[Galeria] - tylko zdjęcia!

Topic created · 175 Posts · 28968 Views
  • Witam wszystkich,

    no i stało się - odbył się pierwszy spot FCP w Poznaniu.

    Ekipa nie była liczna, ale nie liczy się ilość lecz jakość. 🙂 <!-- s:) -->

    Zgodnie z naszymi ustaleniami spotykamy się ponownie za tydzień na kolejnym spocie.

    Resztę szczegółów dotyczących następnego spociku omówimy w dziale Zloty i Spoty.

    Poniżej pamiątkowa fotka z pierwszego poznańskiego spotu FCP.

    Na zdjęciu od lewej: rufus, Serwet, MAREK FABIA.

  • No super chłopaki :hurra: wiadomo początki są najtrudniejsze, ale życzymy Wam jak największej ilości fabio-maniaków na kolejnych spocikach 🆗 <!-- s🆗 -->

    ps. może na IV zlot się wybierzecie 27-29 maja 2011r w Sulejowie k/ Piotrkowa Tryb. 🙂

    http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=7573;

  • Extra 🙂 jak tylko bedziecie mieli info gdzie i o ktorej znowu wysle maile do wszystkich .. .moze jakos to powoli u Was ruszy 😄 ... przychylam sie do propozycji [b]Loni[/b] pomyslcie o IV Zlocie FCP :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->

  • Loni i Wojtas ja intensywnie myślę o zlocie, ale muszę jeszcze przekonać moją lepszą połowę do tego pomysłu 🙂 <!-- s:) -->

  • No to początki już za Wami 🙂 :super: <!-- s:super: -->

  • [quote="Serwet"]Loni i Wojtas ja intensywnie myślę o zlocie, ale muszę jeszcze przekonać moją lepszą połowę do tego pomysłu 🙂 <!-- s:) -->[/quote]

    Napewno nie bedzie sie nudzic 🙂 Na ostatnim zlocie Panie bawily sie lepiej niz Panowie 🙂

  • [quote="Wojtas"][quote="Serwet"]Loni i Wojtas ja intensywnie myślę o zlocie, ale muszę jeszcze przekonać moją lepszą połowę do tego pomysłu 🙂 <!-- s:) -->[/quote]

    Napewno nie bedzie sie nudzic 🙂 Na ostatnim zlocie Panie bawily sie lepiej niz Panowie 🙂 [/quote]

    No właśnie kobietki też będą na drugiej liście jest ich naprawdę sporo prawie tyle samo co chętnych Panów 🆗 tak więc ZAPRASZAMY!!! 🙂

  • Wiem, że to różnie bywa, i bywało 😛 <!-- s:P -->
    Ale skoro zlot ogólnopolski się udało zrobić tak, że z FC też przybywamy,
    to może spróbujcie się umówić z FC na wspólny spot w Poznaniu, albo ich zaproście 🙂

    W Katowicach ostatnio kilkoro nas przyjechało i było całkiem przyjemnie 🙂
    12 fabianek to już jest liczba i nikt z nikim się nie pogryzł 😛

    Winszuje pierwszego przetarcia na niwie spotkań mano a mano i trzymam kciuki na przyszłość.

    Pozdrawiam.
    😎

  • [quote="boreq00"]Wiem, że to różnie bywa, i bywało 😛 <!-- s:P -->
    Ale skoro zlot ogólnopolski się udało zrobić tak, że z FC też przybywamy,
    to może spróbujcie się umówić z FC na wspólny spot w Poznaniu, albo ich zaproście 🙂

    W Katowicach ostatnio kilkoro nas przyjechało i było całkiem przyjemnie 🙂
    12 fabianek to już jest liczba i nikt z nikim się nie pogryzł 😛

    Winszuje pierwszego przetarcia na niwie spotkań mano a mano i trzymam kciuki na przyszłość.

    Pozdrawiam.
    8)[/quote]

    ... info na FC też poszło ale nikt się chyba nie zjawił 😕

  • [quote="Loni"]
    ps. może na IV zlot się wybierzecie 27-29 maja 2011r w Sulejowie k/ Piotrkowa Tryb. 🙂 <!-- s:) -->
    [/quote]

    Ja niestety nie przyjadę, ponieważ moja żona totalnie nie czuje tego klimatu a samemu nie wypada.. wiecie czemu 😜

  • [quote="rufus"][quote="Loni"]
    ps. może na IV zlot się wybierzecie 27-29 maja 2011r w Sulejowie k/ Piotrkowa Tryb. 🙂 <!-- s:) -->
    [/quote]

    Ja niestety nie przyjadę, ponieważ moja żona totalnie nie czuje tego klimatu a samemu nie wypada.. wiecie czemu ;P[/quote]

    ... wielka szkoda 😞 ale wiadomo nie ma co zmuszać 🆗

  • :super: <!-- s:super: -->

  • No to fajnie że coraz więcej Was w tym Poznaniu 😉 <!-- s;) -->

  • wazne zeby cyfra rosla 🙂 <!-- s:) -->

  • [quote="Wojtas"]wazne zeby cyfra rosla [/quote]

    Gdyby pojawił się Serwet to były by 4 fabinki 🙂 <!-- s:) -->

    [size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 27-05-2011, 11:32[/i] ][/size]
    [quote="sid"]No to fajnie że coraz więcej Was w tym Poznaniu [/quote]

    Jak pojedziemy na spot skodaclub.pl, to może uda nam się kogoś od nich do nas ściągnąć :zabawa:

  • Yyy, ja rozumiem, że ojczyzną polskich Fabek jest Poznań, ale ja chciałbym gdzieś bliżej na zlocik. Zresztą trzy Fabki z trzech na zlocie miały "P" w tablicach. A gdzie "krakuski"?
    PS. Zachęcam znajomych z AwC, żeby się na to forum podpięli. Mam nadzieję, że nie robię źle? 😐 <!-- s:| -->

  • [b]segway[/b], [quote="segway"]Zresztą trzy Fabki z trzech na zlocie miały "P" w tablicach. A gdzie "krakuski"?[/quote]

    W końcu spot odbywa się w Poznaniu, więc zupełnie naturalne jest, że wszystkie blachy lub przynajmniej większość będzie z "P" na początku 😉 Piszę, że większość, bo oczywiście bardzo serdecznie zapraszamy chętnych z innych miast lub z blachami z inną literą na początku, jeśli chcą się spotkać z nami :zdrowko: <!-- s:zdrowko: -->

  • [b]segway[/b], to jest regionalny spot w Poznaniu ... zlot odbywa sie tylko 1 raz w roku i jest w centrum kraju

  • [b]rufus[/b], bardzo fajne foteczki 🙂 <!-- s:) -->

Log in to reply