To co Nas boli w naszych skodzinach
-
Właśnie nie wiem jak to jest jakbym chciał to przerobić na klapkę , orientuje sie ktoś ;> :zalamany: <!-- s:zalamany: -->
-
[b]Pala_lysy16[/b], mówiłem Ci żebyś poszukał na allegro całego schowka z klapą. Bo schowek się demontuje. Ja swój wyciągałem jak grzebałem w wentylacji. Wychodzi dosłownie cały schowek razem z drzwiczkami <!-- s:) -->
-
polka zamiast schowka przed pasażerem byla montowana w najtańszych wersjach tylko dla firm
-
No i zaczyna się. Przedni fotel zaczyna skrzypieć. Tylne plastiki tam gdzie uchwyt jest na drzwiach również piszczy. Z przodu przy hamowaniu na wybojach również taki dziwny dźwięk powstaję. Radio padło Nie wspomnę że ostatnim czasie popsuł się czujnik hamulca i kupiłem VAG który NIE DA SIĘ POŁĄCZYĆ z autem. Nie robi się kolorowo :mad: Cholera 20tyś przejechane na 5 lat i nie spodziewałem się takiego czegoś po takiej eksploatacji ech :zakrecony: <!-- s:zakrecony: -->
-
[quote="Oskarus"]Cholera 20tyś przejechane na 5 lat i nie spodziewałem się takiego czegoś po takiej eksploatacji ech :zakrecony: <!-- s:zakrecony: -->[/quote]
bo to właśnie trzeba więcej jeździć i wtedy autko jest zadowolone wiec się nie psuje ot taka moja teoria -
W Fabii I 1.2 HTP:
-
Psujący się sterownik ABS (po raz pierwszy wymieniany na gwarancji po ok. 30 tys. przebiegu, po raz drugi dał o sobie znać przy ok. 70 tys, dwa lata po pierwszej awarii, kiedy okazało się, że jego wnętrze jest kompletnie skorodowane. Sterownik używany działał 3 miesiące, potem niestety trzeba było wydać 1800 PLN na fabrycznie nowy, z którym samochód przy przebiegu 80 tys. km został sprzedany).
-
Plastik na dźwigni otwierania bagażnika (na lewym progu) - prawie za każdym razem zsuwał się - mała rzecz, a denerwowała. Oprócz tego trudno było pociągnąć za tę dźwignię przy zamkniętych drzwiach - mało miejsca na włożenie ręki. Ogólnie plastiki szare, twarde i "papowate".
-
Trudny dostęp do żarówek reflektorów, przez co trudna ich wymiana.
-
Po 4 latach eksploatacji urwała się "klamka" schowka przed siedzeniem pasażera.
W obecnej Fabii II 1.4 TDI 80 KM
-
W żadnym (wygodnym dla mnie) ustawieniu fotela nie widzę przednich narożników samochodu - przy parkowaniu/wyjeżdżaniu często muszę unosić się z fotela i wysuwać głowę prawie przed kierownicę, żeby nie przytrzeć przodem samochodu.
-
Szerokie słupki tylne dosyć znacznie ograniczają widoczność przy wyjeżdżaniu tyłem.
-
Przy tym konkretnym silniku nieprzyjemna jest jazda z prędkościami 60-80 km/godz. Samochód jest wtedy "terkotliwy", głośny i wpada w drgania, co denerwuje, bo w końcu z takimi prędkościami jeździ się choćby po mieście dosyć często.
M
-
-
moze nie fabia ale dodam cos od siebie
astra;)
po 120tys przebiegu klimatronik zaczal wariowac 3serwisy walczyly nic nie zdzialaly dopiero jakis podworkowy majster naprawil ustawianie temp.
poza tym nic nie przeszkadza astra po 3lata ma juz prawie 200tysiecy i spisuje sie idealnie;)co do golfa:
szybkie zużywanie sie opon ale to moja wina po modach bedzie gorzej;)
poza tym w ciagu 2lat 4razy samo z siebie auto sie zamknelo nie dalo sie otworzyc drzwi kufer sie otwieral a drzwi ni chu chu ale w serwisie dzialali i teraz jak narazie trybi... -
[quote="maciekmpl"]3. Trudny dostęp do żarówek reflektorów, przez co trudna ich wymiana. [/quote]
W F1? Dostęp jest wręcz idealny, biorąc pod uwagę inne "współczesne" samochody.
pozdro
-
[quote="zielarzlol"][quote="maciekmpl"]3. Trudny dostęp do żarówek reflektorów, przez co trudna ich wymiana. [/quote]
W F1? Dostęp jest wręcz idealny, biorąc pod uwagę inne "współczesne" samochody.
pozdro[/quote]
Również się dziwie tej wypowiedzi - zarówno z tyłu jak i z przodu dostęp do żarówek jest bezproblemowy.
