Syrenka a dokladniej akumulatorek w niej mogl juz ulec uszkodzeniu. Sprawdz czy stacyjka na syrence jest w prawidlowym polozeniu. Jesli tak to wymien cala syrenke. Koszt nowej to okolo 35 PLN
robgold (@robgold)
Informacje o robgold
Najlepsze posty napisane przez robgold
Najnowszy post utworzony przez robgold
-
-
Byc moze w samych swiatlach LED jest jakas automatyka (np do zalaczania i wylaczana po wlaczeniu swiatel mijania). Efekt jaki opisujesz jest typowy dla zwarcia w kostce swiatel +12V po stacyjce ze stałym +12V od swiatel postojowych. Wtedy wiekszosc rzeczy "zyje" bo zasila sie wlasnie przed ten obwod.
-
Fizycznie bedzie pasowac, natomiast ramki na CAN'ie juz nie koniecznie sie zgodza. Szczegolnie ze czesc rzeczy leci po dodatkowym protokole nalozonym na CAN'a.
-
Komputer pokładowy może być wyświetlany na małym wyświetlaczu (tam gdzie zegarek) lub jeśli masz tzw zegary z DOT-Matrix'em to właśnie na nim miedzy prędkościomierzem a obrotomierzem.
Szedł on w parze z klimatyzacją. Jeśli masz wersję Classic a masz klimę to powinieneś mieć również komputer pokładowy.Jeśli chodzi o DOT-Matrix'a w Fabiance pierwszej generacji (zarówno przed jak i po FL) takie zegary były chyba tylko w RS'ce i na zamówienie.
-
VAG, odczytaj błędy. Byc moze "padł" Ci któryś z czujników. Klima ma szereg zabezpieczeń, temperatura to tylko jedno z nich.
-
Maly "update" jesli ktos jest zainteresowany to znalalzem u siebie...tak tak u siebie <!-- s;) --> (Mialem spiety z faktura za auto) cennik Skody Fabi 1 z 2005r po FL wraz ze cennikiem wyposazenia dodatkowego. Poskanowalem to do PDF'a. Niestety plik wyszedl 4.7MB
-
Witajcie
Czy jest ktos na forum kto posiada oryginalnego PDF'a Skoda Auto z wyposazeniem Fabi Combi po FL (np 2005r) ?
-
Tak jak jzu zostalo napisane. Jesli ktos dobrze zrobi swoja robote i pozmienia przebiegi we wszystkich sterownikach to nie ma takiej mozliwosci aby odczytac cos innego niz ten ktos chcial. Pamiec EEPROM czy Flash to nie dysk magnetyczny. Nie da sie zrobic odzyskiwania danych.
-
Nie ma takie mozliwosci w latwy sposob. Radio w FII jest juz na magistrali CAN a w FI jeszcze na zwyklych drucikach wisi sterowanie. Pomijam juz problemy z zamocowaniem bo jest calkowicie inne.
-
W sprawie kabla mozesz odezwac sie na priv jesli chcesz. Wtyczki OBD1 sa do starych aut gdzie nie ma zlacza EOBD 16 pinowego. Mozliwe ze nigdy nie beda Ci potrzebne a napewno nie w przypadki Fabi. Pytanie z ktorego roku masz Fabie ?