Dokładnie, też tak myślę. Nie ma zasady, jedna padnie po 100 tys. druga po 130 trzecia po...... itd. Nie ma więc sensu wymieniać naraz wszystkich bo może się okazać ,że co 30 tys. będziemy musieć wydać 400 zł na cewki. Sprawdzenie, która cewka poszła nie jest ani trudne ani pracochłonne, dlatego cieszmy się ,że nie mamy całego modułu zapłonowego bo wtedy faktycznie nie było by wyjścia.
Pyetrek (@Pyetrek)
Information about Pyetrek
Best posts made by Pyetrek
Latest posts made by Pyetrek
-
-
OK .załużmy, że w kilka dni po upływie okresu gwarancyjnego padnie ci jedna też wymienisz 4?
-
Po 150 tys. miałem w mojej Fabce 1.4,16V, 75KM, BKY to samo, komp pokazał mi brak zapłonu na 1 cylindrze. Kupiłem NGK za 93 złocisze i auto śmigało dalej, po 2 tys. te same objawy tym razem poszła cewka na 4 cylindrze, kupiłem już dwie jedną wymieniłem a drugą wożę w bagażniku bo prawdopodobnie niedługo pójdzie na 3 lub na 2. Wydaje mi się ,że po ok. 150 tys. padają w tym motorze cewki ale pewności nie mam. I jeszcze pytanko do fachowców:Czy bardzo szkodzi temu silnikowi jazda na trzech garach np. 10 km do najbliższego serwisu?
-
Odgłosy pojawiają się tylko przy ruchu kierownicą i nie są związane z nierównościami na drodze, jedno łożysko kilka miesięcy temu wymieniałem( Kayaba), możliwe ,że drugie po 145 tys. przebiegu prosi się o wymianę.
-
Witam.
Od pewnego czasu w mojej Fabce słyszę przy skręcie skrzypienie coś w rodzaju odgłosu starych dawno niesmarowanych zawiasów przy drzwiach. Intuicja podwpowiada mi ,że trzeba coś nasmarować <!-- s:) --> ,ale co i gdzie dokładnie nie wiem. Wspomaganie działa bez zarzutu, skrzypienie zresztą występuje również przy poruszeniu kierownicą ze zgaszonym silnikiem. -
Tego niestety nie wiem , ale pytałem w dwóch niezależnych punktach naziemnych i na forach internetowych. Gdyby można było dorobić takiego pilota, to pewnie wnętrze większości aut dla złodziei stałoby się bez problemu dostępne.Ale wracając do tematu nie mogę znaleźć w necie jakiegoś w miarę prostego manuala jak to zrobić, oczywiście sterownik i alarm zamontowany w oryginale przez fabrykę
-
Generalnie w opisie aukcji zawarto info ,że jest schemat podłączenia ale bez szczegółów dotyczących konkretnych aut. Chodzi mi głownie o to gdzie jest ta centralka zamontowana w Fabii i jak się do niej dostać.
-
Witam.
Zgubiłem jeden komplet kluczy do mojego autka wraz z pilotem centralnego zamka. Klucz już dorobiłem i działa, do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze działającego drugiego pilota <!-- s:) --> Już wiem ,że dorobić go nie można , trzeba zamontować nowy sterownik centralnego zamka. Zamówiłem go na Allegro ,ale oprócz hardwaru dostałem zaledwie schemat wyjść ze sterownika i nic więcej choć prosiłem sprzedawcę o instrukcje do Fabki. Nie wiem jak to zrobić. Jeśli ktoś to robił proszę o info. -
Tak, to normalka po przejściu na gaz włącza się programowy emulator sondy uruchamiany przez elektronikę sterująca wtryskiem LPG.
-
Jak już wcześniej pisałem po przewertowaniu katalogu BOSCHA nie znalazłem tam żadnej sondy o tym symbolu. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz z tego PDFa, Jeśli sondy oryginalne wytrzymują 100-120 tys, natomiast według autora NGK zaledwie 50 tys. ,to kto produkuje sondy ori, bo na pewno nie VW, być może Magnetti Marelli, ale taką widziałem za 800 zł. Osobiście nie sądzę ,żeby w tej kwestii włoszczyzna była dwukrotnie lepsza od skośnookich <!-- s:) -->
Jeśli chodzi o ominięcie sondy, gdzieś czytałem o warsztatach specjalizujących się w wydechach ,które wkładają zamiast drogiego katalizatora (,który nawiasem mówiąc też po ok. 150 tys też może odmówić współpracy) rurkę plus emulator sondy lambda.