[F1] Zawieszenie gwintowane MTS Technik
-
witam mam fbie 1.4 mpi 50kw sedan przemalowalem ja w czarny mat zalozylem zderzak o rs i mam teraz problem bo nie wem o ile obnizyc ja i jakiego rozmiaru kola zakupic 16 czy 17
-
[quote="piotrwwo"]przemalowalem ja w czarny mat [/quote]
musi 'nice' wygladac chyba jeszcze u nas takiego projektu nie bylo 16 jest kompromisem miedzy komfotrem a ladnym wygladem a -40mm to minimum przy -65 da sie jezdzic spokojnie na co dzienmasz moze jakies fotki w macie?
-
to autko ma miec prezencje pierwsza klasa nie musi rozwijac nie wiadomo jakich predkosci
-
no to gwint i na sam dol z nia masz wtedy ladna prezencje felga 17 laczek 35 i lans na 100%
-
narazie tak to wyglada
-
[quote="piotrwwo"]narazie tak to wyglada[/quote]
rzuc foto matowej fabii.. ciezko utrzymac taki lakier w czystosci?
-
no tez jestem ciekawy foteczki
-
Czy ktos slyszal jakies opinie (pozytywne i negatywne) na temat gwintu firmy MTS Technik :?: <!-- s:?: -->
Wiem ze Weitec'i i Koni sa duzo lepsze ale tez 2x drozsze takze dyskusje o nich mozemy sobie darowac
Kazda opinia mile widziana
-
duzo tez zalezy ile km planujesz robic autem bo jak na codzien to wzialbym cos z wyzszej polki a jak zloty i weekendy to spokojnie wystarczy mam kilku kumpli co maja w vw zalozone i jest oki kuzyn do hondy zaklada w kwietniu to wtedy wiecej bede mogl powiedziec....
a moze lowtec, FK, jom qrde ceny sa rozne ciezko cos doradzic konkretniej mam weitec'a i jestem zadowolony
cena jest dobra a i na jakosc wykonania ludki nie narzekaja
ntr
-
zdecydowalem sie na MTSa ... poczytalem kilka opinii na przeroznych forach VW i ludziska nie narzekaja .. zobaczymy jak to bedzie <!-- s:) -->
-
zna może ktoś jakiś sklep gdzie mogę kupić gwint do skody felici pickup?
ja znalazlem tylko jeden w czechach :kwasny: <!-- s:kwasny: -->
-
[quote="manii"]duzo tez zalezy ile km planujesz robic autem bo jak na codzien to wzialbym cos z wyzszej polki a jak zloty i weekendy to spokojnie wystarczy mam kilku kumpli co maja w vw zalozone i jest oki kuzyn do hondy zaklada w kwietniu to wtedy wiecej bede mogl powiedziec....
a moze lowtec, FK, jom qrde ceny sa rozne ciezko cos doradzic konkretniej mam weitec'a i jestem zadowolony
cena jest dobra a i na jakosc wykonania ludki nie narzekaja
ntr[/quote]
Od pewnego czasu śledzę allegro i ciężko jest wyhaczyć coś firmowego. Nie dawno pojawił się KW, ale nie zdążyłem dogadać się ze sprzedawcą. Masz dostęp do jakiś sklepów, gdzie można kupić coś do 1500-1600 zł ? Samochodem robię tylko dziesięć tysięcy rocznie a chciałbym gwint z racji, że jest bardziej uniwersalny. Sam zastanawiam się nad MTS'em, bo chwalą ten produkt a ja jakoś mam mieszane uczucia.
-
[b]JSM[/b], ja tez szukalem w takim przedziale cenowym .. robie podobna ilosc km rocznie takze mysle ze MTS wystarczy .. do tego jest na niego gwarancja takze mysle ze jak sie bedzie mialo posypac to odrazu ... do tego cenowo jest przystepnie bo mozna wyhaczyc juz za ok 1 kzl , czytajac opinie na roznych forach tych co uzytkuja (a nie tych co chcieliby miec gwint ale zona im nie pozwala i kazde takie pomysly koncza swoja wypowiedzia "badziew,nie ma sensu" itd) to sobie chwala MTSa ..
ale wybor oczywiscie nalezy do Ciebie ja bede je mial w tym tyg i jak je zamontuje to zamieszcze opinie po pierwszych kmtrach <!-- s:) -->
-
Dobra, w takim razie czekam na relację, bo zastanawia mnie jak ten gwint będzie zachowywać się w Czeszce.
-
[b]Wojtas [/b] osobiste nie kupiłbym takiego gwintu np mts-a. fajnie bo nisko lecz trakcyjne lipa. Takie jest moje zdanie a zrobisz jak chcesz
-
[b]Siemi[/b], nasz drogi i tak nie pozwalaja na szybka i wygodna jazde ... zamiast patrzec co sie dzieje na dordze patrzysz jak tu nie wpasc w dziure i nie zostawic 1/4 zawieszenia na ulicy nie wspomne o przejazdach kolejowych :cenzura: do tej pory smiagalem na sprezynach Eibach i seryjnych amorach i to juz jest duuuzo lepiej niz seryjne zawieszenie .. zobaczymy co to bedzie na MTSach .. montaz juz w przyszlym tyg takze na poczatku kwietnia bede mogl przedstawic opinie rozmyslalem nad WEITECami ale niestety byly o 60 % drozsze .. a nie widzi mi sie tyle ladowac w taka moc w silniku <!-- s:) -->
-
w zeszłym tygodniu pękła mi sprężyna usiadłem do neta i telefonu po dwóch dniach czytania i paru opinii od sprzedawców tych "tanich" gwintów doszedłem do wniosków ze jeśli chce jeździć 30km/h i nisko to ok takie gwinty się nadają lecz do jazdy "sportowej" niestety dobry gwint zaczyna się od 2,5tys. gdy informowałem ze dotychczas jeździłem na amortyzatorach koni słyszałem "panie nie zmieniaj tego bo bedzie pan zawiedziony takim gwintem" na forum bodajże golfa sporo jest o tych gwintach.
ps.fakt fajnie by było położyć autko :evil: <!-- s:evil: -->
-
no wlasnie roznie pisza na forum golfa .. jedni zachwalaja inni nie... zobaczmy co to takiego jak zaloze i przetocze pierwsze km .. czytalem tez opinie na innych forach i mowia ze do jazdy po miescie wystarczy [b]Siemi[/b], jakbym mial zamiar zmienic silnik na mocniejszy to bym zalozyl lepszy gwint ale w przypadku 75 KM to nie ma mowy o "sportowej" jezdzie <!-- s:( -->
-
ja miałem w lupo mts-a i powiem że rewelka polecam...
-
[b]Wojtas[/b] wg mnie jest tak jak mówisz. Przy tak oszałamiającej mocy = osiągach, dość lekkim silniku nie ma raczej sensu inwestować w coś lepszego. Co do jakości to będziesz miał więcej opinii niż użytkowników więc wszystko zależy od preferencji kierowcy i własnego rozsądku.