jakieś nowe info?
cicik (@cicik)
Informacje o cicik
Najlepsze posty napisane przez cicik
Najnowszy post utworzony przez cicik
-
to co w końcu z tą przepaloną żarówką, bo mijacie się z tematem. Ktoś wie?
-
hejka,
Widziałem pod światło, że na pulpicie mam ikonkę żaróweczki. Czy można ją VAGiem uruchomić? Czy potrzeba majstrować w kablach?
dzięki za odp. :oczami: <!-- s:oczami: -->
[color=#CC0000]prefix[/color]
-
hejka,
Może ktoś mi podesłać link do allegro lub innych do lampek obrysowych (czerwonych) w drzwiach przednich? Założę sobie i pochwalę się jak wyglądają.
kurczę jakoś nie mogę znaleźć w necie dziękuję <!-- s -->
-
Pięknie mi świecą dwie lampki po obu stronach :hurra: <!-- s:hurra: -->
A jak pięknie w nocy! :zdrowko:
lamka + przewód+robota = 10 zł a effekt za 100
P.S. Jeszcze dorobię lampki na drzwiach a wyzwaniem będą wskaźniki pasów i drzwi na konsoli
pozdro cicik :super:
-
[quote="Wojtas"][b]jmaku[/b], dla mnie ta opcja to utrapienie .. jakby (odpukac) cos sie stalo i zamki zaryglowane to jest znacznie utrudniony dostep do samochodu ...[/quote]
w razie wypadku odryglowane zostają wszystkie dzrwi i odcięcie zapłonu. To info dla tych co boją sie automatycznego ryglowania. Mnie się przydaje.
Pozdrawiam cicik <!-- s -->
-
[quote="Wojtas"]wersje 75 KM rozpoznasz po naklejce z tylu auta z modelem silnika z napisem 1.4 16[color=red]V[/color] a wersje 101 KM 1.4 [color=red]16V[/color] a jezeli tych oznaczen nie bedzie to musisz z numerem silnika podjechac do ASO to sprawdza jaka to jednostka <!-- s:) -->[/quote]
Witka, tylko jedna sugestia z mojej strony 75 km niekoniecznie musi mieć czerwone V!
to tylko tyle i pozdrawiam
-
Hej,
Czy można bez problemu wymienić przekaźnik od wycieraczek czy trzeba dużo czasu i wiedzy elektrycznej. Zapytam wprost: czy jest to takie jak wymiana bezpiecznika lub żarówki?
Jeśli tak to czy ktoś maił z tym jakieś doświadczenia?
pozdro cicik
<!-- s -->
-
[quote="rufus"]Witam.
Znalazłem kilka postów z problemami w działaniu wycieraczek przednich, ale nie z takimi obiawami, dlatego postanowiłem napisać.Mój problem polega na tym, że gdy samochód stoi pod chmurką przy niskich temperaturach (poniżej zera), gdy zapalę silnik i pokonuję kilka pierwszych kilometrów z włączonymi przednimi wycieraczkami na "biegu" z regulowaną częstotliwością wahnięć, dochodzi do jakiegoś zwarcia/spięcia, które obiawia się dźwiękiem jakby przeskoku na styczniku i zgaśnięciem na 0,5 sekundy oświetlenia zegarów/deski oraz wycieraczki wykonują wahnięcie (pomimo, że powinna być krótsza lub dłuższa przerwa).
Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Ktoś może się z tym uporał? Może jakieś pomysły?[/quote]Siemka znalazłeś przyczynę??? Może przekaźnik??/ pozdrawiam
Może ktoś inny miał to samo? Chętnie wysłucham
pozdr cicik! <!-- s -->
-
[quote="nicram"]Nie chcę zakładać nowego tematu więc postanowilem napisac tutaj <!-- s:) -->
Chciałbym doładować swój akumulator, jak to wygląda. Można bez problemu wyjąć naładować i po ponownym podłączeniu nie będzie żadnych problemów z komputerem?? W serwisie powiedzieli, że nie ale czytając posty powyzej mam watpliwości.[/quote]
przy poprawnym wyjmowaniu z klem (najpierw minus potem plus), doładowaniu i zamontowaniu w odwrotnej kolejności nie będziesz miał żadnych problemów. Trzeba tylko ustawić zegar, zresetuje ci się komputer pokładowy no radio jak masz fabryczne. W książce serwisowej stoi też że jeśli masz elektrykę w szybach to trzeba je kluczykiem zamknąć i otworzyć a potem wyjąć klucz, włożyć z powrotem i przytrzymać przez trzy sek w pozycji zamykania drzwi. To wszystko.
Jeśli dzieje się coś innego to już nie problem wyjęcia aku.
pozdr. cicik