[F1] Pompa płynu chłodzącego, pierwszy montaż.
-
Witam.
Dziś wymieniłem rozrząd ,który zakupiłem na allegro za 440 zł z przesyłką, jak zapewniał sprzedawca wszystkie części są stosowane na pierwszy montaż, co do zestawu INA mechanik się zgodził,że to idzie w VW na pierwszy montaż ale twierdzi ,że pompa Dolz to tylko niezły zamiennik. czy ktoś wie co VW wkładał do tych Fabek (auto jak w opisie rocznik 2004, kod silnika BKY). Na starych częściach widnieje tylko napis VW .Dodam ,że za wymianę zapłaciłem 120 zł .
-
[quote="Pyetrek"]czy ktoś wie co VW wkładał do tych Fabek (auto jak w opisie rocznik 2004, kod silnika BKY).[/quote]
zależy z kim (firma - dostawca ) była zawarta umowa w danym czasie na dane komponenty.
myśle że nikt z klubowiczów nie był na linii montażu silników i trudno bedzie powiedzieć kto był dostawcą.temat rzeka jak dla mnie. INA / SKF i inne marki mają swoją renome a szukanie dziury w całym mija sie z celem.
-
[quote="Pyetrek"]Witam.
Dziś wymieniłem rozrząd ,który zakupiłem na allegro za 440 zł z przesyłką, jak zapewniał sprzedawca wszystkie części są stosowane na pierwszy montaż, co do zestawu INA mechanik się zgodził,że to idzie w VW na pierwszy montaż ale twierdzi ,że pompa Dolz to tylko niezły zamiennik. czy ktoś wie co VW wkładał do tych Fabek (auto jak w opisie rocznik 2004, kod silnika BKY). Na starych częściach widnieje tylko napis VW .Dodam ,że za wymianę zapłaciłem 120 zł .[/quote]
Witam
Często jest tak ,że fabryka produkuje np. pompy wody.
Na jednej jest napis VW i kosztuje 200zł a ta sama pompa bez żadnego napisu kosztuje 100. -
Tak wiem są inne "myki" np. INA w ogóle nie produkuje niczego jest jedynie pakowaczem czyli kupuje ,pakuje ,robi napis INA i sprzedaje. a kto jest producentem tego co w środku opakowania nie zawsze wiadomo.
-
Pompa wody z firmy Dolz była montowana w naszych skodzinach na pierwszy montaż .Do samochodów montują różne części tzn takie , które akurat mają jest kliku dostawców to że jakaś część ma logo VW nie znaczy , że została prze niego wyprodukowana bo VW nie produkuje podzespołów , klocków itd. Firmy , które to produkują chyba przez 5 lat muszą na te części dawać logo producenta samochodu a później dają swoje . Montują to całymi seriami i przypisują pod nr. VIN ale tylko wtedy kiedy jest to konieczne np. kiedy montują jakieś inne koła pasowe na rozrządzie ( fiat tak lubiał robić ) na , które pasuje konkrety pasek .