Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. gg3153050
    G

    gg3153050 (@gg3153050)

    0
    Reputacja
    3
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o gg3153050

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez gg3153050

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez gg3153050

    • G
      [F1] utrata mocy, membrana

      Witajcie,
      jakiś czas temu zauważyłem, że zaczyna mi brakować mocy"". Mój mechanik powiedział, że membrana jest już sztywna, i czeka mnie wymiana. No i dzisiaj się wkońcu doczekałem, samochód na niskich obrotach się dławi powietrzem i gaśnie.

      Nie znam się kompletnie na motoryzacji, nie wiem co tam jest do wymiany sama membrana- opłaca się, ???? parownik + mieszalnik????

      Jaki może być koszt owych operacji ?

      2002 1.4 MPI + LPG

      aaaaa dodatkowo auto zaczęło popierać niesamowite ilości gazu ok. 10-11 litrów w trasie przy umiarkowanej stałej prędkości.

      Macie jakieś pomysły?

      Pozdr.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • G
      [F1] Nie pali

      Kurcze, tu jest właśnie pies pogrzebany, że nie mam opcji kontaktu z poprzednim właścicielem. Na 90 % podejrzewam, że nie pali- bo jest to efekt moich zabaw. Podejrzewam, że to elektroniczne rozłączenia, aczkolwiek nie wiem czy moja Fabia nie jest za prymitywna na takie rozwiązanie. Wyczytałem, gdzieś, że spróbować odłączyć centralkę alarmu, ponoć może ona się znajdować w prawych przednich drzwiach. Co lepsze, alarm mi się nigdy nie włączył i nie pali się żadna dodatkowa kontrolka niż zwykle, a przy próbie odpalenia nic.
      Próbowałem już zamknąć, otworzyć, ponownie wcisnąć na pilocie to co nawciskałem. Obawiam się, że bez interwencji "doktora" się nie obejdzie. 😞 <!-- s:( -->
      Wogóle, pechowo mi się zaczyna "współżycie" z fabią.

      AAAA, jeżeli nie trzymałą ciśnienia jeździłem tak ok 500-600 km- 2-3 dni czy mógł się w tej sytuacji silnik zatrzeć, lub coś innego się stać?
      Jaki jest objaw zatarcia? Kręci, kręci, kręci i nic, czy jakiś inny charakterystyczny dźwięk? Bo teraz tak jak mówię, kręci tylko rozrusznik, i nie słychać tam nic więcej, próbowałem na bendzynie, LPG.....

      Sorki, za tyle pytań ale jestem zielony, do tej pory śmigałem golfem z 1988 roku- perełka motoryzacji:)

      napisane w Warsztat elektryczny
    • G
      [F1] Nie pali

      Witajcie,
      odebrałem 3 dni temu, samochód od mechanika był robiony rozrząd, filtry, olej, tarcze hamulcowe, uszczelka pod głowicą i takie tam pierdoły eksploatacyjne.

      Samochód w zasadzie zachowywał się prawie normalnie- prawie bo po rozgrzaniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, zamigała kontrolka oleju- w oczach mych pojawiła się panika. Zatrzymałem samochód, ostudziłem go, sprawdziełm olej- stan oleju OK, w zasadzie to maximum.
      Zadzwoniłem do mechanika, powiedział, że kontrolować olej, to pewnie czujka, albo styk, albo jakaś pierdółka. (umówiłem się na przyszły tydzień). Ważne jest to, że dziennie samochodem robię ok. 200 km. Fabie mam od tygodnia.

      Dzisiaj podczas sprząrania samochodu, pobawiłem się pilotem- nie wiem czy alarm+ centalny był zamontowany fabrycznie, czy przez użytkownika czy jak. W każdym razie, pilot nie jest w kluczyku tylko jest dodatkowy, ma cztery przyciski od samej góry: otwieranie, zamykanie, symbol jakby przekreślonego głośnika, oraz błyskawicy- nie wiem do czego te dwa ostatnie służą. Od momentu, jak powciskałem na piocie wszystkie przyciski- celem odrycia do czegło służą, samochód przestał palić. Kręci, kręci, kręci i nic, wogóle nic się, nie dzieje słychać chyba sam rozrusznik.

      Akululator naładowałem, bezpieczniki sprawdzone - i nic nie pali. Na forum wyczytałem, aby odłączyć klemę od aku, aby się zresetował ok. 3 min- nic dalej nie działa. Brakuje mi pomysłu co z tym zrobić.

      Opisałem całą sytuację, bo zastanawiam się czy sam coś zablokowałem, czy przy okazji coś się popsuło czy to sprawa związana z sytuacją nr 1 z olejem.

      Brak mi już pomysłu!!!! Pomóżcie!

      Skoda 2002 benz+gaz 1,4 MPI 44KW, uboga bardzo wersja- zero elektryki poza zamkiem, brak klimy, elektrycznych lusterek, pełen manual, nie wiem co to za wersja.

      Macie jakiś pomysł?

      napisane w Warsztat elektryczny