Układ kontroli spalin/silnika

Topic created · 6 Posts · 4128 Views
  • Na początek może poczytaj [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=3632&highlight=16804]tutaj[/url] i [url=http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=7269&highlight=16804]tutaj.[/url]

    pozdro

  • [quote="grzegorz.janoszka"]Aha, będę wkrótce znów w Krakowie - jak wiecie, kto by tam mógł pomóc, to będę wdzięczny za wskazanie.[/quote]

    [url=http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=664&start=0]Warsztat[/url]

  • po wpisaniu twojego kodu błędu do wyszukiwarki wyskoczyło cos takiego:

    1. 01035 ( wyszukiwarka sama dodała te 01...)
      (Komfort i centralny zamek/Kody błędów (komfort))
      Zabezpieczenie termiczne mechanizmu uruchamiania szyby po stronie pasażera, czynne.

    2. P0420 16804
      (Silnik/Kody błędów)
      Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne.

    może faktycznie to ten pierwszy bląd generuje świecenie kontrolki...

  • Czy ktoś zetknął się z błędem 16804? Co było jego przyczyną? Dzięki z góry za pomoc. Aha, będę wkrótce znów w Krakowie - jak wiecie, kto by tam mógł pomóc, to będę wdzięczny za wskazanie.[/quote]
    Witam! Miałem już podobne przygody do twoich (jak wskazuje zielarzlol) po pierwsze przed wymianą katanależy sprawdzićszczelność układu wydechowego:!!! szczególnie przyleganie uszczelki kołnierza rury wydechowej - uszcelka jest metalowa i dla zabezpieczenia szczelności stosuje się spec. pasty -ale to przerobi mechanik w warsztacie. Nieszczelność tego ukladu także objawia się błędem16804. Nic nie piszesz o przebiegu auta ale wnioskując z rocznika - to nie wydaje mi się aby kat był wypalony (chyba ?)
    Jeśli kat jest do wymiany - to można tanio kupić rozbitka z niewielkim przebiegiem - ja kupiłem za 350 pln + 80 montaż . pozdr mar04

  • I jak udało się usunąć błąd katalizatora

  • Witam.

    U mnie świecenie kontrolki tzw. helikopterka powoduje na pozór błaha sprawa, nie domknięcie wlewu paliwa czy też nie dokręcenie korka paliwa, a piszę na pozór bo układ odpowietrzania zbiornika paliwa, czyli mówiąc nie fachowo ta "mała dziurka", jest "połączona" z układem pochłaniania par paliwa, a ten z jednej strony zaczyna się w zbiorniku, a kończy około przepustnicy, o ile się nie mylę. Nie domknięcie klapki czy też nie dokręcenie korka wlewu powoduje błędne zawirowania i ciśnienie powietrza w układzie paliwowym co ma dalsze swoje następstwa i co wychwytuje i sygnalizuje komputer.

Log in to reply