W tej chwili posiadam 7Jx15" przy oponie 195/50 zastanawiam się nad zmianą felg o podobnej szerokości z tym, że rozmiar to 16" przy oponie 215 bądź 205. Znacznie przymuli mi auto przy tej pojemności ? (1.4) Ma ktoś u siebie podobny zestaw ? Jakieś odczucia spadku mocy ?
JSM (@JSM)
Informacje o JSM
Najlepsze posty napisane przez JSM
Najnowszy post utworzony przez JSM
-
-
Dobra, w takim razie czekam na relację, bo zastanawia mnie jak ten gwint będzie zachowywać się w Czeszce.
-
Na tym hostingu co teraz nie powinny paść, z racji tego, że na innym forum wrzucałem pliki i do tej pory istnieją, także Panowie do roboty <!-- s:) -->
-
[quote="manii"]duzo tez zalezy ile km planujesz robic autem bo jak na codzien to wzialbym cos z wyzszej polki a jak zloty i weekendy to spokojnie wystarczy mam kilku kumpli co maja w vw zalozone i jest oki kuzyn do hondy zaklada w kwietniu to wtedy wiecej bede mogl powiedziec....
a moze lowtec, FK, jom qrde ceny sa rozne ciezko cos doradzic konkretniej mam weitec'a i jestem zadowolony
cena jest dobra a i na jakosc wykonania ludki nie narzekaja
ntr[/quote]
Od pewnego czasu śledzę allegro i ciężko jest wyhaczyć coś firmowego. Nie dawno pojawił się KW, ale nie zdążyłem dogadać się ze sprzedawcą. Masz dostęp do jakiś sklepów, gdzie można kupić coś do 1500-1600 zł ? Samochodem robię tylko dziesięć tysięcy rocznie a chciałbym gwint z racji, że jest bardziej uniwersalny. Sam zastanawiam się nad MTS'em, bo chwalą ten produkt a ja jakoś mam mieszane uczucia.
-
Wybaczcie, nie zaglądam tu regularnie - zdjęcia załadowane na nowo.
-
Witajcie, temat może i trochę stary, ale mój problem jest aktualny i strasznie podobny do tego. U mnie 'puka' tak jakby jakieś plastikowe elementy obijały się o siebie, pusty dźwięk, nie żaden metaliczny. Ktoś podpowiedział, że gumy wahaczy są wyrobione. Wjechałem na kanał - sprawdziłem okazało się, że nadają się jedynie na śmietnik. Kilka dni temu mechanik wymienił mi gumy wahaczy z dwóch stron i końcówkę drążka bo też była walnięta. Myślałem, że problem został zażegnany, lecz dźwięk przy wjechaniu w dziurę, lub jeździe po nierównościach nadal występuje. Niby wszystko w zawieszeniu jest okej, na badaniu technicznym amortyzatory są w dobrym stanie, choć nie do końca chce mi się w to wierzyć. Macie jeszcze jakieś pomysły, gdzie szukać wadliwego elementu ?
Z góry wielkie dzięki.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: 07-05-2011, 23:40[/i] ][/size]
Wybaczcie za podwójnego posta. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić, może to amortyzatory dają o sobie znać, albo uszkodzona jest jego jakaś część, miał ktoś już ten przypadek ? Pusty dźwięk przy nierównościach, tak jakby cuś było niedokręcone. -
Lepiej kup używane firmówki, niż nowe podróby, bo to może się źle skończyć.
-
Witam.
Panowie, mam u siebie w Fabii instalację LPG firmy Lovato i mam pytanie co do tego:
[center][img]http://ifotos.pl/img/4cc635662_swhpnh.jpg[/img] [/center]
Czy śrubka numer [b]dwa[/b] odpowiada za jakość mieszanki ? W którą stronę kręcić by zmniejszyć ilość dostarczanego gazu ?
Z góry wielkie dzięki za odpowiedź.
-
Więc tak: prąd dochodzi ale dalej nic nie działa. Przełożyłem wszystko z prawej na lewą - nic, wszystko z lewej na prawą - działa. Żarówka dobra, styki przetarte papierem, bezpieczniki dobre, boczny i tył działa, przód nie, przy alarmie również nie świeci.
-
Witam.
Pewnego razu zauważyłem, że podczas włączania lewego kierunkowskazu strzałka przy liczniku szybciej miga. Okazało się że kierunkowskaz z przodu nie świeci, pierwsze co to wymiana żarówki - nie pomogło. Przełożyłem to siwe "gniazdo" w którym jest żarówka na prawą stronę - działa.
W czym może być problem, iż nie włącza się lewy kierunkowskaz tylko z przodu ? Boczne i tył śmigają elegancko. Jest na to osobny bezpiecznik czy coś takiego ?