[F2] Akcja serwisowa
-
Witam wszystkich.
Dzisiaj wróciłem z serwisu i mamy akcje serwisową na centralny zamek zamykany kluczykiem. Serwis zmieni nam troszkę w instalacji elektrycznej zamka. Jak macie jakiś problem z nim to zgłaszajcie się do serwisów Skody.
Nie wiem czy ta akcja dotyczy się tylko F2 FL czy też F2.
Ja już się umówiłem w serwisie.
-
[quote="TOMUŚ"]Witam wszystkich.
Dzisiaj wróciłem z serwisu i mamy akcje serwisową na centralny zamek zamykany kluczykiem. Serwis zmieni nam troszkę w instalacji elektrycznej zamka. Jak macie jakiś problem z nim to zgłaszajcie się do serwisów Skody.
Nie wiem czy ta akcja dotyczy się tylko F2 FL czy też F2.
Ja już się umówiłem w serwisie.[/quote]
To jak będziesz to robił podpytaj się jakich modeli to dotyczy, lepiej wiedzieć zanimn się ma gwarancję, że coś trzeba zrobić/ a nawet wręcz - wiedzieć, że trzeba zrobić i to wymusić, póki gwarancja obowiązuje.
-
Dowiem się jakich samochodów to dotyczy, ale to dopiero we wtorek.
A aucie mi się nie chce kopać . po to kupiłem nowe żeby w nim nie kopać non stop.
-
TOMUŚ wiadomo coś o tej akcji serwisowej jakich modeli Skody ona dotyczy?
Pozdrawiam.
-
Więc tak.
Żadnej akcji serwisowej niema.
Mój problem z centralnym był taki że czasami się zmykał po przekręceniu kluczyka , a czasami nie. I to zgłaszałem w aso, oni to przyjęli. Wyłączyli mi zamykanie drzwi po przekręceniu stacyjki, ale problem dalej się powtarzał . No to ja dalej do aso że naprawa nie była skuteczna i problem dalej jest. A oni po przyjęli jak zwykle i powiedzieli mi że producent tam coś (już dokładnie tego nie pamiętam) i zamówili części . Umówili się ze mną na dziś i to jak na razie naprawili. Zobaczymy co będzie dalej. Ale w książkę serwisową tego nie chcieli mi wpisać że auto miało naprawę gwarancyjną centralnego zamka.
to podejście jest dla nie dziwne i lekko nie zrozumiałe, ale cóż ..
-
[quote="TOMUŚ"]Ale w książkę serwisową tego nie chcieli mi wpisać że auto miało naprawę gwarancyjną centralnego zamka. [/quote]
w ten sposób odwlekają swoją odpowiedzialność. a jakby było wbite, wtedy ASO a nie SAP przejmuje na siebie koszt kolejnej naprawy.