Problem z działaniem wycieraczek przednich

Topic created · 7 Posts · 1846 Views
  • Witam.
    Znalazłem kilka postów z problemami w działaniu wycieraczek przednich, ale nie z takimi obiawami, dlatego postanowiłem napisać.

    Mój problem polega na tym, że gdy samochód stoi pod chmurką przy niskich temperaturach (poniżej zera), gdy zapalę silnik i pokonuję kilka pierwszych kilometrów z włączonymi przednimi wycieraczkami na "biegu" z regulowaną częstotliwością wahnięć, dochodzi do jakiegoś zwarcia/spięcia, które obiawia się dźwiękiem jakby przeskoku na styczniku i zgaśnięciem na 0,5 sekundy oświetlenia zegarów/deski oraz wycieraczki wykonują wahnięcie (pomimo, że powinna być krótsza lub dłuższa przerwa).
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Ktoś może się z tym uporał? Może jakieś pomysły?

  • zacznij od bezpiecznika przeczysc styki....

  • Jedyne co mi przychodzi do głowy to problem z sławną wiązką elektryczną, tam z reguły leży problem jeśli chodzi o przednie wycieraczki jak i migającą deskę rozdzielczą, u mnie też był tam problem jak któregoś dnia po mrozach znikła kontrolka od ładowania która zamyka obwód.

  • [quote="MirekS"]Jedyne co mi przychodzi do głowy to problem z sławną wiązką elektryczną..[/quote]

    No dobra.. to powiedz jeszcze gdzie znaleźć i co zrobić z tą wiązką 😉 <!-- s;) -->

  • Wiązka biegnie z lewej strony komory silnika pod obudowami filtra, akumlatora. Z tymi wiązkami była akcja spowodowana tym, że zamakały bo zbierała się w nich woda, przewody gniły, a potem cuda się działy na kokpicie.. Jak znaleźć, trzeba miernik i lecieć po kolei kable, dokładnie Ci nie powiem bo to nie moja mocna strona.

  • [quote="rufus"]Witam.
    Znalazłem kilka postów z problemami w działaniu wycieraczek przednich, ale nie z takimi obiawami, dlatego postanowiłem napisać.

    Mój problem polega na tym, że gdy samochód stoi pod chmurką przy niskich temperaturach (poniżej zera), gdy zapalę silnik i pokonuję kilka pierwszych kilometrów z włączonymi przednimi wycieraczkami na "biegu" z regulowaną częstotliwością wahnięć, dochodzi do jakiegoś zwarcia/spięcia, które obiawia się dźwiękiem jakby przeskoku na styczniku i zgaśnięciem na 0,5 sekundy oświetlenia zegarów/deski oraz wycieraczki wykonują wahnięcie (pomimo, że powinna być krótsza lub dłuższa przerwa).
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Ktoś może się z tym uporał? Może jakieś pomysły?[/quote]

    spoko maiłem to samo:(

    Zacznij od przeczyszczenia bezpieczników i sprawdź czy przypadkiem z wężyka od spryskiwacza tylnej szyby nie leci Ci woda na przewody.

    Daj znać o co hodi 🙂 <!-- s:) --> pozdr

  • [quote="rufus"]Witam.
    Znalazłem kilka postów z problemami w działaniu wycieraczek przednich, ale nie z takimi obiawami, dlatego postanowiłem napisać.

    Mój problem polega na tym, że gdy samochód stoi pod chmurką przy niskich temperaturach (poniżej zera), gdy zapalę silnik i pokonuję kilka pierwszych kilometrów z włączonymi przednimi wycieraczkami na "biegu" z regulowaną częstotliwością wahnięć, dochodzi do jakiegoś zwarcia/spięcia, które obiawia się dźwiękiem jakby przeskoku na styczniku i zgaśnięciem na 0,5 sekundy oświetlenia zegarów/deski oraz wycieraczki wykonują wahnięcie (pomimo, że powinna być krótsza lub dłuższa przerwa).
    Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Ktoś może się z tym uporał? Może jakieś pomysły?[/quote]

    Siemka znalazłeś przyczynę??? Może przekaźnik??/ pozdrawiam

    Może ktoś inny miał to samo? Chętnie wysłucham

    pozdr cicik! 🆗 <!-- s🆗 -->

Log in to reply