Uciekajacy plyn ze zbiorniczka
-
mam pytanie ubywa mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego a nie ma wyciekow a zbiorniczek jest zabrodzony
-
Z tego co piszesz, to wygląda na to, że olej miesza Ci się z płynem chłodzącym. Masz do wymiany jakąś z uszczelek, ale nie pamiętam jaką. Niech wypowiedzą się lepiej orientujący się w temacie Koledzy.
Poszukaj w Archiwum, bo był kiedyś taki temat. teraz nie mam czasu poszukać, ale jak tylko znajdę chwilkę, to spróbuję coś odgrzebać z archiwum.
Pozdrawiam.
-
Zaczyna "puszczać" uszczelka pod głowicą. Jeżeli Ci ubywa niedużo płynu i nie dużo masz tego osadu w zbiorniczku to możesz jeszcze trochę pojeździć. Jeżeli przybywa Ci oleju, a na korku i bagnecie masz duże ilości tzw. majonezu (płyn wchodzi do oleju) to trzeba niezwłocznie wymienić uszczelkę.
Ja z osadem w zbiorniczku przejeździłem w zasadzie przez 70 tyś.km , płynu dolewałem z 0.1 litra na 15 tyś.km. I z tym osadem sprzedałem samochód. Gość do tej pory jeździ bez problemów.
-
jakie sa koszty przy wymianie uszczelki pod glowica
-
Nie powinny być większe niż 400zł z materiałami i planowaniem w prywatnym warsztacie
-
[quote="Tomek"]jakie sa koszty przy wymianie uszczelki pod glowica[/quote]
Mnie 6 lat temu kosztowało to w fabii 450 zł z planowaniem głowicy i zakupem oleju.
P.S. Proszę nie zakładaj dwóch tematów na ten sam temat, drugi temat usuwam.
-
mam pytanie czy ktos wie jaki potrzebny jest klucz do odkrecenia glowicy i jeszcze jedno z jaka sila dokrecamy glowice ??
-
[b]Tomek[/b], potrzebny jest klucz dynametryczny do tego a co do sily to sie nie orientuje ale to chyba nie robi roznicy