Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. robert74
    R

    robert74 (@robert74)

    0
    Reputacja
    17
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o robert74

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez robert74

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez robert74

    • R
      [F1] Oświetlenie bagażnika przygasa po zamknięciu klapy

      Witam,
      Miałem podobny problem w sedanie.
      Powodem były popękane przewody na łączeniu klapy z nadwoziem (wymieniłem wszystkie na grubsze i bardziej elastyczne niż te badziewne oryginalne)
      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1 i F2] Alarm/centralny zamek - temat zbiorczy

      [quote="kryniulodz"]Ok. Zamek do wymiany, ale jak otworzyć drzwi, żeby go wymienić?[/quote]
      Witam,
      Odepnij akumulator na kilka minut.
      U mnie tak samo się stało (samo wyjęcie bezpiecznika od centralnego nie pomogło), odpukać już dwa tygodnie spokój jest.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Kierunkowskazy - temat zbiorczy

      [quote="kapi"]
      a nie łaczy się z VAG-COM, bo trzeba COM-a ustawić. wtedy bedzie ok.[/quote]
      Pisałem że porty ustawione prawidłowo, a temat czytałem od początku i nie chcę czegoś spartolić.
      To nie XP czy 7 że jak przyjadę z pracy to postawię od nowa, auto muszę mieć cały czas sprawne.
      Pozdrawiam,

      Niestety mój moduł nie obsługuje tej funkcji:((

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Kierunkowskazy - temat zbiorczy

      Witam,
      Czy da się zmienić ustawienie kierunków polskim VAGiem?
      Mam od kilku dni kabel i łączy się tylko przez polskiego VAGa 4,9.
      Przez VAG-COMa w żadnej wersji nie wykrywa interfejsu.
      Porty ustawione są prawidłowo, wiec albo kabel do kitu, albo wszystkie programy które mam.
      Jeśli komuś się udało zmienić ustawienia polskim VAGiem, proszę o podpowiedź.
      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Opóźnienie załączania wycieraczek

      W nowych Skodach i VW które są u mnie w firmie (od 2 m-cy) jest takie opóźnienie zastosowane fabrycznie.
      Pytanie, czy w starszych modelach da się to zrobić?

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Sygnał włączonych świateł

      Witam,
      Jeśli piszczy rezerwa i ręczny to buzer jest OK (jest jeden od wszystkiego)
      Sprawdź jak napisał Kolega wyżej, otwórz drzwi i powinna zapalić się lampka w podsufitce (oczywiście przełącznik od lampki musi być ustawiony w odpowiednią pozycję)
      Jeśli się nie zapali i nie zacznie piszczeć (przy włączonych światłach) to poruszaj wkrętakiem do góry i do dołu zamek w drzwiach.
      Powinno w pewnym momencie zadziałać, będzie to oznaka zużytej krańcówki w zamku drzwi (niestety standard w tych autach)
      Pozdrawiam,

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Opóźnienie załączania wycieraczek

      Witam,
      czy istnieje możliwość opóźnienia załączenia wycieraczek przy załączaniu spryskiwacza np VAGiem lub innym sposobem?
      U mnie jest tak że jak załączam spryskiwacz to wycieraczki ruszają od razu i szorują po suchej szybie zanim płyn dotrze do spryskiwaczy.
      Idealnie byłoby opóźnić start wycieraczek o około 1 do 1,5 sekundy.
      Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi!

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      Wszystko rozumie:)
      Opiszę prosty sposób sprawdzenia czujnika i instalacji

      [b]Sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju[/b]

      1. Podłączamy próbówkę do plusa akumulatora i do czujnika (przewód z instalacji musi być zdjęty i nic nie podłączać do niego)
        -silnik nie pracuje, próbówka nie świeci,
        -silnik pracuje, próbówka świeci się
        (w starszych instalacjach innych aut jest odwrotnie)

      [b]Sprawdzenie instalacji od deski do czujnika[/b]

      1. Zdejmujemy przewód z czujnika, odpalamy silnik.
        Robimy przegazówkę aby osiągnąć ponad 1500obr/min, powinna zapalić się kontrolka na desce + brzęczyk.

      Jeśli objawy są j/w można uznać że instalacja i czujnik są OK
      Pozdrawiam

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Kontrolka oleju - temat zbiorczy

      Witam,
      znalazłem odpowiedzi na swoje pytania i okazało sie że wszystko jest ok.
      A więc:
      [quote="TOMUŚ"]Jeżeli podłączasz probówkę do akumulatora i do czujnika to ona powinna się zaraz zapalić. Bez względu na zał/wył zapłonu. Bo to masz wtedy tak jakbys nie miał ciśnienia i powinna się palić
      .[/quote]
      Niestety w Skodzie jest odwrotnie.
      Brak ciśnienia=obwód zamknięty
      Silnik uruchomiony, jest ciśnienie=obwód otwarty.
      Sytuacja taka jest spowodowana specyfiką pracy komputera który "inaczej" interpretuje odczyty z czujnika.
      Inaczej mówiąc; "ten typ tak ma".
      Co do kwestii zdjęcia przewodu z czujnika lub jego uszkodzenia, alarm generuje sie dopiero po osiągnięciu przez silnik 1500 obr/min!!!
      Moim zdaniem jest to powazna wada ponieważ dla przykladu: stoimy długo w korku, silnik pracuje na wolnych obrotach więc kontrolka nie zadziała=możemy "załatwic silnik na amen"

      Pozdrawiam!

      napisane w Warsztat elektryczny
    • R
      [F1] Wskaźnik Benzyny

      [quote="michal2002"]
      A może by tak zrobić małą dziure i szpilką ruszyć to by może poszło?
      Nie mam pojęcia co zrobić.[/quote]
      Proponuję wyjąć zegary i zobaczyć czy wskazówka się nie zablokowała.
      Operacja nie jest skomplikowana (opisana na forum), trzeba pamiętać aby mieć dwa dodatkowe cieniutkie wkrętaki do podważenia dwóch zatrzasków w górnej części zegarów (tego nie było w opisie na forum)

      napisane w Warsztat elektryczny