[F1] Powtarzające się błędy
- 
				
				
				
				
Witam, 
 Drodzy klubowicze proszę o pomoc w pewnej kwestii. Byłem już u kilku mechaników we Wrocławiu i dalej borykam się z tym samym problemem.
 A mianowicie nikt z nich nie potrafi mi pomóc odnośnie zlikwidowania dwóch błędów, a mianowicie:
 17511 - P1103 - 35-00 (sonda to wiem)
 [b]17549 - P1141 - 35-00[/b] głównie nad tym błędem sie skupiam bo pomimo kilku czynności dalej powraca (czyszczenie/wymiana przepustnicy z adaptacją/wymiana na inny Map sensor/Szczelność sprawdzona rzekomo wszystko szczelne)Prośba wielka o wskazanie kogoś kumatego kto poradziłby coś w tym temacie z Wrocławia bądź okolic, nie musi być mechanikiem, bo z tego co widzę większość z nich nieobrażając nikogo jak nie wskażesz gdzie tkwi problem to sami nie znajdą. [color=#FF0000][b]Wątki gdzie w temacie będzie napisane np. Proszę o pomoc!!! będą usuwane bez informowania autora o tym . Tematy normalnie nazywamy. Teraz to traktuję jako upomnienie. 
 Temat i posty edytowane przez Tomuś[/b][/color]
- 
				
				
				
				
Z tego co pamiętam masz LPG i tak jak pisałeś jeszcze I-szej generacji. Pytanie na jakim paliwie są generowane te błędy. 
- 
				
				
				
				
bonifacy.... 
 na benzynie i gazie...
- 
				
				
				
				
Zrób na benzynie jakieś 50 km, sprawdź, czy błąd będzie wyskakiwał. Jeśli tak, to jest kilka możliwości: - zakłócenie sygnału z lambdy - odpalić VAG'a w czasie jazdy, vag scope, włączyć rejestrowanie napięcia lambdy i co jakiś czas zerkać, czy wykres jest stabilny
- nieszczelny układ dolotowy/wylotowy - możliwe, że uszczelka pod kolektorami/przepustnicą jest nieszczelna
- niestabilne ciśnienie w układzie paliwowym - pompa paliwa do sprawdzenia (używana kosztuje grosze, wymiana to banał). Jeśli pompa paliwa nie wyrabia, ot ECU błędu nie wywali, a silnik będzie szalał.
- czujnik położenia wału
 Jeśli na benzynie będzie ok, to gaz do sprawdzenia/regulacji. EDIT 
 naprawę zacznij od tego, co wiesz - jeśli masz błąd grzałki i wiesz, co z tym zrobić, skup się na tym. Często jest tak, że dalsze błędy są pochodną pierwszego.
- 
				
				
				
				
zloty...dzięki za odpowiedź. 
 A czy może być to wina rozrządu? (naciągniety albo pzeskoczył)
 Nie tłucze sie ale słyszałem o takim przypadku na innym forum.
 Te same błędy i okazało się ze rozrząd a koleś wymienił pół auta.
 nie wiem czy mogę wrzucić link ... <!-- s:) --> <!-- s:) -->
 Pozdrawiam
- 
				
				
				
				
[quote="Pietia_87"]A czy może być to wina rozrządu? (naciągniety albo pzeskoczył)[/quote] 
 Wydaje mi się że zostanie wtedy zarejestrowany błąd 16725 lub 17748. Sprawdż w blokach pomiarowych , grupa 012. Pozycja 3 ma się mieścić między 25...31 , pozycja 4 - 85.....91.
- 
				
				
				
				
dzięki bonifacy. 
 sprawdze...pozdrawiam
- 
				
				
				
				
Witam, 
 sprawdziłem grupa 012:
 pozycja 3: 27
 pozycja 4: 87Widzę ze minimalnie mieszcze sie w normie ale czy napewno??? 
- 
				
				
				
				
Wydaje się w normie . U mnie jest 28 ,88. Rozrząd wymieniany około 15 tyś. km. wstecz. 
 Możesz jeszcze zapodać co masz w bloku 002 pozycja 3 ? i jeszcze odpowiednio - 003 pozycja 2 i 3 , oraz 031 - 4. Silnik rozgrzany na wolnych obrotach. Osobno dla PB i LPG.
- 
				
				
				
				
Witam, 
 w grupie 2 - 3 pozycja: 4.12 ms
 w grupie 3 - 2 pozycja: 397,8 mbar / 3 pozycja: 3,9%
 co do grupy 31 nie mam możliwości sprawdzenia. nie mam licencji wersji rozszerzonej VCDS-lite
 dzięki za info
 Pozdrawiam
- 
				
				
				
				
Odczyty w normie. Szkoda że nie możesz podejrzeć grupy 31. Zrobiłeś coś z tym pierwszym błędem ? 
- 
				
				
				
				
Może zaczyna się wiązka odzywać. Nie dzieją się przy okazji tych błędów jakieś inne historie? 
- 
				
				
				
				
co do wiązki sprawdzałem jakis czas temu...ale może cos przeoczyłem. 
- 
				
				
				
				
diagnoza padła od mechanika. 
 popychacze do robienia (co za tym idzie zdejmowanie glowicy, bo taki silnik z dup...y) no i co najbardziej boli koszty i to nie małe nawet 2000zł
 Cisnienie w kolektorze przy rozgrzaniu silnika potrafi spaść do 260-70 mbar. Już nie mam mocy do tego samochodu.
 jestem załamany :zalamany: <!-- s:zalamany: -->
- 
				
				
				
				
Powiedz mi jedno, czy jak odpalisz auto i ono jest zimne cyka/stuka ci w silniku? 
 Bo jeżeli nie to na pewno nie są popychacze.
 Czy masz auto słabe ? Szybko słabnie ci pod górkę? Wolnej się rozpędza?
- 
				
				
				
				
witam, 
 Jak odpale samochód to klekocze, napewno troche mniej niz na rozgrzanym.
 Co do mocy, auto mega słabe dusi sie, ciężko się rozpędza tak jakby coś go trzymało i blokowało. Pod górke to samo.ciężki temat, zaczynam sie zastanawiac nad sprzedaża :zalamany: <!-- s:zalamany: --> 
 bo koszty dosyc mocno rosną.
- 
				
				
				
				
Wstępnie mogę określić że masz do remontu kompletną głowice + wałek rozrządu i rozrząd. 
 Koszta są wysokie <!-- s:/ --> <!-- s:/ -->
- 
				
				
				
				
Witam, 
 orientujesz sie jaki to koszt?
 Pozdrawiam
- 
				
				
				
				
Nie orientuję się  <!-- s:( -->  . musisz zadzwonić do mechanika bądź aso i się zapytać <!-- s:( -->  . musisz zadzwonić do mechanika bądź aso i się zapytać
- 
				
				
				
				
Lepiej skorzystaj z mechanika.Koszty w ASO będą ogromne.Myślę że całość będzie oscylować między 1000-1500zł. 
