Mój niechlubny rekord 3 mandaty w ciągu miesiąca :hyhy: przekroczona prędkość powyżej 50 km/h chcieli mi zabrać prawko ale jakoś się udało.Od dwóch latek jestem szczęśliwym posiadaczem CB i mam święty spokój polecam zakup CB naprawdę się opłaca <!-- s:D -->
mario_tg (@mario_tg)
Informacje o mario_tg
Najlepsze posty napisane przez mario_tg
Najnowszy post utworzony przez mario_tg
-
-
dokładnie pasek wielorowkowy napędza alternator, klimę (o ile posiadasz)widać go jak popatrzysz na silnik z lewej strony wymienia się go co 90 tyś lub jeśli są na nim widoczne pęknięcia
-
koledzy skrzypią ograniczniki nie zawiasy a najlepszy jest smar silikonowy polecam mi pomógł. <!-- s:) -->
-
kolego nie napisałeś jaki stary jest Twój bolid i dlaczego dolewałeś płynu hamulcowego?spróbuj najpierw odpowietrzyć hamulce (jeżeli płyn hamulcowy jest starszy niż 6 lat lub masz przejechane więcej niż 60 tyś to go wymień)
-
ja też się piszę nareszcie będzie okazja się poznać :hurra: <!-- s:hurra: -->
-
a moja 1,9 tdi v max licznikowe 220 km/h (spr. na komputerze pokładowym 212km/h :super: <!-- s:super: --> )
najlepsza średnia w Niemcy/CZECHY wyjazd z MONACHIUM do PRAGI 390 KM, średnia prędkość 143 km/h 3 osoby i pełny bagażnik i bak :super: :super: -
POLECAM myjkę KARCHER model K 2.02 ciśnienie robocze 100 bar wystarczające wyposażenie: pistolet spryskujący,4m węża,jednostopniowa lanca spryskująca,dysza rotacyjna,możliwość podłączenia środka czyszczącego.
Używam go od 2 lat jest mały i poręczny. :super: <!-- s:super: --> -
WOLFMK jeżdżąć 64 km nie mów o mocy to nieporozumienie (silnik nadaje się do kosiarki a nie do samochodu który waży 1200kg)
jeżeli chodzi o tarcze to też miałem problem z doborem tarcze+klocki ale to już za mną powiem tyle kupujesz tarcze z gumy to się nie dziw że się krzywią!
Co do zawieszenia to Masz rację jest twardsze ze względu na cięższy silnik ale reszta jest identyczna a łączniki i gumy na drążku wymieniałem 1 raz i znowu łączniki z gumy lub MADE IN CHINA ja za łącznik płaciłem 120 zeta
Chcę dodać że jeżdżę szybko a nawet jak wariat
PS:
JESTEM MECHANIKIEM I JESTEM BARDZO WYCZULONY MA RóżNEGO RODZAJU STUKI,ZGRZYTY I INNEGO RODZAJU PISZCZENIA I PO PROSTU ZWRACAM NA TO UWAGę -
fabryczny alarm skody nie posiada żadnego kluczyka
alarm który był dokładany w serwisie może mieć taki kluczyk jeżeli syrenka ma własne zasilanie a syrena znajduje się w komorze silnika -
ja na oryginałach zrobiłem około 50 tyś na następnych 30 wymieniłem razem z tarczami następne wymieniłem przy 110 tys a przy 140 ponownie komplet tarcze + klocki