witam czy moglby ktos przejzec moje logi i ocenic ogolna kondycje auta (silnik turbo egr wtryski i co tam jeszcze mozna z tego odczytac) bo ja sie kompletnie nie znam na tym jak to odczytywac i nie znam prawidlowych wartosci.
zrobilem logi dynamiczne 003 egr i 011 turbo oraz statyczny 000
Dynamiczny:
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6OqzV5.html<!-- m --> (prosze o ocene egr)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_kndbRt.html (prosze o diagnoze stanu turba)
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_B3x8eT.html (prosze o diagnoze )
fabiakutno (@fabiakutno)
Informacje o fabiakutno
Najlepsze posty napisane przez fabiakutno
Najnowszy post utworzony przez fabiakutno
-
-
[quote="kapi"][quote="fabiakutno"]A czy ktos probowal do kaseciaka MS402A Grundig jakos podlaczyc zewnetrzny aux ??? Tak zeby sie wlutowac gdzies w plytke i wyprowadzic gniazdo aux na zewnatrz np. do schowka czy gdzies indziej i zeby mozna bylo podlaczyc telefon np.[/quote]
402 nie bierze AUXa.
Pozostaje Symphony lub MS502.
Wtedy tzw zmieniarka (chyba Yato ) fajnie działa.tapatalk[/quote]
Hmmm no szkoda.
Czyli jak kupie Symphony lub MS502 wtedy w nich sa piny w tej czesci na zmieniarke i mozna podpiac tam aux .
Bo widzialem juz po ok 10zl kabelki z malym jackiem tam wpinane. Ciekaw jestem jak to sie sprawuje, bo cos takiego by mi wystarczylo zeby telefon podlaczyc.
Czy radio widzi wogole te kabelki...Aha jeszcze jedno czy Symphony bedzie pasowalo do F1 tej pierwszej sprzed liftu. ???
-
A czy ktos probowal do kaseciaka MS402A Grundig jakos podlaczyc zewnetrzny aux ??? Tak zeby sie wlutowac gdzies w plytke i wyprowadzic gniazdo aux na zewnatrz np. do schowka czy gdzies indziej i zeby mozna bylo podlaczyc telefon np.
-
posiadam taki modul 6Q0 959 433 C mozna na nim cos powlaczac jakies gadzety typu komfortowe kierunki ?
-
[quote="bonifacy"][quote="fabiakutno"]Chcialbym sobie wlaczyc doswietlanie zakretow halogenami.
[/quote] Ty o ile dobrze kojarzę masz fabianę z 2001 roku więc możesz sobie ten temat odpuścić .Twoje auto tego nie obsługuje. Niestety nie ta technologia , wóz za stary. Nic nie zrobisz , nic nie zaprogramujesz . Żadna elektronika w Twoim aucie nie nadzoruje oświetlenia .[/quote]Uuu to szkoda. Dzieki za info <!-- s;) -->
-
Chcialbym sobie wlaczyc doswietlanie zakretow halogenami.
Nie wiem czy moj modol komfortu na to pozwoli 6Q0959433C ale to sprawdze w przyszlym tyg...
Ciekawe czy bedzie dlugie kodowanie...
Pytanie czy to czujnik kata skretu odpowiada za wlaczanie odpowiedniego halogena ?
Bo mam najprawdopodobniej popsuty i pewnie zanim go nie naprawie to ta funkcja nie zgada.
Co jesli ustawie halogeny jako swiatla do jazdy dziennej ? Doswietlanie wtedy tylko przy wlaczonych mijania ?
A czy mozna do jazdy dziennej wlaczyc VAGiem 311.2 np. 30% swiatel dlugich ??? -
Odswieze temat gnijacej wiazki.
Kapi piszesz nasteny trop gnijaca wiazka.
Niestety pol godziny stracilem na szukanie i wpisywanie w wyszukiwarke fotum i nic nie znalazlem konkretnego o gnijacej wiazce.
Moglbys mi podeslac link gdzie to jest dobrze opisane. Chodzi mi o proces naprawy tej wiazki jesli jest zgnila.
Ewentualnie moze wiesz lub ktos wie kto dobrze mi to zrobi ?
Myslalem ze mialem to robione ale chyba jednak patrzylem na inna wiazke. -
Ile tych spinek jest w przednich i tylnych drzwiach bo bede oba robil.tylko te do tapicerki czy jeszcze jakies ... Z kolkami czy cos. Mam wszystkie 4 drzwi elektryczńe ale to chyba bez znaczenia.
-
[quote="kapi"]Blachę masz nitowaną czy na śrubach ?
Możesz uszczelnić od połowy. Uszczelki nie zawsze się sprawdzają. Kwestia przekroju.
Ja robiłem na silikonie sanitarnym by za bardzo octem nie waliło.
Po zrobieniu już do tematu nie wracałem.tapatalk[/quote]
Nie wiem czy sruby czy nity bo jeszcze sie za to nie bralem. Bede to robil w przyszlym tyg.
To chyba kupie w takim razie mase klejaco-uszczelniajaca Boll-a. Chuba najlepsza opcja. -
Odgrzeje temat.
Przymierzam sie do wymiany mikrostykow w drzwiach przednich jak i tylnych .
Rozumie ze po zrobieniu przy montatzu musze zlozyc zalozyc ta blahe na mase uszczelniajaca .Teraz pytanie czy uszczelniac cala blache dookola czy tylko od polowy ? Czy jak uszczelnie cala to nie bedzie za szczelnie ?
I drugie pytanie ... zeby nie bylo problemu z ponownym rozbieraniem po wyschnieciu to czy mozna zastosowac uszczelke gumowa typu D lub moze lepiej E...
Takie jak do uszczelnienia drzwi okien samoprzylepna.
Przylepilbym ja w miejsce starej uszczelki i docisnal blacha nitujac blache. Co o tym myslicie ???