[quote="agapimeno"]skoda roomster to prawdziwy bubel!!![/quote] Oj tam panikujesz . Mnie kiedyś w polonezie padł kontroler mikroprocesorowy świateł mijania i jakoś nie robię zadymy :mrgreen: <!-- s:mrgreen: -->
bonifacy (@bonifacy)
Informacje o bonifacy
Najlepsze posty napisane przez bonifacy
Najnowszy post utworzony przez bonifacy
-
-
[quote="Rafato4"]. Taka drobnostka a potrafi człowieka wywieść w pole <!-- s:) -->[/quote]
A jakże masz rację
-
[quote="kryniek75"]znaczy że powinienem kupić moduł komfortu z identycznym numerem i podmienić i powinno być ok.? Dzięki za pomoc.[/quote]
Nie moduł komfortu ( to inna bajka ) a mowa o module centralnej elektryki tzw bordznetz. Jego wymiana wiąże się z użyciem komputera z programem VAG lub z użyciem tzw. testera. Trzeba odczytać ze starego modułu kodowanie i przelać niejako do nowego . Oprócz tego ze względu że w nim siedzi Can Gateway to tutaj też . Może się zdarzyć że nic nie trzeba będzie robić ( trafisz na moduł z takiego samego wyposażenia auta ) jednak trzeba to sprawdzić. Oprócz tego może być konieczne przeprowadzenie adaptacji . Zanim będziesz wymieniać odczytaj błędy ze wszystkich sterowników . Podaj tutaj wynik. Poza tym musisz przyjąć do wiadomości że fabiana ma chorobę gnicia wiązki przewodów elektrycznych na podłużnicy i na podszybiu. Tutaj może być rozwiązanie Twojego problemu. Trzeba wnikliwie sprawdzić. Widzisz więc że to nie talkie oczywiste . Trudno jednoznacznie odpisać że wymiana modułu uzdrowi auto. -
Przekażnik znajduje się w module centralnej elektryki . Jest niewymienny , jest wlutowany w płytę. Aczkolwiek były fabiany gdzie był dodatkowy przekażnik przy silniku wycieraczek . Z tym że tylko w 1,4 50 KW z tempomatem ale bez ABS. Tak wynika ze schematu elektrycznego.
-
[quote="Sebson"]Jesteś pewny? [/quote] Nie nie jestem bo te nagrania na jutubie to porażka zwłaszcza jeśli chodzi o dżwięk. W realu jest to bardziej wiarygodne. Jednakże się domyślając to tak jakby hydropopychacz któryś się zpsuł i czasami sobie poklepuje nadmiernym luzem .[quote="Sebson"]Nic już mu nie pomogę tylko wymiana ?[/quote] No niby można kupić i dolać do oleju dodatek usprawniający/czyszczączy hydropopychacze . Jednakże ja takie coś zastosowałem u siebie i tak naprawdę h....a to dało . Przy odpalaniu zimnego motoru jest rechot . Pochodzi chwilę jest cisza ale czasami sobie poklepie.[quote="Sebson"]Głowice trzeba zwalać?[/quote] Niestety tak . Ja jeżdzę nic nie robię z tym , czekam na symptomy uwalonej UPG . Będzie konieczność wymiany uszczelki pod głowicą to wtedy wymienię hydropopychacze. Koszt :mrgreen: <!-- s:mrgreen: -->
-
Bezpiecznik 44 zasila elektronikę modułu centralnej elektryki. Normalny jest pobór te 100 miliamper jeśli moduł jest wybudzony . Po podłączeniu amperomierza należy odczekać kilkanaście nawet kilkadziesiąt minut aż mówiąc potocznie elektronika pójdzie spać. Pobór prądu spadnie . Jeśli tak się nie stanie wtedy należy szukać przyczyny.
-
[quote="TOMUŚ"]Silnik BUD jest inny niż BXW[/quote] Takie tam sra tam tam . Że niby co ? Ma inną konstrukcję ? Przeca vajfej nic nowego nie wymyślił jeno osprzęt zmodyfikował Gdzie tutaj inność ? Tłoki do BXW są te same co do BUD. Tera pisz swe uzasadnienie :mrgreen: <!-- s:mrgreen: -->
-
[quote="krokodyl901"] Nie słyszałem aby sondy lambda miały taką obcję.[/quote] Masz rację , chyba się za bardzo rozpędziłem.[quote="krokodyl901"]Gdzie szukać czujnika temperatury spalin[/quote] Nie ma w Twoim silniku takiego czujnika[quote="krokodyl901"] VCDS w blokach 034/2, 043/2, 046/2, pokazuje temperatury ok.600st C[/quote] Weż do ręki serwisówkę dla twojego motoru . Tam może być że te bloki i pozycje należy ignorować , pomijać, nie brać pod uwagę . Program podstawia głupoty, a Ty się niepotrzebnie martwisz.
-
Ale Ty przeżywasz .... Silikonu nie stosuje się do uszczelki pod głowicą . Silikon tutaj używamy do wszelkiego rodzaju pokryw. Głowicę można splanować w rozsądnych granicach. Zazwyczaj wychodzi to poniżej 0,2 mm . Tragedii nie ma . Znajdż w końcu fachowca który to dobrze zdiagnozuje i dobrze naprawi.