Oswietlenie kabiny
-
mam problem z oswietleniem wnetrza.podczas jazdy wlacza sie samo i samo gasnie.dzieje sie to co jakis czas.gdzie jest wlacznik tego swiatelka?przy drzwiach go nie widze,ale gdzies tam przeciez musi byc.
-
jest w zamku , spróbój przeczyśćić ten czarny plaskik w drzwiach napewno jest zasyfiony
-
[quote="MŁODY"]jest w zamku
[/quote]Mikrowyłącznik
-
dzieki bardzo.nie przyszlo by mi do glowy,ze wlacznik jest w zamku.oczywiscie wyczyszcze go.
-
Panowie czy czujnik otwarcia drzwi jest gdzieś na wierzchu, czy trzeba rozbierać drzwi aby go wyczyścić, ponieważ jest chyba zapaprany i jak otwieram drzwi to lampka sie nie pali. W dodatku jak otwieram z pilota to po 30 sek. zamyka auto z powrotem bo komputer nie widzi że były otwierane. Z góry dzięki za odpowiedź.
EDIT
Proszę administrację o przeniesienie do działu Warsztat mechaniczny, pomyliłem działy <!-- s:/ --> -
Jeżeli pozostałe drzwi Ci się zamykają to będzie prawdopodobnie mikrowyłącznik do wymiany, czyszczenie nie pomoże, oddzielnie bardzo ciężko go kupić, licz się z wymianą całego zamka.
-
panowie ale ,zeby sie dostac do tego MIKROWYLACZNIKA to chyba trzeba zdjac boczek z drzwi?czy tak?bo tak z zewnatrz to jest tylko zamek.popsikalem zamek jakims tam wd40 podobnym i teraz mam dyskoteke.tzn albo sie nie chce wlaczyc przy otwarciu drzwi albo sie wlacza podczas jazdy i gasnie albo nie.
-
:zakrecony: za niedługo karwawał , włóz kolorowe zarówki <!-- s -->
a poważnie to trza boczek i blache demontować aby dostać sie do zamka , i w zamku tez zegarmiszczowska robota :dobani:
-
to lepiej niech jest tak jak jest.lampke se mozna przelacznikiem wlaczyc
-
całą zime po otwarciu drzwi światło się nie świeciło,brzęczyk też nie działał-parę razy zostawiłem auto na światłach.Teraz jak jest ciepło lampka działa brzęczyk też.tylko czasami podczas jazdy zaświeci się jak włącze kierunkowskazy albo nacisne STOP.DZIWNE TE NASZE SKODY.
-
hej koledzy mam podobny problem z mikro wyłącznikiem rozpadł się czy można kupić tylko sam wyłącznik czy trzeba wymieniać cały siłownik ? :mur: przypuszczam że to niemałe koszty :rozpacz: <!-- s:rozpacz: -->
-
Mikrowyłącznik jest praktycznie nie osiągalny, pewnikiem trzeba kupić cały zamek.
-
Tym, ktorym padl mikrowylacznik proponuje poszukac na allegro - sa tam uzywane zamki centralne w cenie nizszej od nowego zamka bez centralnego (ponizej 100 zl).
-
pytałem w serwisie można kupić tylko cały kompletny zamek z siłownikiem za jedyne 390 :zabawa: zeta ale postaram się go zreperować znalazłem central z golfa 3 ma podobne wyłączniki :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->
-
Nie straszcie, z tego co pamietam to koszt tego wylacznika to jakies 10zl i idzie go kupic w TME albo ELFIE. Byla nawet gdzies strona na przykladzie vw passata jak to wymeinic.
-
Ja nie watpie, ze da sie wymienic mikrostyk, ale na to trzeba czasu bo nikt sie tego nie chce podjac (mi sie nie zdarzylo) i trzeba samemu roznitowac zamek, a pozniej zlozyc to do kupy..
Pomijam fakt, ze trzeba sciagnac tapicerke drzwi i wyjac zamek Ja bym to 3 razy spieprzyl zanim cos wymienil <!-- s:P --> -
dałem radę mikrowyłącznik opanowany trochę roboty ale będzie lepszy niż oryginał :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->
-
Opisz co i jak zrobiles <!-- s:) -->