Filtr paliwa w Fabii
-
ta nie rowna praca to jest brudna przepustnica bo ja tez tak miałem i wymieniłem filtr paliwa to nic nie pomogło najwyzej mniej szarpało przy dodawaniu i odejmowaniu gazu a po wyczyszczeniu i skalibrowaniu mu przeszly te bule
-
Niestety u mnie w okolicy przysłowiowy pan Kazio sobie z tym nie poradzi. Jaki jest koszt czyszczenia i ustawienia przepustnicy w ASO? I ile czasu trwa -pi razy drzwi?
No to może będzie to. Tak bym tylko wydał kase na filtry i goła d.pa.
:piwo: <!-- s:piwo: --> -
W ASO to jest dosc droga sprawa za sama diagnoze kasuja od 90 do 140 zł widze ze ty zaplaciles 50 zl chyba u jakiegos wlasnie przyslowiowego pana kazia ktory skasowal tylko podstawowe bledy no i oczywiscie to najwazniejsze czyli wyczyscil troszke portfelik :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> dzwon do kilku ASO jakie masz w okolicy bo ceny sanaprawde zroznicowane nie maja sztywnego cennika
Pozdrawiam
-
50 dych płaciłem w ASO za podłączenie kompa i wykasowanie błędów. Teraz zadzwoniłem i powiedzieli, że za 90 zł wyczyszczą i ustawią przepustnice. Roboty na ok. 1 godzinę. Czekam do wypłaty i serwis. Napisze czy pomogło.
Pozdr <!-- s --> -
kurcze no to musze powiedziec ze masz niesamowicie tanie ASO w mojej okolicy za diagnoze nie schodza ponizej 90 zl :rozpacz: <!-- s:rozpacz: --> a ty za ta kwote bedziesz mial czyszczenie i adaptacje przepustnicy no to gratulacje az ci zazdroszcze
:piwo: -
Nie ma co zazdrościć, w kraku taka usługa wraz z podłączeniem do kompa kosztuje 50 zł, oczywiście poza ASO.
-
Od pewnego czasu zauważyłem, że gdy cofam to auto jakby "szkubie". Czasem też gdy parkuję i mam wciśnięty pedał sprzęgła to samochód i tak gaśnie. Zastanawiam się nad wymianą filtru paliwa tylko nie wiem gdzie on jest. Może ktoś mi pomóc?
-
[b]szymon189[/b], pod samochodem po stronie wlewu paliwa, dokładnie pod tylnymi drzwiami za progiem. Bez kanału nie da się obejść, mimo że ręką do niego dostaniesz. A ha są dwa rodzaje filtrów paliwa.Zmiana była na przełomie roku modelowego 2001/2002, więc kupując filtr pamiętaj o tym abyś miał ze sobą numer VIN w celu sprecyzowania jaki filtr masz.
Na forum już było o tym jak wymienić, więc jak chcesz więcej wiedzieć to użyj "szukajki" -
powiem tak ja mam z grudnia 2000 i po nr wszystkich powiedzieli ze taki jak sie przymierzyłem do wymiane to sie okazało ze ma na 3 wezyki a kupiłem na 2 wiec lepiej sobie spisz nr z niego
-
mialem ta sama sytuacje. Za filtr z "3 wezykami" dalem ok 60 zl,ten z "2 wezykami" kosztowal chyba cos 30 zl,wiec bylem zmuszony wybrac drozsza wersje cenowa. Co ile powinno sie wymieniac filtr paliwa?
PS. A teraz problem- po zatankowaniu paliwa na stacji benzynowej,wyjezdzajac z niej staje na skrzyzowaniu(ulica w tym miejscu jest pochylona w dol). Juz 2 razy zdazylo mi sie,ze silnik gasl-na poczatku zaczynaja fariovac oborty,w zakresie od jakichs 500 do 1500,silnik jak by sie dusi i walczy sam ze soba,i jak sie go przepali to dziala,a jak nic nie zrobi to gasnie. W czym moze tkwic przyczyna?
-
ja poruszyłem ten temat
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?p=66474#66474<!-- m -->
poczytaj i zobacz wyniki glosowana -
[b]kornat[/b], mi nie chodzi o to falowanie,do ktorego juz chyba sa przyzwyczajeni uzytkownicy Czeskich silnikow. W tym wypadku obrotomierz lata jak zwariowany po czym silnik gasnie. Sytuacje zdazyly sie w wyjatkowych okolicznosciach-zaraz po zatankowaniu,i chwilowy postuj na pochylonej drodze. W tym linku co zapodales,tylko 1 osoba mowi ze jej "faluje az gasnie" po przelaczeniu na gaz i to na zimnym silniku. W mojej sytuacji silnik jest juz rozgrzany,a gazikiem sie nie bawie :zabawa: <!-- s:zabawa: -->
-
to moze masz takie paliwko.ja filterek zmieniłem po 60tys
-
Dziękuję wam wszystkim. Jeszcze jedno pytanie, czy moje problemy mogą tkwić w filtrze paliwa?
-
[b]kornat[/b], mi 62 wybily, filtr lezy na polce,moze warto wkoncu go wykorzystac :super: <!-- s:super: -->
[b]szymon189[/b], [quote="szymon189"]gdy cofam to auto jakby "szkubie"[/quote]
a co jak "szkubie" a Ty dasz po garach? -
Gdy jadę do tyłu do samochód jakby szarpał i po kilku takich powtórzeniach gaśnie (nawet gdy sprzęgło będzie wciśnięte). Dzieje się tak też czasem na 1 biegu. Nie zerkałem wtedy na obroty.
-
[b]szymon189[/b], a jak jedziesz do przodu to nie gaśnie? <!-- s:D -->
A tak poważnie to możesz go zdemontować na kanale w garażu i zobaczysz w jakiej jest kondycji, zresztą jak go wymienisz to i tak budżet domowy nie ucierpi od 60zł-O ile pamiętam to był tańszy-płaciłem coś koło 45zł. Spróbuj jeszcze Fabię porządnie przegonić-to pomaga .
A tak wogóle może jeszcze byś napisał jaki masz silnik i czy masz LPG.A jeśli ktoś z kolegów Ci pomógł lub naprowadził to jest taki "przycisk pomógł" koło profilu.
-
[quote="abenek"][b]szymon189[/b], a jak jedziesz do przodu to nie gaśnie? <!-- s:D -->
[/quote]Gdy jadę do przodu i naprzykład chcę się zatrzymać i wciskam sprzęgło i hamulec to też czasem zgaśnie.[quote="abenek"]A tak poważnie to możesz go zdemontować na kanale w garażu i zobaczysz w jakiej jest kondycji, zresztą jak go wymienisz to i tak budżet domowy nie ucierpi od 60zł-O ile pamiętam to był tańszy-płaciłem coś koło 45zł.
[/quote]Właśnie szukałem go w garażu bo nie mam kanału i znaleźć nie potrafię.Co do silnika to nie wiem jaki tam dokładnie jest bo to samochód ojca ale razem jeździmy Wiem tylko tyle, że to Fabia Run
-
a silnik zimny/cieply?
-
Samochód stoi w garażu i przy wyjeździe czasem tak się robi, a czasem tak po 10 minutach jazdy jest to samo.