[F1] Gumowe tulejki stabilizatora

Topic created · 10 Posts · 2493 Views
  • Proszę o pomoc jak wymienić gumowe tuleji stablizatora. Nie widzę dostępu kluczem 13.

  • [quote="Mistrzjodla"]Nie widzę dostępu kluczem 13.[/quote]
    stabilizator ma różne średnice w zalezności od samochodu - najlepiej zmierzyć suwmiarką co sie ma...
    a gumy są mocowane obejmami "od góry" , czy na klucz 13 ? - tego pewien nie jestem...

  • Podpisuję się. Wygląda to tak: (wybaczcie za jakość)
    [img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs021.snc6/165138_175379502484095_100000361408056_451656_5610451_n.jpg[/img]

    Nakrętka jest 14 mm, i jest... kwadratowa. Ją się odkręca? BO nostępu nie widzę za Chiny Ludowe.

  • [quote="MatCar17"]Podpisuję się. Wygląda to tak: (wybaczcie za jakość)
    [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs021.snc6/165138_175379502484095_100000361408056_451656_5610451_n.jpg]Obrazek[/url]

    Nakrętka jest 14 mm, i jest... kwadratowa. Ją się odkręca? BO nostępu nie widzę za Chiny Ludowe.[/quote]

    Swojego czasu też kombinowałem jak Wy . Odkręca się śruby 13 a nie nakrętki. To co widać na zdjęciu to klamra .Dostęp jest po przeciwnej stronie wspornika . Lewa strona to banał , z prawej strony żeby odkręcić górną śrubę potrzebna jest płasko-odgięta trzynastka - sprawdzone i działa .

  • Probowałem dzis wszystkiego. Lewa strone zrobiłem, prawej za chiny nie dałem rady... Schetałem nasadke chromowo - wanadowa i złamałem dwa klucze... Tak, spokojnie, wiedziałem w ktora strone krecic. Niestety chyba sie poddam i zrobie cos, czego nie lubie, czyli oddam w rece fachowcow.

    Podziwiam tych, ktorym sie to udało.

  • Wita.Z tego zdjęcia widać końcówki śrub . Obejmy mają przyspawane nakrętki na stałe,łeb śruby jest z drugiej strony. Spróbuj pokręcić całą śrubą

  • [quote="MatCar17"]Lewa strone zrobiłem, prawej za chiny nie dałem rady...[/quote]

    Przecież napisałem, że lewą stronę zrobiłem.

  • Ja to robiłem marnej jakości kluczem nasadowym i poszło. Żeby odkręcić raz podnosiłem a raz opuszczałem półoś żeby był łatwiejszy dostęp.Powodzenia

  • Hmmm... Chwilę. To znaczy, że najpierw odkręcałeś łącznik, a potem jak stabilizator był luźno, podnosiłeś auto, żeby półoś nie przeszkadzała?

  • Ja wymieniałem u siebie te gumy, nie ma potrzeby odkręcania łączników, podnoszenia auta bądź półosi, odkręciłem obie strony, zdjąłem stare założyłem nowe, skręciłem i jazda.

Log in to reply