hehehe z kąd ja znam ten serwis (tyle ze w łodzi na szczecińskiej) kase wzieli a autko jak chodzilo przed wizyta tak samo i po wizycie , bylem tylko lżejszy o kilka stówek , jak to powiedzial znajomy mechanik który ogarnął temat "PANIE A WIDZIALES TAM PRAWDZIWEGO MECHANIKA "
banaco (@banaco)
Informacje o banaco
Najlepsze posty napisane przez banaco
Najnowszy post utworzony przez banaco
-
-
[quote]tylko zastanawiam sie co ma czujnik temperatury do obrotów silnika.[/quote]
odłacz i odpal to zobaczysz !
kiedys eksperymentowalem i z odpaleniem byl problem a jak juz zaskoczyl to obroty sstrasznie falowaly
a poza tym przeczytaj to
http://www.motofakty.pl/artykul/obroty_biegu_jalowego.html<!-- m --> -
[quote]kilka razy w ciągu ostatniego miesiąca miałem sytuacje że wskaźnik temperatury spadł nagle do zera, Czy to aby nie powiązane sprawy[/quote]
ja bym obstawial czujnik temperatury
-
[quote]mam tylko maselko pod korkiem oleju
[/quote]
[quote]To chyba bardzo źle.[/quote]a wg mnie to jest normalna rzecz silnik zwyczajnie jest niedogrzany na takich przebiegach
[quote]Jak myslicie jest sie czym martwic czy nie,dzieki z góry.[/quote]
ja bym sie tym nie przejmowal -
[b]cronipoland[/b] jedz sobie do firmy "NA GAZ" u Stefanowskiego na ulicy 1-go Maja tam napewno ci pomoga a co do tego ASO o którym pisales to daj se spokój z nimi,bylem u nich na diagnostyce komputerowej teoretycznie wykasowali mi bledy i ustawili podobno gaz a dosłownie po tygodniu objawy powrocily jak z przed wizyty u nich ,pojechałem do P.Heńka <!-- s:) -->)elektryka zeby cos zrobil,podłaczył komputer i znalazł 3 bledy ktore ponoc ASO wykasowało takze wybór nalezy do ciebie .A konczą temat naprawde polecam Stefanowskiego mnie tam pomogli
-
ja sprawdzilbym jeszcze łozyska,kiedys wracajac z Gdanska tez strasznie zaczelo mi wyc i halasowac powyzej 70km/h
-
z tego co sie orientuje w mojej okolicy koszt takiej usługi tj odgrzybianie i nabijanie klimy to jest jakies 130 zł to ja nie wiem czy ci sie oplaca robic to samemu
-
co do wymiany swiec to jest tak jak piszesz ,a odnosnie cewki to jest to całosc i jest raczej nierozbiealna
-
44 lub 60 Ah a prąd rozruchu im wyższy tym lepiej (tak czytałem w którymś z Motorów)