Moje radio Sony coś tam piszczy po wyjęciu kluczyka jak ma panel założony co by o nim nie zapomnieć <!-- s;) -->
dommel (@dommel)
Informacje o dommel
Najlepsze posty napisane przez dommel
Najnowszy post utworzony przez dommel
-
-
Przykładasz do zamka worek z gorącą wodą - czekasz i po problemie <!-- s;) -->
-
Nie twierdzę, że WD40 to najlepsze rozwiązanie jednak u mnie sprawdziło się bardzo dobrze - wymyło wszystkie syfy z zamka, zobaczymy co będzie po dłuższym czasie.
-
Rozumiem, że przymarza ci wkładka na kluczyk, czy cały zamek? A czemu niby WD40 rozwaliło krańcówkę?
-
Kolega miał problem tego typu jak jeździł na letnich z tyłu <!-- s;) -->, u mnie nie ma możliwości żeby tył odjechał bez ręcznego. Jeżeli hamujesz w zakręcie to może to być korektor siły hamowania [url=http://www.autocentrum.pl/go/338__Opis_techniczny_Skoda_Fabia_I__586695437.html]Korektor[/url], dalej pozostaje zbieżność i amortyzatory.
-
[quote="mycha"]a można zmienić na 15 cali? nic się nie stanie? są takie wogóle? bo te kółka od fabii się wydają takie malusie.[/quote]
W FII możesz nawet 16" zapodać - przeglądnij sobie ofertę Skody
-
Taki ciekawy test ceramizera na wesoło [url=http://www.youtube.com/watch?v=3NX5C_J74PU]--;)--[/url]
-
Dodatki możemy podzielić na te reanimujące silnik i przedłużające jego żywotność oraz te ogólnie mające na celu zmniejszenie tarcia na wszystkich parach ciernych w celu wydłużenia żywotności silnika...
Motodoctor i pochodne zaliczane do pierwszej grupy mają za zadanie znaczne zwiększenie gęstości oleju i jej utrzymanie na wysokim poziomie nawet po nagrzaniu silnika w celu zahamowania wycieków i zwiększenia kompresji. Zalanie tego do silnika nie mającego oznak nadmiernego wyeksploatowania nie jest zalecane ponieważ może przynieść więcej szkód niż korzyści - odpalając zimny silnik dłużej może trwać doprowadzenie oleju do najdalszego miejsca w układzie. Zastosowałem ten środek kiedyś do jednego silnika biorącego olej - przy rozbiórce silnika okazało się, że w misce jest coś na kształt galarety - dodam, że silnik jeździł trochę dłużej bez wymiany oleju i to też mogło mieć wpływ na konsystencję oleju...
Ceramizery i MOS-y można stosować w każdym wypadku - czy coś dają nie wiem. Do sportu się nad tym właśnie zastanawiam do cywilnego silnika ja nie widzę potrzeby ładowania dodatkowej kasy przy wymianie oleju. Lepiej dołożyć i zalać lepszy olej, ale jak już zalał ktoś najlepszy i nadal chce doinwestować to niech dodaje ceramizer/MOS2 silnika na pewno mu nie zepsuje. Zresztą moje 1.2 ma potencjał na awarie w innych miejscach i olej tego bynajmniej nie zahamuje <!-- s;) -->
-
[quote="emwu96"]a jak to sprawdzić bo ja jestem laikiem, ojciec tez[/quote]
Poczytaj sobie w [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=3649]tym[/url] temacie i wszystko będzie jasne. Jak ci huczy i buczy to zacznij od sprawdzenia co masz w filtrze kabinowym, dalej najprawdopodobniej czyszczenie dmuchawy...
-
Spodziewał bym się że powinien działać na dwie osie niezależnie - poślizg jednego z kół tylnej osi nie koniecznie musi powodować załączenie ABS-u na przedniej, gdzie akurat nic się nie dzieje. Gdzieś tam czytałem, że są to układy dwuobwodowe co by potwierdzało tą tezę. Czy ktoś może to potwierdzić?