Witam,
Miałem podobny problem w sedanie.
Powodem były popękane przewody na łączeniu klapy z nadwoziem (wymieniłem wszystkie na grubsze i bardziej elastyczne niż te badziewne oryginalne)
Pozdrawiam,
robert74 (@robert74)
Informacje o robert74
Najlepsze posty napisane przez robert74
Najnowszy post utworzony przez robert74
-
-
[quote="kryniulodz"]Ok. Zamek do wymiany, ale jak otworzyć drzwi, żeby go wymienić?[/quote]
Witam,
Odepnij akumulator na kilka minut.
U mnie tak samo się stało (samo wyjęcie bezpiecznika od centralnego nie pomogło), odpukać już dwa tygodnie spokój jest. -
[quote="kapi"]
a nie łaczy się z VAG-COM, bo trzeba COM-a ustawić. wtedy bedzie ok.[/quote]
Pisałem że porty ustawione prawidłowo, a temat czytałem od początku i nie chcę czegoś spartolić.
To nie XP czy 7 że jak przyjadę z pracy to postawię od nowa, auto muszę mieć cały czas sprawne.
Pozdrawiam,Niestety mój moduł nie obsługuje tej funkcji:((
-
Witam,
Czy da się zmienić ustawienie kierunków polskim VAGiem?
Mam od kilku dni kabel i łączy się tylko przez polskiego VAGa 4,9.
Przez VAG-COMa w żadnej wersji nie wykrywa interfejsu.
Porty ustawione są prawidłowo, wiec albo kabel do kitu, albo wszystkie programy które mam.
Jeśli komuś się udało zmienić ustawienia polskim VAGiem, proszę o podpowiedź.
Pozdrawiam -
W nowych Skodach i VW które są u mnie w firmie (od 2 m-cy) jest takie opóźnienie zastosowane fabrycznie.
Pytanie, czy w starszych modelach da się to zrobić? -
Witam,
Jeśli piszczy rezerwa i ręczny to buzer jest OK (jest jeden od wszystkiego)
Sprawdź jak napisał Kolega wyżej, otwórz drzwi i powinna zapalić się lampka w podsufitce (oczywiście przełącznik od lampki musi być ustawiony w odpowiednią pozycję)
Jeśli się nie zapali i nie zacznie piszczeć (przy włączonych światłach) to poruszaj wkrętakiem do góry i do dołu zamek w drzwiach.
Powinno w pewnym momencie zadziałać, będzie to oznaka zużytej krańcówki w zamku drzwi (niestety standard w tych autach)
Pozdrawiam, -
Witam,
czy istnieje możliwość opóźnienia załączenia wycieraczek przy załączaniu spryskiwacza np VAGiem lub innym sposobem?
U mnie jest tak że jak załączam spryskiwacz to wycieraczki ruszają od razu i szorują po suchej szybie zanim płyn dotrze do spryskiwaczy.
Idealnie byłoby opóźnić start wycieraczek o około 1 do 1,5 sekundy.
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi! -
Wszystko rozumie:)
Opiszę prosty sposób sprawdzenia czujnika i instalacji[b]Sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju[/b]
- Podłączamy próbówkę do plusa akumulatora i do czujnika (przewód z instalacji musi być zdjęty i nic nie podłączać do niego)
-silnik nie pracuje, próbówka nie świeci,
-silnik pracuje, próbówka świeci się
(w starszych instalacjach innych aut jest odwrotnie)
[b]Sprawdzenie instalacji od deski do czujnika[/b]
- Zdejmujemy przewód z czujnika, odpalamy silnik.
Robimy przegazówkę aby osiągnąć ponad 1500obr/min, powinna zapalić się kontrolka na desce + brzęczyk.
Jeśli objawy są j/w można uznać że instalacja i czujnik są OK
Pozdrawiam - Podłączamy próbówkę do plusa akumulatora i do czujnika (przewód z instalacji musi być zdjęty i nic nie podłączać do niego)
-
Witam,
znalazłem odpowiedzi na swoje pytania i okazało sie że wszystko jest ok.
A więc:
[quote="TOMUŚ"]Jeżeli podłączasz probówkę do akumulatora i do czujnika to ona powinna się zaraz zapalić. Bez względu na zał/wył zapłonu. Bo to masz wtedy tak jakbys nie miał ciśnienia i powinna się palić
.[/quote]
Niestety w Skodzie jest odwrotnie.
Brak ciśnienia=obwód zamknięty
Silnik uruchomiony, jest ciśnienie=obwód otwarty.
Sytuacja taka jest spowodowana specyfiką pracy komputera który "inaczej" interpretuje odczyty z czujnika.
Inaczej mówiąc; "ten typ tak ma".
Co do kwestii zdjęcia przewodu z czujnika lub jego uszkodzenia, alarm generuje sie dopiero po osiągnięciu przez silnik 1500 obr/min!!!
Moim zdaniem jest to powazna wada ponieważ dla przykladu: stoimy długo w korku, silnik pracuje na wolnych obrotach więc kontrolka nie zadziała=możemy "załatwic silnik na amen"Pozdrawiam!
-
[quote="michal2002"]
A może by tak zrobić małą dziure i szpilką ruszyć to by może poszło?
Nie mam pojęcia co zrobić.[/quote]
Proponuję wyjąć zegary i zobaczyć czy wskazówka się nie zablokowała.
Operacja nie jest skomplikowana (opisana na forum), trzeba pamiętać aby mieć dwa dodatkowe cieniutkie wkrętaki do podważenia dwóch zatrzasków w górnej części zegarów (tego nie było w opisie na forum)