[F1] problem z pilotem.
-
witam <!-- s;) --> nie znalazlem podobnego tematu dlatego zamieszczam. Mam fabie 1.9 tdi 2001r. z komputerem centralnym klima abs itp. Do tego 2 klucze scyzoryki i tu sie zaczyna problem bo w jednym z nich wyczerpala mi sie bateria kupilem nowa zalozylem tylko ze centralny nie lapie wogole sygnalu z pilota. Moze trzeba jakos schynchronizowac na nowo kluczyk po wymianie baterii bo pilot na starej baterii dzialal normalnie?
z gory dziekuje i pozdrawiam :cwaniak:
-
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic895724.html#4592980]Zobacz TU[/url]
mysle że trzeba go na nowo "nauczyć" <!-- s;) --> -
ooo wielkie dzieki <!-- s;) -->
-
a podopwiecie jak mozna go tego nauczyć?:)
-
rafito89 w poście Kapiego (dwa posty nad Twoim jest link do instrukcji jak można to zrobić na przykładzie Fabii). <!-- s:) -->
-
Witam,
Mam problem z pilotem od alarmu a dokładnie taki że nie wiem jakiej firmy mam alarm, ale mam problem z pilotami jeden już nie działa a drugi ledwo co działa.
Mam pytanie czy mogę jakoś dokupić sam pilot i co zrobić żeby działał.
Jestem na poziomie -1 w tych sprawach więc proszę o pomoc (łopatologicznie , jak chłop krowie na rowie <!-- s:D --> )
Załączam zdjęcie mojego zestawu.Proszę o pomoc.
[img]http://img201.imageshack.us/img201/8168/p9121029.jpg[/img]
-
może wystarczy wymienić baterię...od tego bym zaczął <!-- s:) -->
-
Trudno powiedzieć co to za alarm po widoku samego pilota, na allegro sprzedają takie obudowy jak Twoja od pilota - do alarmów LEGENDFORD. Markę zamontowanego alarmu można sprawdzić jeszcze na centralce od alarmu - ale najpierw trzeba ją znaleźć, zwykle gdzieś schowana pod deską/kokpitem. Jeżeli twój alarm jest z kodem stałym na 433,92 Mhz to nie było by problemu, bo wystarczy dokupić pilot "samokopiujący" i skopiować sygnał z tego który jeszcze Ci działa (ale warunek alarm musi być na tę częstotliwość). Trudno będzie określić na jaką częstotliwość jest Twój nie znając jego marki - to jest najważniejsze. A tak jak napisał [b]nicram[/b] baterię wymieniłeś i nic ? Może przyciski w pilocie zabrudzone ?
-
sprawa rozwiązana, po prostu wlutowane zostały nowe przyciski wewnatrz obudowy i działają jak nowe,
pozdrawiam -
Czesc.
Ja od wczoraj mam podobny problem.
Zona wyszła z pracy, otworzyła Fabie pilotem w kluczyku, przyjechała do domu i ... auto się już nie zamknęło z pilota. (fabrycznego)
Zero reakcji. Zamykanie przyciskiem kierowcy działa.
Bateria w kluczyku ok (3V), wymiana na nową 3,2V nie pomogła. Zresetowanie pilota poprzez wyjęcie baterii na dłuższy czas też nie.
Czytałem tu o "nauczeniu" pilota, ale mam problem - nie mam drugiego kluczyka, zaginął gdzieś "w akcji", poszukiwania trwają <!-- s:( -->W tym momencie auto zamykane jest przyciskiem wewnątrz (żeby nie wciskać wszystkich rygli) a potem drzwi kierowcy, które są w momencie wciskania przycisku otwarte zamykam klasycznie kluczyk-zamek. Nie muszę chyba dodawać że dioda w drzwiach po takim zamknięciu nie mruga.
Możecie mi jakoś pomóc?
Pozdrawiam
Kami -
Próbowałem, próbowałem i wczoraj mi się udało. Trzeci dzień prób <!-- s;) -->
Nie wiem do końca jak, ale mniej więcej opiszę co robiłem.
Na początku przekręcałem kluczyk w stacyjce (znalazłem przepis: 5x przekręcić na zapłon w stacyjce i wcisnąć przycisk na pilocie) - nic z tego nie wyszło.
Potem drugi przepis: zamknięte i otworzyć kluczykiem mając naciśnięty cały czas przycisk na pilocie. Kilkanaście prób i Fabia zamrugała kierunkami i dioda w drzwiach zaczęła mrugać Wydaje mi się że stało się to w czasie zamykania, ale pewny nie jestem. Chyba otworzyłem i zamknąłem Fabię naciskając cały czas przycisk.Nadal nie wiem jak mojej Żonie udało się tego pilota zdezaktywować. Grunt że ponowna aktywacja się powiodła.
Ps. Drugi kluczyk odnazł się dzisiaj
-
Zna ktoś może jakiegoś sprytnego magika od pilotów w Warszawie?
Średnio co 2 tygodnie rozładowuje mi się bateria.
Nie mam pomysłu co z tym zrobić...