[F1] Po otwarciu drzwi nie zapala sie lampka oświetlenia

Topic created · 8 Posts · 1839 Views
  • Rolnikx miales racje przeplywka. Fakt ze dopiero druga jest ok. Pierwsza byla juz lepsza ale blad zostawal. Druga dopiero dala prawdziwego kopa i bledu nie ma. Duzo daje fakt ze mam swojego VAGa i ma bierzaco moge czytac auto. Teraz juz zostal tylko jeden blad tego nieszczesnego czujnika ruchu kol. Ale narazie wypialem kostke i jezdze bez. Swieci lampka wspomaganie chodzi troche ciezej ale spoko mi noe przeszkadza. Dobrze ze nie ma tego irytujavego przygaszania wszystkiego. Aaaa i jeszcze drzwi kierowcy i pasazera po lewej nie widza otwarcia wiec sie zamyka sam po otwarciu drzwi nie zapala swiatla i brzeczyk nie pika jak swiatla wlaczone zostawie. Wiesz moze czy to sie wymienia cale kasety czy ktos naprawia ???

  • Powiem Ci że u taty w fabii jest to samo z drzwiami + zamyka i otwiera się sama jak chce+ woda cieknie drzwiami i zalewa podłogę

  • Uszkodzone mikro styki w drzwiach, standard w każdym VAGu serio

  • No a jak to rozwiazac . Nowe kasety cale czy te mikrostyki sie naprawia ?

  • Ch*j wie, te mikrostyki To taki syf że nie ma sensu naprawiać, z tego co kojarzę to są one schowane w zamkach drzwi

  • fabiakutno,
    Tak - mikrostyk jest w zamku drzwi i kosztuje ok 2 zł.
    Robota związana z wymianą to ok 2-2.5h.
    Niektórzy wolą cały zamek wymienić.
    Przynajmniej mechanicy tak robią i nikt krancowki nie naprawia.
    Mikrostyki mają być uszczelniane, wciskane.

  • [quote="kapi"]fabiakutno,
    Tak - mikrostyk jest w zamku drzwi i kosztuje ok 2 zł.
    Robota związana z wymianą to ok 2-2.5h.
    Niektórzy wolą cały zamek wymienić.
    Przynajmniej mechanicy tak robią i nikt krancowki nie naprawia.
    Mikrostyki mają być uszczelniane, wciskane. [/quote]

    Dobrze wiedzieć, dzięki, Może kiedyś sobie też naprawie

  • Ma ktos takie mikrostyki lub moze polecic kogos kto to wymieni ? A moze masz jakis link do sklepu lub aukcji konkretnej zeby dobry kupic ???

Log in to reply