Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. zerthimon
    Z

    zerthimon (@zerthimon)

    0
    Reputacja
    12
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o zerthimon

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez zerthimon

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez zerthimon

    • Z
      [F1] Gaśnie gdy ciepło na dworze

      Nie mam gazu. Tylko na benzynce jeżdżę.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Gaśnie gdy ciepło na dworze

      1,4 16V AUA

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Gaśnie gdy ciepło na dworze

      Witam,

      Od jakiegoś czasu, jak jest na dworze ciepło/gorąco to auto kiedy puszczam gaz i jadę to szarpie i czasem nawet podczas wciśniętego gazu gaśnie, tak jak bym kluczykiem go wyłączył i znów przekręcił na zapłon. Czuć takie szarpnięcie i widać, jak obrotomierz spada prawie do zera i się podnosi. Dodatkowo słychać jak przekaźnik, czy coś innego cyknie w tym czasie, tak jak przy odpaleniu. Co to może być? Dodam, że VAG nie pokazuje żadnych błędów. Zaznaczę, że odpala ładnie, na zimnym czy rozgrzanym silniku, nawet w upały i mrozy.

      [color=#008000]Post edytowany przez Tomuś[/color]

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Czyszczenie przepustnicy fabia 1.4MPI 44kW - fotostory

      Ja nie mam linki w przepustnicy. Odginając te łopatki nic się nie uszkodzi w mechanizmie? Dodam, że ostatnio próbowałem je otworzyć przy wymianie filtra, tak na próbę, i ciężko było więc odpuściłem.

      napisane w Zrób to sam
    • Z
      [F1] [ROZWIĄZANY] Vag-com i blok engine

      Nie próbowałem Vwtoolem, a polski vag nie działa mi w ogóle. Po urlopie wezmę się za szukanie przyczyn.

      [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-07-2012, 09:41[/i] ][/size]
      VWTool sobie poradził i vag-com 409, VCDS Lite również. Zmieniłem Start baud z 0 na 9600. Teraz nie mam problemów z odczytem żadnego bloku.
      Pozdrawiam!

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Z
      [F1] [ROZWIĄZANY] Vag-com i blok engine

      Mam auto z 2002. Dodam, że próbowałem też łączyć się kablem kkl usb oraz interfejsem podłączanym do portu com i tez nic.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Z
      [F1] [ROZWIĄZANY] Vag-com i blok engine

      Witam,
      mam problem z połączeniem się z blokiem Engine w programie Vag-com 311 409 i vcds lite. Z innymi blokami nie ma problemów. Program podczas łączenia sprawdza wszystkie prędkości i na koniec wywala błąd, że nie może połączyć z tym modułem. Co może być przyczyną?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • Z
      [F1] Konserwacja bendiksa

      Witam,
      jak sprawdzić nie mając kanału jaki się ma rozrusznik? Jak go ewentualnie wymontować, żeby zakonserwować albo wymienić bendiks. Daje mi się we znaki i to ostro podczas odpalania.
      Pozdrawiam!

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Stuka po wymianie tulei stabilizatora

      Byłem dziś na sprawdzeniu zawiechy i już wiem wszystko. Łączniki stabilizatora. Mechanik od razu stwierdził co i jak. Nawet powiedział z której strony jest bardziej wybity i rzeczywiście z tej strony to słychać. Powiedzial,że musiałem długo jeździć z tymi gumami powybijanymi, że aż łączniki mi poszły.
      Jak już wymienię to dam znać czy to było na pewno to.

      Wymieniłem te łączniki i ..... cisza jak w kościele po śmierci organisty 😉 <!-- s;) -->
      Czyli mogę z całą odpowiedzialnością pochwalić diagnostę ze stacji na Francuskiej.
      Pozdrawiam !

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • Z
      [F1] Stuka po wymianie tulei stabilizatora

      Czyli może to być to bo mechanik odkręcał wahacz bo półoś gruba mu przeszkadzała w odkręceniu drugiej śruby w obejmie. A ten element występuje tez po lewej stronie bo to lewy wahacz był ruszany? Jak odkryłeś, że to ten element stuka? 😉 <!-- s;) -->

      napisane w Warsztat mechaniczny