[F1] EPC I BRAK MOCY NA 3 CIM BIEGU POMOCY !!!!!
-
Witajcie ponownie,
Coś nie bywałego i nie mogę w to uwierzyć....
Już EPC się nie paliło i było tak pięknie....
Po wymianie zamka okazało się ze żarówka suię przepaliła w stopie więc wymieniłem i EPC zgasło.
Teraz właśnie wracałem do domu a tu nagle chwilowy btak mocy na trzecim biegu i za jakieś niecałe 2 kilometry zaświecił się EPCPOMOCY !!!!!!!!!!!!!! :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly: <!-- s:wsciekly: -->
-
Robert,
Myślisz ze się wyjaśni jak się podepną ?
Bo już mnie k......ca bierze....
A zaczeło się od głupiego zamka tylnej klapy....
Wymienili i zaczeło się ,....na dobre....
Gdybym nie wymienił zamka do dziś bym (moim zdaniem) normalnie jezdził.
Wymienili zamek i zaczoł się kocioł, a to EPC i właśnie brak mocy po jakimś czasie na 3 cim biegu....
Tylko wołać o pomste do nieba....
:krzeslem: :krzeslem: :krzeslem: :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: <!-- s:cenzura: -->[color=#FF0000]CENZURĘ proszę przestrzegać. Tym razem poprawiam, ale na przyszłość proszę o dobieranie słów lub używanie zamienników[/color]
-
A może coś masz z elektryczną instalacją w samochodzie . Może tylko wymiana zamka wzruszyła np jakąś wiązkę , może jakieś zwarcie albo tylko zbieg okoliczności i pech , że coś innego padło .
-
:cenzura: :cenzura: :cenzura: <!-- s:cenzura: -->
Oby tak było, ze to tylko głupota. W Poniedziałek pojadę tam gdzie wymieniali zamek i zrobie poprostu awanturę, bo widzę ze inaczej się nie da.
Ale powiem szczeże ze do takich partaczy to już mi się nie chce jechać.
Może wy macie jakiś dobre warsztaty w okolicy Warszawy albo w samej Warszawie...??? :dontgetit: -
Może ktoś w Warszawy jest i poda jakiś fajny warsztat który by pomógł by z moim problemem bo do tego partacza to chyba jednak nie pojadę :wsciekly: :wsciekly: :zly: <!-- s:zly: -->
Proszę o pomoc
-
[quote="mariomario"]Może ktoś w Warszawy jest i poda jakiś fajny warsztat który by pomógł by z moim problemem bo do tego partacza to chyba jednak nie pojadę :wsciekly: :wsciekly: :zly: <!-- s:zly: -->
Proszę o pomoc[/quote]
widzę że kolega z mojej wsi.
właśnie za nabyłem kabelek - jak chcesz odczytać błędy daj znać.
borykałem się z podobnym problemem (brak mocy) - chyba sytuacja wraca do normy.
ale u mnie kontrolki się nie świeciły.w serwisach za podłączenie chcieli 2x tyle co kupno kabla.
a nic by nie odczytali. -
Czy sam kabel wystarczy do odczytania błędu ???? <!-- s:| -->
Wiesz co, ja podjadę do nich bo w ramach reklamacji powinni mi to zrobić. Jak poczytasz moje posty to wzieło to się wszystko od wymiany zamka tylnej klapy (sedan)
poprostu kur/..ca człowieka bierze. :cenzura: :cenzura: :cenzura:
Dam ci znać we Wtorek bo w Poniedziałek jadę do nich.
Napisz jak uda ci się zrobić coś z tą mocą, bo u mnie to ja myślę ze zrobili gdzieś zwarcie poszło to do kompa iwywala następne błędy i tu może być przyczyna spadku mocy.Bardzo cię proszę o Pomoc
-
sam kabel nie, potrzebny jeszcze komp i soft. ale tym też dysponuje.
usterki elektryczne typu zwarcia/rozwarcia komp samochodu raczej diagnozuje.u mnie na razie lepiej, do partaczy jeżdzić mi się nie uśmiecha - nie znam żadnego porządnego serwsiu w okolicy. zresztą też to potwierdzasz że to partacze, którzy za nic nie biorą odpowiedzialności.
a swoją drogą mnie jak się jeden stop przepalił to żadna lampka tego nie sygnalizowała?
a szkoda, nawet polonez miał taką diagnostykę <!-- s:) --> -
ZAŁAMKA.... :wsciekly: <!-- s:wsciekly: -->
Słuchajcie, wracałem teraz z M1 i to samo ale teraz na czwórce.
Czyli poprostu nie ma znaczenia jaki bieg, tylko poprostu przerywa. :cenzura: :cenzura: :cenzura:
I jak dojechałem znowu ukochane EPC się zapaliło
Ku...wa czy tak będzie cały czas....?????
Jutro pojadę tam do nich to z du.y nogi powyrywam. :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :cenzura: :krzeslem: :krzeslem: :krzeslem: :krzeslem: -
A może kończy się któraś z cewek.. Najlepiej będzie odczytać błędy z kompa..
-
Droga taka impreza ???
zwrócę im uwagę i na to. Ja już nie mam poprostu siły do tego samochodu.
Ale nie wiem czy czytałeś moje wszystkie posty....
Od kąd wymienili zamak tylnej klapy zaczeło się na dobre.
Najpierw EPC a potem przerywanie właśnie w jeżdzie samochodem. Nie wydaje mi się zeby było to spowodowane zamkiem ale cholera jasna wie.......Moze.
<!-- s:( --> -
Moim zdaniem zamek nie powinien mieć wpływu na moc silnika. Pomyślałem o cewkach, bo jak mi całkowicie padła cewka, to zapaliła się kontrolka i samochód nie miał mocy.
U Ciebie, może któraś cewka dogorywa i może nie działać poprawnie, co objawia się brakiem mocy przy pewnych obrotach. Ja na Twoim miejscu skorzystał bym z propozycji [b]orynski[/b] i sprawdził bym
jaki błąd wyrzuca komp. -
SŁUCHAJCIE.....ALE NUMER....
Panowie posłuchali co się dzieje z samochodem i umyli grzecznie rączki....
Po czym powiedzieli zebym pojechał do serwisu na ul. Modlińską w Warszawie.
Kur...a szlak człowieka trafia. to po h.j umawiałem się z nimi. Tylko czas stracony nic więcej.
:zly: <!-- s:zly: -->
Na piątek umówiłem się do serwisu Skody dosyć czasu mam straconego, ale jak rozmawiałem z serwisantem o mojej sprawie to od razu powiedział ze zamek nie ma tu nic do żeczy. EPC to awaria układu sterowania silnikiem. Tak mi powiedział.
Zobaczymy w Piątek co wyjdzie :kwasny:[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 19-11-2011, 15:36[/i] ][/size]
ZROBIONE !!!!!!! :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:Pojechałem do ASO Skody, podłączyli pod kompa i prawie od razu wiedzieli co go boli. Fakt faktem ze za podłączenie zapłaciłem 115 zł.
Wyobrazcie sobie ze był przetarty jakiś kabel sprzęgła i do wymiany poszedł kabel i wiązka elektryczna. Za całą operację zapłaciłem 166 zł.
Myślałem ze zapłacę za to wszystko co najmniej 500 zł.Przy okazji zobaczyli czy nie wymienić przypadkiem rozrządu ( na razie jest ok )
I na dodatek ładnie umyli samochód a nawet posprzątali w środku.
Naprawdę jestem z tej operacji zadowolony. :rotfl:Pozdrawiam
Wszystkich