Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1 i F2] Lampka spalonej żarówki

Temat utworzony · 11 Posty · 2569 Wyświetlenia
  • hejka,

    Widziałem pod światło, że na pulpicie mam ikonkę żaróweczki. Czy można ją VAGiem uruchomić? Czy potrzeba majstrować w kablach?

    dzięki za odp. :oczami: <!-- s:oczami: -->

    [color=#CC0000]prefix[/color]

  • Dołączam się do pytania cicik'a,

    pozdrawiam

  • Ikona żaróweczki to kontrolka przepalonej żarówki także, zdaje sie wystarczy rozlaczyc jedna z zarowek ;D i sie zapali...

  • Witam. Zdązyłem się już przekonać, że nie jest tak słodko z dodaniem funkcji jakich kolwiek w Fabii. Wiąże się to nie tylko z Vag'iem i aktywowaniem z jego pomocą tych funkcji. Cały bajer polega na tym,że mając np:kontrolkę przepalonych zarówek trzeba mieć na pokładzie auta moduł który to obsługuje. Samo posiadanie kontrolek (lub ich znamion patrząc pod światło) nie świadczy o tym,że wystarczy to aktywować i nasze auto co aktywacja będzie bogatsze. Nic bardziej mylnego. Dodam jeszcze,że problem nie pozostaje w samym Vag'u,sterowniku,module ,ale też jest spowodowany brakiem wiązek kablowych do funkcji dodatkowych. Chcąc dołożyć cokolwiek trzeba sprawdzić czy posiadamy okablowanie funkcji,czy sterownik,moduł da się przekodować i czy posiada daną funkcję nawet po przekodowaniu. Powodzenia życzę w dokładaniu czegokolwiek. Pozdrawiam.

  • [b]MAREK FABIA[/b], w taki sposob rozumiejąc pytanie/problem kolegów wyżej to oczywiście masz rację 😉 <!-- s;) -->
    W ogóle przepraszam bo nieco opacznie zinterpretowałem zdaje się pytanie.

  • Czasem coś w zegarach jest a nie działa.
    Ja np. mam diodę pod ikoną oparcia tylnej kanapy i diodę pod ikoną zużytych klocków hamulcowych. VAG-iem udało mi się je aktywować i świecą.
    Nie mam jednak czujnika w oparciu tylnej kanapy i nie mam też klocków z czujnikiem zużycia (a nie były jeszcze wymieniane).
    Obecnie obie wspomniane wyżej diody wyłączyłem. Kombinuję aby mieć diodę od tempomatu ale opornie idzie.

  • Witam. Masz w liczniku LED od tempomatu i chcesz go podłączyć, czy chcesz dorobić swój patent gdzieś poza licznikiem, który poinformuje Ciebie o aktywnym tempomacie ? Mówiąc o kontrolkach które opisujesz,że udało się aktywować masz na myśli te które były fabrycznie czy też o takich których nie ma i jest tylko na nie miejsce i można je wlutować ?Co poza wlutowaniem takiego brakującego leda w liczniku brakuje w co trzeba go doposażyć (jakiś rezystor w obwodzie diody). Po czym poznać,że dodany LED stanie się aktywny jest jakiś układ który steruje tymi kontrolkami na pokładzie licznika ? Jeśli tak to może jakiś numer tego układu. Pozdrawiam.

  • [quote="MAREK FABIA"]Witam. Masz w liczniku LED od tempomatu i chcesz go podłączyć, czy chcesz dorobić swój patent gdzieś poza licznikiem, który poinformuje Ciebie o aktywnym tempomacie ? Mówiąc o kontrolkach które opisujesz,że udało się aktywować masz na myśli te które były fabrycznie czy też o takich których nie ma i jest tylko na nie miejsce i można je wlutować ?Co poza wlutowaniem takiego brakującego leda w liczniku brakuje w co trzeba go doposażyć (jakiś rezystor w obwodzie diody). Po czym poznać,że dodany LED stanie się aktywny jest jakiś układ który steruje tymi kontrolkami na pokładzie licznika ? Jeśli tak to może jakiś numer tego układu. Pozdrawiam.[/quote]
    Licznik mam bez kontrolki tempomatu i chciałbym zrobić coś swojego ale na zegarach.
    Te diody, o których pisałem mam z fabryki. Dziwiłem się po co je ładowali do zegarów skoro poskąpili klocków z czujnikiem i czujnika w oparciu tylnej kanapy.
    Aktywowałem VAG-iem, zmieniając kodowanie zegarów.

  • to co w końcu z tą przepaloną żarówką, bo mijacie się z tematem. Ktoś wie?

  • _reg5

    Pozdrawiam
    sid

  • jakieś nowe info?