Ja dzisiaj pierwszy raz wymieniałem żarówki H7 w F2 po lifcie. Z dostępem nie było kłopotu żadnego. Za to za chiny nie chciała stara żarówka wyjść z gniazda tak mocno tam siedziała. mocowałem się z nią dobre kilkanaście minut. Cała reszta to była kwestia 2-3 minut...
kenny (@kenny)
Informacje o kenny
Najlepsze posty napisane przez kenny
Najnowszy post utworzony przez kenny
-
-
U mnie z przewodami poradzili sobie za trzecim razem. Bednarek - Dobroń
-
ja mam kombi 86km i wystarcza w zupełności - 5 osób + pełny bagażnik bez problemu tnie po S8 na Wrocław 160 ...
-
można o tym książkę napisać... temat jest powszechnie znany.
http://forum.octaviaclub.pl/printview.php?t=62031&start=0&sid=8d7eac59fcab98074408248662a59053<!-- m -->http://forum.golf6.pl/mk6/1-2tsi-6tys-po-wymianie-rozrzadu-t901.html
http://www.auto-swiat.pl/1-czy-vw-rozwiaze-problem-lancuchow-rozrzadu
poczytaj więcej ... wujek google wie wszystko w tym temacie
-
przewody wygłuszają na gwarancji więc raczej będzie to zrobione w egzemparzu z 20k na liczniku. gorzej z rozrządem w TSI - jeśli ktoś sobie tego nie wywalczył to nowy nabywca może mieć spoooory problem ...
-
Ja też już po wymianie rozrządu na nowy typ ... 12 dni przed końcem gwarancji na szczęście mi zamieniali - przy przebiegu 36 tys km... oby z nowym nic się nie działo. Czy miał ktoś problemy z rozrządem już po zmianie na nowy typ ?
-
Terkotanie, które powróciło to oczywiście znowu przewody. Źle zamontowali to wygłuszenie i robili to jeszcze raz. Przynajmniej za darmo i przy okazji również za free umyli mi auto. Tyle dobrego
-
może inaczej. w ciepłe dni on mi wskakiwał na 1100-1200 i spadały same i nie miałem do tego uwag. Teraz w chłodne dni od razu zawsze łapał te niższe obroty, aż do poniedziałkowej zmiany softu. Dopiero od tamtego czasu wskakuje na 900-1000 na zimnym - ale nie spadają te obroty po 1-2 minutach nawet. Facet z ASO stwierdził że właśnie tak ten nowy soft nim rządzi i jest to celowe.
-
od momentu wgrania nowego softu pojawiła się nowa charakterystyka. Po odpaleniu na zimnym teraz wchodzi na 900-1000 obrotów i nie spada (czego wcześniej nie było - podczas chłodnych dni nie podbijał obrotów) . po jeździe i rozgrzaniu silnika już nie ma tego objawu.
jeszcze jedną rzecz zauważyłem - na zimnym silniku podczas stania w korku na luzie na wolnych obrotach autem potrafi od czasu do czasu szarpnąć. Macie coś takiego ?
-
witam ponownie
niestety dowiedziałem się że moja sztuka jest z lutego 2011 co za tym idzie podejrzewam stary typ rozrządu. Jednak na razie po 15,5 tys km nic nie słychać niepokojącego. Mam nadzieję że jeśli jest coś nie tak z moim łańcuszkiem problem ujawni się przed upływem gwarancji... zobaczymy jak to będzie...