[quote="TOMUŚ"]. Ten silnik nowy kosztuje około 5000, 6000 zł w aso.[/quote]
koles powiedzial, ze nowy 10k, a on uzywany zalatwi za 2
[quote="TOMUŚ"]. Ten silnik nowy kosztuje około 5000, 6000 zł w aso.[/quote]
koles powiedzial, ze nowy 10k, a on uzywany zalatwi za 2
a powiedz mi ile znajomy zaplacil za wymiane silnika ?
i czy oplaca sie kupowac uzywany? bo cholera wie co tam bedzie przeciez
u mnie tez bierze olej,
i tez fabiana z 2003r.
Moj problem opisany tutaj: wiec sie podlaczam do pytania
http://www.fcp.pl/forum/viewtopic.php?t=6749<!-- m -->
Witam,
mam Fabie 1.2 HTP z salonu rocznik 2003.
No i kurwa zaczela brac olej. Dzisiaj z ojcem bylismy w ASO skasowali nas 200zł, za podlaczenie i stwierdzenie co jest zjebane no i :
Druga sprawa to kołpaki. Oczywiscie zostaly nam skradzione. 14 cali, kupiłem takie na allegro :
http://allegro.pl/item929846210_skoda_14_cali_fabia_felicja_roomster_prawie_nowka.html<!-- m -->
jeden tu dokupilem, 3 mialem od kolegi.
No i teraz probowalem zalozyc, i nie dalo rady. Cos nie pasuje. Na wulkanizacji sprobowalem pomocy tych panow i tez nie dalo rady. Nie pasuja - wszystkie cztery...
Jak sie wsadza na wentylek to pozniej na srube jest przekrzywione. No moze tam jakies zaczepki uciac i zrobic na opaski zaciskowe?
pozdr.
[quote="Siemi"]german style <!-- s:D -->
http://farm4.static.flickr.com/3413/3498567674_9528591e9b_b.jpg[/quote]
po prostu PIĘKNA !
[img]http://img6.imageshack.us/img6/7821/fabialower23.jpg[/img]
ile by kosztowalo doprowadzic do takiego samego stanu ? bo kolor mam identyczny <!-- s:P -->
generalnie to problem sam zniknal o_O
nie buczy juz,
czyli chyba cos tam wpadlo, ale musialo wydmuchac
[quote="MirekS"]Najpierw wyciąg filtr i włącz na full nadmuch by wydmuchało śmieci na dywanik.[/quote]
jaki filtr? i gdzie on konkretnie jest powiedz?
mam ten sam blad w samochodzie ojca,
kontrolka sie pali ciagle, przy ruszaniu pozniej po jakims km przebieg mryga i pozniej jest ok