Witaj na forum Fabia Club Polska

Strona z ogłoszeniami.

Temat utworzony · 9 Posty · 1391 Wyświetlenia
  • Znalazłem ostatnio taką oto stronę [url=http://autot.otomoto.pl/]LINK[/url] .

Niestety jest problem odległość ponad 2200km, okolice gdzie ruch jest lewostronny jednak auta tam są sprzedawane z kierą po lewej stronie, no i ceny około 40 - 45% naszej ceny rynkowej!!!
    Nr tel. który jest tam podany jest pomylony prawidłowy jest inny wiem to już przez kontakt emailowy.
    I teraz pytanie do [b]Was[/b] czy ktoś miał jakiś kontakt z tą firmą, szczególna prośba tutaj do [b]krzysiekem[/b] ponieważ będąc w tamtych stronach może zetknąłeś się z tą firmą i możesz coś więcej powiedzieć o ich wiarygodności?
    A i jeszcze jedno jakie trzeba spełnić warunki i mieć dokumenty by autem przyjechać stamtąd na kołach i zarejestrować go w polsce. Chodzi o wielką brytanię.

Wszystkich co mają jakieś info proszę o podpowiedzi i doradę.

• strona nie działa 😕 <!-- s:/ -->

• Już działa link 🙂 , proszę o pomoc :padam: <!-- s:padam: --> .

• Musiałby ktoś to sprawdzić. Pod adresem z ogłoszeń znajduje się klub Tenisa Ziemnego. :zdziwko: :zdziwko: <!-- s:zdziwko: --> , ale ceny warte sprawdzenia.
    Sprawdzając Info o stronie to chyba należy do Otomoto.pl. Jedyne co mnie dziwi to to że auta z anglii są na polskim otomoto.pl ? ? ?

Jakieś tam www. mają : http://www.autos2u-limited.co.uk/

• to oszuści. Poczytajcie o nich. Ja chciałem od nich kupić Renault Trafic też po atrakcyjnej cenie. To oszuści, uwaga na nich !

• [quote="PawelMusic1989"]to oszuści. Poczytajcie o nich. [/quote]

Podrzuć jakiś link bo ja nic nie znalazłem.

• Może przytoczę list jaki dostełm od nich. Zasada jest taka że im się wpłaca depozyt allegro. A czegoś takiego jak depozyt w ogóle nie ma.....

Dear Paul Łukasiak,

The delivery fees with one of our own trucks are 1,500.00 PLN (including transport insurance),so the total price will be 14,900.00 PLN - VAT included.

As we have mentioned in our first email we prefer to use Allegro transactions which is to everyone benefit.

If you're not familiar with the Allegro transactions neutral third-party, it works like this:

After the transaction is started, you are invited to deposit the vehicle price - 14,900.00 PLN - in a neutral Allegro account. (our company does not have access to this account).

After the amount is deposited, our company must deliver you the vehicle for a 7 days inspection period during which you need to decide whether to accept the vehicle or not ( the vehicle will be delivered at the requested address ).

If you reject it, your deposit is returned in full by Allegro and we have to arrange shipping back for the vehicle on our expense.

If you choose to accept the vehicle, you have to give your consent to Allegro so the money will be transferred into our company account.

Vehicle will be provided with all documents necessary for registration (all vehicle documents, purchase-sale agreement, invoice) and also 6 months warranty. Delivery will take up to 4 days and of course the vehicle will be insured during transport.

This works for us because we see the money exists and is held by Allegro transactions in a secured account.

It works for you too because the deposit is also guaranteed by Allegro transactions.

If you want to buy the vehicle we need the following details to start the transaction:

Full Name:
    Full address:
    City:
    Zip Code:
    Phone number:
    Scanned passport copy, ID card OR driving license ( to confirm your details ).

*Note: In order to avoid waste of time and money please answer back only if you are really interested in our offer because at this price the vehicle is not going to be on the market for long.

Whichever is your decision, we thank you for your time!

Respectfully,
    Adam Larsen

AUTOS2U LIMITED
    Registered No SC404340
    2 WESTGARTH AVENUE,
    COLINTON,EDINBURGH,
    EH13 0BD,
    UNITED KINGDOM
    Phone:+44 784 261 5073
    Fax:+44 131 608 0288

Tu podaje link do forum o tego typu sprzedawcach:

http://www.goldenline.pl/forum/2786592/allegro-transactions-istnieje-takie-cos<!-- m -->
    http://www.forumsamochodowe.pl/czy-ktos-slyszalo-george-bennet-anglia-vt51206,75.htm

Ja się nie dałem nabrać, ale troche osób które na to poszły, i nie mają kasy ani auta.

POozdrawiam

• takie firmy dzialaja w niemczech w kazdej branzy 😕 chcesz kupic/sprzedac samochod i od razu znajdzie sie ktos kto kupi bez patrzenia na auto, i wysle falszywe potwierdzenia przelewu lub cos podobnego niby z bledem ze o jedno zero za duzo czy cos i zeby odeslac 🙂 mialem tak jak sprzedawalem koledze audi 😉 <!-- s;) -->

• No dzięki za info panowie, w takim razie daję sobie z tym spokój.