[Inne] Maska, siłowniki itp
-
Ja mam z Milloteca ale cena jest wysoka bo 320 zł.
Ale wam podpowiem że siłowniki z bagażnika sedana są takich samych wymiarów i wystarczy dorobić mocowania w załączniku macie zdjęcia instrukcji montażu z Milloteca.
POWODZENIA. -
tylko czy seryjne wytrzymaja taki ciezar :?: sadzac po gabarytach tylnia klapa od sedana jest mniejsza od przedniej maski ... :luka: <!-- s:luka: -->
-
No to trzeba najwyzej poszukac wytrzymalszego, ale o tych samych wymiarach
-
Z pokrywa silnika jest lipa, bo jest ona połączona z filtrem powietrza chyba. A sciaga się ją ciagnąc do siebie. Ten pas to nie wiem, chyba przykręcony jest, widać duzo śrub <!-- s:) -->
Wlot powietrza dla mnie lipa i WT jeśli nie spełnia swojego zadania.
-
Jeśli zostawisz auto u lakiernika na parę dni to zapewne nie będzie problemu.
-
[quote="vanhouse"]Polakieruje mi to ojciec ale muszę to sobie zdjąć.[/quote] Chcialem o To samo spytac bo Dzis chcialem to pomalowac też ale sie nie dało tego zdjąć :mur: <!-- s:mur: -->
-
Pokrywe Oblkeić folią w stylu blacha ryflowana albo pomalowac..Siłowałem sie z ta pokrywą i nic :mur: <!-- s:mur: -->
-
Co do pokrywy w 1.4 to tam jest chyba jakaś śruba, poszukaj na forum.
-
w 1.4 jest jedna sruba opd znaczkiem skody a druga u gory po prawej stronie taka zaslepka i podnia sie chowa nakretka 10
-
[quote="kornat"]nakretka 10[/quote]
6 <!-- s -->
-
[quote]6 <!-- s -->[/quote]
no ale mi chodziło o klucz 10 a naretka 6
[quote="vanhouse"]Tak mi się dziwnie wydaje że to trzyma błotniki.[/quote]
o to to sie nie mart bo to nie tylko trzyma tych błotników -
[quote="vanhouse"]Wiem, ale obawiam się o to że jak to zdejmę to się w tym momencie rozciągnie. I potem nie będę umieć tego ściągnąć tak żeby pasowało.[/quote]
watpie zeby taka sytuacja miała miejscie <!-- s:) --> -
No jesli autkiem nie bedziesz jezdzic przez czas demontazu to nie moze sie nic stac w sumie jest to pas ktory przytrzymuje tylko kilka elementow jak chlodnica itd z pokrywa silnika w 1,2 na 100% musisz sciagnac 2 wezyki i mocno szarpnac do gory bez stresu ze cos urwiesz jedyna rzecza ktora mogl bys urwac to te wezyki no niestety ale musi to siedziec dosc pewnie zeby nie wyskoczylo samo na dziurach wiec troszke sily mniej strachu i do dziela strasznie jestem ciekaw jak ci to wyjdzie <!-- s:) -->
na jaki kolor planujesz pomalowac ?? a moze jakies 2 kolorki wchodza w gre ?? Pochwal sie nam tu
Pozdrawiam -
[quote="kornat"][quote]6 <!-- s -->[/quote]
no ale mi chodziło o klucz 10 a naretka 6
[/quote]Wiem, bo wiele razy to już odkręcałem, chodziło mi o innych by ktoś opatrznie nie zrozumiał .
-
Siemka. Czy wiecie jak zdjąc osłone z silnika?
Na forum znalazłem opisy ale od innego modelu, moja wyglada nieco inaczej ,a nie chcę połamać. -
Zeby sciagnac obudowe wystarczy mocno i pewnie pociagnac pokrywe do gory chwytajac ja lewa reka z lewej strony, a prawa z prawej.. Ja sciagam obudowe powoli, ale pewnie ciagnac raz z jednej strony, raz z drugiej..
Zanim jednak zaczniesz sciagac obudowe musisz pamietac, aby odlaczyc gumowy wezyk po prawej stronie obudowy (w dolnej czesci). Gdy juz poczujesz, ze obudowa juz wyszla musisz odlaczyc kolejny gumowy wezyk, ktory znajduje sie pod obudowa..
Pierwszy wezyk musisz wypiac z obudowy, drugi natomiast zostanie w obudowie, a wypniesz go z silnika..
Mam nadzieje, ze jasno to opisalem <!-- s:) --> -
No jacha . dzieki chłopaki.Teraz chyba wszystko jasne.
A z opcji szukaj kozystałem ,ale nic nie znalazłem. :mur: <!-- s:mur: --> -
fajne te siłowniki, muszę poszukać w sklepie..
-
[quote="Wojtas"]tylko czy seryjne wytrzymaja taki ciezar :?: sadzac po gabarytach tylnia klapa od sedana jest mniejsza od przedniej maski ... :luka: <!-- s:luka: -->[/quote]
Miałem VW Polo 9N i tam seryjnie były siłowniki które wizualnie wyglądały identycznie do tych zamontowanych z tyłu. Moim zdaniem powinny dać radę.
-
czy ktoś widział w ostatnim czasie takie siłowniki w sprzedaży? Jeśli tak to poproszę o link, będę wdzięczny.