[F1] Montaz gniazda zapalniczki w wersji basic

Topic created · 9 Posts · 6357 Views
  • Witam,
    tesc ma fabie - wersje basic ktora jest takim golasem, ze nie ma nawet zapalniczki, zamykanego schowka pasazera itp. Tzn w miejscu w ktorym powinna byc zapalniczka jest zaslepka a pod nia... dziura 🙂 <!-- s:) -->
    Chcialby moc podlaczyc sobie nawigacje. Czy ktos z Was wie:

    1. czy w tej wersji w ogole podciagniete sa kable w tym srodkowym kanale? Jezeli tak to gdzie kupic zapalnicze.
    2. jezeli nie ma kabli to w jaki sposob jak najmniej inwazyjnie dociagnac prad na potrzeby nawigacji. Myslalem o wyciagnieciu kabli od radia i puszczeniu ich kanalem od nadmuchu na szybe.
      Co sadzicie?
  • Musisz zajrzeć pod tunel i sprawdzić czy są kable (moim zdaniem nie ma).
    Kable najprościej pociągnąć z pod kierownicy ( gruby, czerwony od akumulatora) i puścić pod plastikami.
    Zapalniczkę kup na [url=http://allegro.pl/search.php?string=zapalniczka+vw&search_type=1&location_radio=1&selected_country=1&distance=1&category_radio=1&st=gtext&listing_sel=2&listing_interval=7&order=d]allegro[/url].
    Ja zrobiłem sobie [url=http://img187.imageshack.us/img187/6748/zapalniczkawd7.jpg]gniazdo zapalniczki w bagażniku pod przycisk[/url], nie jest to nic skomplikowanego 🙂 <!-- s:) -->

  • ja mam basic i montowałem.kable trzeba dołożyć.trzeba zdjąć tunel i odkręcić ten plastik gdzie jest włącznik świateł.jak już kable będą pod zegarami to podpiąc je trzeba do punktu rozdziału napięcia pod zegarami.to takie grube czerwone kable zakończone oczkami i przykręcone śrubą na kluczyk 10.jeden kabel do czerwonego(plus)a drugi do masy(minus).no i bezpiecznik na kablu.oryginalne gniazdo nie jest drogie ok40zł.

  • Najprościej 12V bezpośrednio z radia. Bezpiecznik 10A tam jest śmiga elegancko.

  • Witam

    A można podpiąć się bezpośrednio pod akumulator, tzn czy będzie to bezpieczne? Przewody byłyby praktycznie niewidoczne, a zależałoby mi żeby można było łatwo zdemontować wszystko. Oczywiście bezpiecznik bym także wstawił.

    Pozdrawiam

  • Nie widzę żadnych przeciwwskazań - oczywiście jeśli wiesz jak poprowadzić kable do komory silnika.

    pozdro

  • Tylko po co kombinować i jechać z kablami aż do komory silnika skoro o wiele bliżej do skrzynki z bezpiecznikami i podpiąć się tak jak to zostało przewidziane pod bezpiecznik nr 42 - zabezpieczenie 15A.

  • [b]Mars[/b], Ja mogę Ci podesłać piny do bezpieczników. Nawet więcej. Mogę Ci przygotować kompletne, oryginalne, podświetlane gniazdo zapalniczki wraz z opisem jak zamontować. Mój numer 510 150 407 jakbyś chciał pogadać o szczegółach.

  • Jak już masz montowac dedykowane gniazdo zapalniczki, to nie za ręcznym, bop będzie niewygodne. Ja mam 3 gniazda w kabinie - jedno fabryczne, drugie we wnęce przed zapalniczką (w pionie po prawej + włącznik - pociągnięte od zapalniczki przy ręcznym) do GPSa, trzecie mam w "nogach" pasażera od środka (osobne zasilanie do CB-radia). Ciasno jest, ale gniazdo montażowe da sie zmieścić. Tylko dobrze wszystko zaizoluj!

Log in to reply