No przecież szukam właśnie - we własnym zakresie, chcę ustalić czy komuś udało się znaleźć. A to że na forum jej nie ma to ja też zauważyłem, gdyby była to bym nie pytał.
kris3434 (@kris3434)
Informacje o kris3434
Najlepsze posty napisane przez kris3434
Najnowszy post utworzony przez kris3434
-
-
Czy może komuś z szanownych tu klubowiczów udało się wreszcie zdobyć książkę sam naprawiam Etzolda ? - (w elektronicznej wersji oczywiście)
-
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 26-09-2012, 15:55[/i] ][/size]
Nie pasuje ani wtyczka, ani w ten bolec. Wielkie dzieki za wprowadzenie w blad. Jak zawsze pomocne rady ...<!-- s:/ -->[/quote]
A podałeś przy zamawianiu - numer VIN ?
Na dole wyraźnie jest napisane : "Przy zamówieniu proszę o podanie numeru nadwozia : -
Włącznik świateł stop Skoda Fabia - numer oryginału według Etki to: 6Q0945511 W sklepie skodaczesci - 54 zł oryginał - http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=3698<!-- m -->
-
Trudno powiedzieć co to za alarm po widoku samego pilota, na allegro sprzedają takie obudowy jak Twoja od pilota - do alarmów LEGENDFORD. Markę zamontowanego alarmu można sprawdzić jeszcze na centralce od alarmu - ale najpierw trzeba ją znaleźć, zwykle gdzieś schowana pod deską/kokpitem. Jeżeli twój alarm jest z kodem stałym na 433,92 Mhz to nie było by problemu, bo wystarczy dokupić pilot "samokopiujący" i skopiować sygnał z tego który jeszcze Ci działa (ale warunek alarm musi być na tę częstotliwość). Trudno będzie określić na jaką częstotliwość jest Twój nie znając jego marki - to jest najważniejsze. A tak jak napisał [b]nicram[/b] baterię wymieniłeś i nic ? Może przyciski w pilocie zabrudzone ?
-
Jeżeli kolega ma światła do jazdy dziennej z tzw. ControlBoxem to wspomniany wyżej TFL za dużo mu nie pomoże (automat będzie dublowany przez włącznik, bo sam ten ControlBox wyłacza światła gdy dostanie napięcie na postojówkę) i dodatkowe utrudnienie to, to że trzeba by było przeprowadzić przewód z kabiny do komory silnika (w kabinie to raczej nie ma problemu z plusem po stacyjce , jest np. przy radiu, czy w bezpiecznikach), a nie o to przecież chodzi tylko o to aby znaleźć już gotowy przewód w komorze silnika na którym będzie "plus" po stacyjce.
-
Panowie, z czystym sumieniem polecam olej Mobil 1 0W40 , mam octavię 1 z silnikiem 1,9TDi (110Km) od nowości jeżdżę na tym oleju - tylko do Turbo Diesli (teraz mam ok 180 tys km przejechane) - wymieniam co 15 tys (od wymiany do wymiany nic nie ubywa) silniczek cyka jak powinien, w Fabii też nadeszła pora wymiany (pierwsza za jej kadencji u mnie) - zakupiłem dokładnie taki sam olej Mobil 1 0W40 (tylko nie Turbo Diesel bo to benzyniak) - i mam nadzieję /a nawet jestem już przekonany/ że w Fabii też będzie się tak dobrze spisywał. Nikogo oczywiście nie namawiam, (każdy zalewa czym chce) piszę tutaj tylko swoje spostrzeżenia. Pozdrawiam.
-
Doszedłem sam jak to zrobić, może komuś się przydać, więc napiszę co i jak: wchodzimy w [b]Instruments (17) - Zestaw wskaźników[/b], następnie
[b]Adaptacja (10)[/b] , i tutaj :
[b]Kanał 40[/b] - to ilość kilometrów (w setkach km) przejechanych od ostatniej inspekcji - aby wyzerować należy wpisać wartość 0 - zero i zapisać,
[b]Kanał 41[/b] - to ilość dni(w dniach) od ostatniego serwisu - aby wyzerować należy wpisać wartość 0 - zero i zapisać. Uzupełniając co jeszcze sprawdziłem to:
[b]Kanał 43[/b] - to maksymalna ilość kilometrów do inspekcji, wartości to: 15 - zwykły olej, 30 - olej typu "Long Life" - wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów, natomiast
[b]Kanał 44[/b] - to maksymalna ilość dni do inspekcji, wartości w dniach: 365 - dla zwykłego oleju, 730 - dla oleju typu "Long Life" -
[b]Piotr F1[/b] a nie masz tej Etzolda może w elektronicznej wersji, albo może dał byś radę zeskanować, na pewno wielu forumowiczów było by Ci piwko postawiło :hurra: <!-- s:hurra: -->
-
Popieram. MAREK-FABIA . Najbezpieczniej i najprościej, plus po stacyjce będzie w czujniku cofania, sam tak podłączałem światła do jazdy dziennej.
http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=8183&postdays=0&postorder=asc&start=30<!-- m -->