Falowanie płynu cieczy chłodzącej

Topic created · 5 Posts · 822 Views
  • Witam panowie wymieniłem niedawno zbiorniczek wyrównawczy z powodu usterki czujnika poziomu i od tego czasu faluje mi poziom płynu, po zatrzymaniu auta po trasie otwieram maske troszke powyzej maksa czekam chwile opada do minimum a potem troszke rosnie i tak juz zostaje do czasu gdy po 8 godzinach pracy podchodze do auta otwieram maske a tam znowu powyzej maksa co jest powodem?

  • Witam .
    ja bym zaczął od najprostszej czynności czyli od odpowietrzenia układu.

  • a jak to poprawnie zrobic w tym momencie? zlac caly płyn z układu?

  • Jak było przed wymianą zbiorniczka ?

  • Sprawdź czy masz sprawny zawór odpowietrzania układu chłodzącego, jeśli tak to bardzo, bardzo pomału odkręcaj korek od zbiorniczka układu chłodzenia. Wcześniej zagrzej silnik do zał. się wentylatora i wykonaj czynność co wcześniej opisałem po przecinku.

    Uważaj :!: <!-- s:!: -->
    Gorący płyn jest pod dużym ciśnieniem i jak on buchnie z zbiorniczka to może ciebie poparzyć lub zniszczyć silnik.

    Odkręcanie korka musisz zrobić bardzo rozważnie i rozsądnie oraz ostrożnie .

Log in to reply