Check na LPG
-
Witam. Problem dość znany wszystkim użytkowników LPG. Instalacja Vector 4 (coś jak Stag 300) 1.2.12V przebieg 38tys. , redukor Zavoli, wtryski Valtec czerwone.Kontrolka od elektronicznego sterowania silnikiem swieci mi juz 6 raz, jak tylko przyjezdzam z tym problemem to szukaja usterki i jak do tej pory nic. Problem zaczął się od razu po założeniu instalacji, na początku przewiercili dysze wtryskiwaczy bo szarpał (szarpanie zmniejszyło się ale nie ustało) , potem kazali wymienić świece (założyłem NGK), trochę pomogło ale na niskich obrotach jeszcze delikatnie szarpie. Nastepną próbą serwisu była wymiana listwy wtryskowej oraz sterownika. I po tej próbie pomogło ale na 1000km i znowu się pojawiła. Serwis rozkłada ręce - błąd jaki wyskakuje to zbyt uboga mieszanka. Dzis tam jadę poraz 14 i mam nadzieję, że ostatni. Moja cierpliwość się już skończyła i jak jeszcze raz zaświeci się check poproszę o demontaż instalacji oraz zwrot pięniędzy. Wywaliłem za nią 2.600zł. Czym ktoś z Was miał taki problem, proszę o pomoc. :wsciekly: <!-- s:wsciekly: -->
-
Z tego co czytam u Ciebie nikt Cię nie poinformował o tym, że sterownik który masz w aucie "gryzie" się z sterownikiem instalacji LPG. W skodzie najlepiej sprawdza się instalacja Landi Renzo, na drugim miejscu Lovato i tego trzeba tego się trzymać, o tym wynalazku Vector 4 naczytałem się już dość wiele niepochlebnych opinii i to nie tylko w skodzie i lepiej się jej wystrzegać. Ja na Twoim miejscu już po 5 wizycie reklamacyjnej zażądałbym wymiany na landi lub zwrotu kasy i przywrócenia samochodu do stanu sprzed montażu.
Weź pod uwagę, że sama skoda zaleca lub proponuje montaż wyłącznie Landi. Mi na gazie właśnie wybiło 60 tys w fabce, a w frytce 26. Przeglądy co 15 tysiączków i nie wiem co to są problemy z LPG. -
Jestem po wizycie w serwisie. Wnegocjowałem, że zapłacą za usunięcie usterki w innym warsztacie. Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakiś dobry warsztat z okolic Katowic? Z tego co widzę na necie to wiele z Was ma STAG-300 i jeżdzi z tym silnikiem 1,2 12V. Proszę o pomoc.
-
Witam Wszystkich. Jestem po wizycie w innym serwisie i miło mi wszystkim Clubowiczom powiedzieć, że wkoncu znalazłem porządny warsztat w Siewierzu, ul. Warszawska 6b. Szybko zdiagnozowali usterkę i byłem tam zaledwie 2godz. Okazało się, że szarpanie i świecenie check wywodziło się ze źle dobranych dysz - za małe. Po wymianie dysz kolibracja i jazda w terenie z laptopem 40km. Spalanie na komp benzynowym 5,9 to wynik o 0,5l lepszy od ubiegłego. Prognozuję, że spalanie nie przekroczy 7l gazu!! Pozdrawiam Wszystkich i z czystym sumieniem moge polecić serwis w Siewierzu istniejący na rynku już od 12 lat.
-
I znów się sprawdza doświadczenie w tym temacie, a nie świerzo upieczeni fachowcy w stodołach, ja też mam taki zakład w kraku.
-
Ja tez mam Landi Renzo w swojej Fabii i raz po raz zapala sie check...jezdzilam kilka razy i wciaz za uboga mieszanka...i co dalej?? faktycznie dysze?
-
Jak zakładałem gaz gość powiedział ze wyskakiwanie Checka jest spowodowane uboga mieszanka.Skodach z silnikiem 1.2 jest podobnież bardzo wrażliwa i dlatego tak się dzieje.
-
tyle tez sie doweidzialam...ale jak widac mozna zrobic tak by sie check nie palil...tylko malo ktory fachmen wie jak...
DZISIAJ SOBIE PRZEGLADALAM DOKUMENTY I INSTALACJA BYLA ZAKLADANA U MACHUDERY W LODZI WIEC W ASO W 2005 R. WIĘC POWINNA BYĆ ZAŁOŻONA DOBRZE. PODEJRZEWAM, ŻE JAK ZAPALIŁA MI SIE KONTROLKA PO RAZ PIERWSZY TO BYŁA WINA SŁABEGO GAZU KTÓRY WYSTACZYŁO WYJEŹDZIĆ A JA PODJECHALAM DO JAKIEGOS MAGIKA KTÓRY TO ROZREGULOWAŁ WE WSZYSTKIE STRONY TEGO GLOBU :dobani: <!-- s:dobani: -->
-
[quote="MirekS"]Z tego co czytam u Ciebie nikt Cię nie poinformował o tym, że sterownik który masz w aucie "gryzie" się z sterownikiem instalacji LPG. W skodzie najlepiej sprawdza się instalacja Landi Renzo, na drugim miejscu Lovato i tego trzeba tego się trzymać, o tym wynalazku Vector 4 naczytałem się już dość wiele niepochlebnych opinii i to nie tylko w skodzie i lepiej się jej wystrzegać. Ja na Twoim miejscu już po 5 wizycie reklamacyjnej zażądałbym wymiany na landi lub zwrotu kasy i przywrócenia samochodu do stanu sprzed montażu.
Weź pod uwagę, że sama skoda zaleca lub proponuje montaż wyłącznie Landi. Mi na gazie właśnie wybiło 60 tys w fabce, a w frytce 26. Przeglądy co 15 tysiączków i nie wiem co to są problemy z LPG.[/quote]ja w Citroenie xsara miałem instalkę STAG 300 (3G) i żółte wstryski, czytałem na forum, że to najleopsze instalki i potwierdziło się podczas użytkowania...
dziś zastanawiam się nad założeniem STAGa do Fabii II i jak czytam o Lovatto czy Landi to nie wiem co robić bo w Twingo Lovatto się nie sprawdzało (2G) !!!!Czy ktoś ma doświadczenia ze STAG-iem w Skodzie ?