Turbina 1.9 TDI
-
Witam oprócz Fabiolotu posiadam jeszcze Octavie 1.9 TDI ALH 90 KM i mam lekki z nią problem gdy się rozgrzeje jest w dłuższej trasie i jej depne ponad 3 tyś jak by wyłączała się turbina 120 km/h i zero mocy podpiąłem pod VAGa wyskoczył mi błąd "17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji."
-Czyściłem przepływkę
-Filtr
-Wymieniłem zawór N75Co to może być ? Czujnik doładowania ciśnienia turbo ? Czy coś innego ?
I mam pytanie jak sprawdzić czy jest dobra turbina czy jest dobre ciśnienie w VAGu nie wiem jakie powinny wyjść pomiary i w jakim bloku dodam że posługuje się Polskim Vagiem. Z góry dzięki za pomoc. Wiem że to forum Fabi ale Octavia praktycznie TDI ten sam silnik <!-- s:) --> Pozdrawiam. -
Zarejestruj się na ocp tam jest dużo opisów szukaj hasła notlauf. Nie bardzo już pamiętam czy alh nie ma zmiennej geometrii w turbo?
-
Zobacz też tu:
http://forum.skodaclub.pl/viewtopic.php?p=193354#p193354<!-- m --> -
Przeczyszcze zawór EGR i wymienie czujnik doładowania bo nie wydaje mi się że turbo bo turbo by nie działało cały czas i sam błąd za siebie mówi że przekroczono granice doładowania czyli coś z sterownikiem. Dam znać jak coś , jak ktoś jeszcze coś wie na ten temat niech smiało pisze ^^
-
Zostaw czujnik ciśnienia w spokoju. Sprawdź gruszkę przy turbinie oraz dźwigienkę zmiennej geometrii przy turbinie.
-
według mnie to tak jak kolega wyżej - grucha podciśnienia.
-
Jak to można sprawdzic ?
-
Po prostu ruszasz dźwigienką i sprawdzasz czy się wciska i sama odskakuje na ok. 1,5cm
-
sama dźwignia może chodzić, ale membrana w środku może być uszkodzona.
-
[quote="dr O."]sama dźwignia może chodzić, ale membrana w środku może być uszkodzona.[/quote]
Lub obudowa uszkodzona.
Zobacz mój temat - dałem tam fotki. -
Dokładnie jak [b][color=#00BF00]kapi[/color][/b] pisze <!-- s;) -->
-
Chodzi wam o tą gruszkę ?
http://img848.imageshack.us/img848/607/zawrturbiny.jpg<!-- m --> -
Dokładnie.
-
Dzięki chłopaki jak coś będę wiedział to się odezwę <!-- s:) -->
-
Nie znam się zbyt na wykresach nie wiem jak to się robi potrafie tylko odczytac błedy <!-- s:D -->
[img]http://i59.tinypic.com/2611092.png[/img]Robiłem to w bloku 11 w Polskim Vagu na wolnych obrotach.
A i jeszcze ona się wyłącza przy 150 km/h i ostro trzeba cisnąc z 20 minut na samych wysokich zgaszę silnik i odpalę turbo działa.