[F1] utrata mocy, membrana
-
Witajcie,
jakiś czas temu zauważyłem, że zaczyna mi brakować mocy"". Mój mechanik powiedział, że membrana jest już sztywna, i czeka mnie wymiana. No i dzisiaj się wkońcu doczekałem, samochód na niskich obrotach się dławi powietrzem i gaśnie.Nie znam się kompletnie na motoryzacji, nie wiem co tam jest do wymiany sama membrana- opłaca się, ???? parownik + mieszalnik????
Jaki może być koszt owych operacji ?
2002 1.4 MPI + LPG
aaaaa dodatkowo auto zaczęło popierać niesamowite ilości gazu ok. 10-11 litrów w trasie przy umiarkowanej stałej prędkości.
Macie jakieś pomysły?
Pozdr.
-
to jest cecha każdej "gumy" - z czasem robi się coraz twardsza i później pęka :hyhy: ( bez podtekstów <!-- s:) --> )
jak miałem SC to też tego doświadczyłem ale pech polegał na tym ze nie mogłem zakupić już membrany bo ich nie produkowali ( czy jakoś tak...) i musiałem wymienić cały parownik.
podjedź do dobrego gazownika, nie zobaczy co się dzieje i wtedy podejmiesz decyzje. koszt wymiany membrany na pewno bedzie kilka razy mniejszy niz cały parownik.
Jeśli membrana bedzie uszkodzona to auto na gazie nie pojedzie. -
Cześć
Lepiej wymienić cały parownik. Często jakość membran dostarczanych na cześć zamienne jest problematyczna.
To co nie mieści się w tolerancji idzie na części zamienne.Pozdrawiam Michał