[F2 FL, F3] Nagar na zaworach silniki TSi

Topic created · 7 Posts · 2005 Views
  • Witajcie.

    Spotkałem się już drugi raz z tym że na zaworach jest duży nagar po niewielkim przebiegu. Na początku myślałem że to tyka jednego egzeplarza ale teraz widze że nie jednego egzemplarza lecz całej technologi TSi. Pierwszy przypadek co widziałem to był golf z 1.4 TSi i miał przejechane zaledwie 44000 km.
    Jak działać przeciwko nagarowi w silnikach Tsi?
    Nie wiem czy dobrym środkiem żeby zahamować ten proces nagarowy jest stosowanie benzyny 100 octan. Jedno jest na pewno, że proces nagarowy się zmniejsza (hamuje)

    Na jutubie znalazłem takie video [url]https://www.youtube.com/watch?v=J3l2JGaS_Rc[/url]

    Jakie są wasze spostrzeżnia w tym temacie.

  • Wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim tak mają i nic z tym nie da się zrobić bo wynika to z ich konstrukcji (bezpośredniego wtrysku)

  • Dr O. to powiedz mi jedno, czemu jest tak że do 1.8 dają lub mają dawać drugi wtryskiwacz na dotrysk?

  • To już byś musiał pewnie pytać speców od ekologii i czystości, wydajności spalania. Ja jeśli chodzi o samochody to jestem mało ekologiczny 😉 <!-- s;) -->

  • czytałem że oleje Shella oczyszczają silnik z nagaru. Może warto zastosować ten olej i wtedy nie będzie problemu.

  • Każdy olej coś tam robi. Ważne by regularnie go wymieniać 🙂 <!-- s:) -->

  • dr O. napisał w [F2 FL, F3] Nagar na zaworach silniki TSi:

    To już byś musiał pewnie pytać speców od ekologii i czystości, wydajności spalania. Ja jeśli chodzi o samochody to jestem mało ekologiczny 😉 <!-- s;) -->

    Wiesz ... problem tkwi w tym ze w starych konstrukcjach wtryskiwacz lał po zaworze a w nowych tego nie ma. Wtryskiwacz jest umieszczony z boku i nie ma szans aby lał po zaworach. Dzięki temu zwory zbierają nagar.

Log in to reply