Nie mam gazu. Tylko na benzynce jeżdżę.
zerthimon (@zerthimon)
Informacje o zerthimon
Najlepsze posty napisane przez zerthimon
Najnowszy post utworzony przez zerthimon
-
Witam,
Od jakiegoś czasu, jak jest na dworze ciepło/gorąco to auto kiedy puszczam gaz i jadę to szarpie i czasem nawet podczas wciśniętego gazu gaśnie, tak jak bym kluczykiem go wyłączył i znów przekręcił na zapłon. Czuć takie szarpnięcie i widać, jak obrotomierz spada prawie do zera i się podnosi. Dodatkowo słychać jak przekaźnik, czy coś innego cyknie w tym czasie, tak jak przy odpaleniu. Co to może być? Dodam, że VAG nie pokazuje żadnych błędów. Zaznaczę, że odpala ładnie, na zimnym czy rozgrzanym silniku, nawet w upały i mrozy.
[color=#008000]Post edytowany przez Tomuś[/color]
-
Ja nie mam linki w przepustnicy. Odginając te łopatki nic się nie uszkodzi w mechanizmie? Dodam, że ostatnio próbowałem je otworzyć przy wymianie filtra, tak na próbę, i ciężko było więc odpuściłem.
-
Nie próbowałem Vwtoolem, a polski vag nie działa mi w ogóle. Po urlopie wezmę się za szukanie przyczyn.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-07-2012, 09:41[/i] ][/size]
VWTool sobie poradził i vag-com 409, VCDS Lite również. Zmieniłem Start baud z 0 na 9600. Teraz nie mam problemów z odczytem żadnego bloku.
Pozdrawiam! -
Mam auto z 2002. Dodam, że próbowałem też łączyć się kablem kkl usb oraz interfejsem podłączanym do portu com i tez nic.
-
Witam,
mam problem z połączeniem się z blokiem Engine w programie Vag-com 311 409 i vcds lite. Z innymi blokami nie ma problemów. Program podczas łączenia sprawdza wszystkie prędkości i na koniec wywala błąd, że nie może połączyć z tym modułem. Co może być przyczyną? -
Witam,
jak sprawdzić nie mając kanału jaki się ma rozrusznik? Jak go ewentualnie wymontować, żeby zakonserwować albo wymienić bendiks. Daje mi się we znaki i to ostro podczas odpalania.
Pozdrawiam! -
Byłem dziś na sprawdzeniu zawiechy i już wiem wszystko. Łączniki stabilizatora. Mechanik od razu stwierdził co i jak. Nawet powiedział z której strony jest bardziej wybity i rzeczywiście z tej strony to słychać. Powiedzial,że musiałem długo jeździć z tymi gumami powybijanymi, że aż łączniki mi poszły.
Jak już wymienię to dam znać czy to było na pewno to.Wymieniłem te łączniki i ..... cisza jak w kościele po śmierci organisty <!-- s;) -->
Czyli mogę z całą odpowiedzialnością pochwalić diagnostę ze stacji na Francuskiej.
Pozdrawiam ! -
Czyli może to być to bo mechanik odkręcał wahacz bo półoś gruba mu przeszkadzała w odkręceniu drugiej śruby w obejmie. A ten element występuje tez po lewej stronie bo to lewy wahacz był ruszany? Jak odkryłeś, że to ten element stuka? <!-- s;) -->