-
[quote="zielarzlol"][quote="maciekmpl"]3. Trudny dostęp do żarówek reflektorów, przez co trudna ich wymiana. [/quote]
W F1? Dostęp jest wręcz idealny, biorąc pod uwagę inne "współczesne" samochody.
pozdro[/quote]
Nic łatwiejszego. Tym bardziej w FII. Polecam wymiane w Clio II lub Megane...tam jest problem <!-- s:P --> W naszym Fabiankach to dość prosta sprawa. Ja nawet teraz po modach z ksenonem gdzie mechanizm jest od Octavii nie mam problemu z demontażem czy wymiana żarnika.
-
w mojej F1 jak to sie fajnie pisze! irytowalomnie klepiace w kolko zawieszenie, do wymiany dwa lata temu po kolei stabilizatorow i tulei tylnych wahacza przedniego. Od tamtej pory czasem stuka cos ale juz wiem ze to lozyska amoryzatorow ale jezdze z tym juz ponad rok narazie nie wkurza mnie, ale pewnie to trzeba bedzie naprawic.
Co do wymiany zarowek, z przodu H7 wymiana w 20sek z zegarkiem w reku, postojowki no to chyba mozna jeszcze szybciej ale tego nie mierzylem a wymienialem. Tyl narazie dziala bez wymian.
-
[quote="wolfmk"][quote="zielarzlol"][quote="maciekmpl"]3. Trudny dostęp do żarówek reflektorów, przez co trudna ich wymiana. [/quote]
W F1? Dostęp jest wręcz idealny, biorąc pod uwagę inne "współczesne" samochody.
pozdro[/quote]
Również się dziwie tej wypowiedzi - zarówno z tyłu jak i z przodu dostęp do żarówek jest bezproblemowy.[/quote]
Z tego co pamiętam jedna żarówka wymienia się rzeczywiście bezproblemowo, a druga nie (już nie pamietam która). Oczywiście zgodnie z prawem Murphy'ego przepalała się ta trudniejsza. A może moje zdolności manualne są marne, co też jest możliwe ;-).
W Fabii II jeszcze nie było konieczności wymiany żarówki.
M
-
[quote="maciekmpl"] jedna żarówka wymienia się rzeczywiście bezproblemowo, a druga nie (już nie pamietam która). [/quote]
Prawa bdb dojście, przy lewej też nie jest najgorsze choć obudowa baterii mogłaby być nieco dalej odsunięta. Ale to wszystko i tak pikuś przy vectrze kolegi gdzie trzeba demontować zderzak by wymienić żarówkę :szok: <!-- s:szok: --> .
-
[quote="MirekS"]Prawa bdb dojście, przy lewej też nie jest najgorsze choć obudowa baterii mogłaby być nieco dalej odsunięta.[/quote]
W FII już lepiej pomyśleli i z tego co widzę od strony akumulatora jest więcej miejsca <!-- s:) -->
ogólnie wszystko pod maską jest jeszcze bardziej uproszczone, nie ma zbędnego plastiku tyle co w FI -
Gdyby nie tandetne wykonczenie, wysokie spalanie i slabe zawieszenie byloby to calkiem niezle auto. W sumie jestem zadowolony, ale juz chyba wiecej Skody nie kupie:)
-
[quote="rj193"]Gdyby nie tandetne wykonczenie, wysokie spalanie i slabe zawieszenie byloby to calkiem niezle auto. W sumie jestem zadowolony, ale juz chyba wiecej Skody nie kupie:)[/quote]
To pokaż mi auto z tych roczników za ta cenę z tej klasy które będzie miało lepsze materiały... Jeździłem francuzami, włoszkami i małymi japończykami i jedyne autko które jest "lepsze" to jedynie Yaris. Oczywiście myślę o całości...
Nie ma co narzekać na Skodę. Ja się przesiadłem z Audi na Skodę i jestem mile zaskoczony...a w aucie spędzam kilka a czasami kilkanaście godzin dziennie.
Jedyne z czym się zgodzę to spalanie
-
aby nie narzekać na spalanie wystarczy kupić diesla, a one bardzo mało palą w Fabiach
-
--> Bloku, tu Ci przyznam racje, francuzy i wloszki to totalna porazka
-
ja na spalanie w mojej Fabi nie mogę narzekać, jest co prawda mułowata na trasie przy większym załadunku (powyżej 2 osób), ale spalanie na poziomie 7 litrów zimą (jak na benzynę) jest jak dla mnie ok.
Autkiem teraz częściej jeździ moja żona, do pracy (25 km w jedną stronę) i zdziwiło mnie jak pewnego razu wsiadłem w auto (temp. około 10C) i na komputerze pokazało 5,8 l/100km
Ona ma delikatną nogę to z pewnością dlatego <!-- s:) --> -
Witam wszystkich mam fabię 2003 1.9tdi dzisiaj zauważyłem taką rzecz i mam pytanko: co oznacza 2 w w czarnym(kwadraciku) prawym górnym rogu wyświetlacza komputera podającego np. średnie zużycie paliwa? wcześniej miałem 1 i teraz zmieniło się na 2 i co to za informacja? Z autem nic się nie dzieje Dzięki za informacje na ten temat