Kto się wybiera tego roku na SO ???
Siemi (@Siemi)
Informacje o Siemi
Najlepsze posty napisane przez Siemi
Najnowszy post utworzony przez Siemi
-
Autko sprzedane niestety sytuacja życiowa zmusiła mnie do tego lecz z drugiej strony z całym szacunkiem do fabii i do was koledzy autko mi się trochę już znudziło. Byliśmy razem 9 lat :rozpacz: <!-- s:rozpacz: -->
Temat do zamknięcia
-
[quote="Tofik"][b]Siemi[/b], możesz pokazać fotki, jak to cacko wygląda :?: <!-- s:) -->[/quote]
mniej więcej tak :
http://inter-tuning.pl/p/2466/44477/zawieszenie-gwintowane-ap-skoda-fabia-6y-sedan-kombi-3-00-35-65-35-65--zawieszenia-gwintowane-ap-zawieszenie.html -
oferuje zawieszenie AP z 20 % rabatem luknij tu http://www.mapet-tuning.com/vip/zawieszenia-ap-sportfahrwerke-c-41.html<!-- m --> i od ceny na stronie 20% rabatu dostaniesz ! są tam 3 opcje zawieszenie sportowe, zawieszenie gwintowane i zawieszenie gwintowane z regulacją twardości
-
[b]kapi[/b] nie zazdroszczę i współczuje. Jakiś chochlik musiał być z tym autkiem <!-- s:/ -->
Chciałem dodać w tym temacie swoją opinię o podnoszeniu mocy aby nikt się od razu nie zniechęcał -
Panowie tak czytam sobie i muszę zaprzeczyć bo sam posiadam 1.9 atd 101 km i przez parę lat jeździłem na programie 130 km od 2 lat śmigam 190 km i prawie 400 Nm i nigdy nic się nie działo ze skrzynią/przegubami. W sumie nigdy nie miałem awarii która by unieruchomiła pojazd lub nawet utrudniła jazdę .
-
[b]szczawik[/b] Miło mi <!-- s:) -->
W autku trochę się pozmieniało lecz nie mam kiedy popstrykać fotek w końcu znajdę czas i zaprezentuje. Auto było na mapecie i zakwalifikowało się na wyróżnienie "słodka szesnastka" wiec trofeum jest jak i kupony rabatowe
Dosłownie na dniach zaczynam rozbierać fabiolota aby przez zimę pogrzebać tu i tamWcześniej pisałem iż mam miejsce pomiędzy półosiami a podłużnicami. Przednie okucia zostały poprawione i teraz jedno zawadza o drugie ehhhh wiec iskry będą lecieć oj będą...
-
[b]tomkierz[/b] gratuluje serduszka <!-- s:) --> składaj składaj dalej fabia wygląda super na tej feldze i na tym zawieszeniu
-
[quote="donzrt"] tak naprawdę to nie drążek jest największym problemem tylko sama półoś ponieważ zaczyna mi już trzeć o karoserię..
[/quote]Wydaje mi się ze nasze różnice biorą się z rozmiaru felg. U mnie od półosi do podłużnicy mam sporo miejsca. Na seryjnych łącznikach stabi. półoś tarła o stabi.
Nawiasem mówiąc ciecie podłużnic to częsty zabieg przy ekstremalnych glebach <!-- s --> -
Na max glebie mogę się poruszać do przodu tylko i to wolno bo auto nie ma żadnej amortyzacji "poducha jest pusta i amor jest schowany całkowicie. Lekko mogę skręcać minimalnie tylko bo przednie opony przy mocnym skręcie zaczną obcierać o nadkola.
Łączniki mam z BMW 5 są o około 3-4 cm krótsze. Musiałem to zmienić po jak ktoś już tu pisał prawa półoś obcierała o stabilizator i nawet na 3 barach pukało/tarło na nierównościach. teraz na max glebie mam jeszcze tam około 2 cm luzu. Z tego co wiem nawet przy niektórych gwintach używa się krótszych lub regulowanych "te kosztują sporo.