AZE 1,4 8V co odpowiada za regulacje obrotów

Topic created · 9 Posts · 1989 Views
  • Witam
    temat niby już był ale tym razem nie mam pewności czy tu chodzi o przepustnicę
    sytuacja wygląda następująco:
    [b]1[/b]. Falowanie występuje głównie na zimnym silniku na benzynie w zakresach 500-1100 obr
    [b]2[/b]. na gazie tzn przy ciepłym silniku wygląda to lepiej choć często po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 500 i stabilizują sie po wahaniach na ok 1000 obr. Ale zdarzyło sie 3 razy że silnik mi zgasł. Wyglądało to tak jakby silnik nie obronił sie przed spadkiem obrotów po wciśnięciu sprzęgła
    [b]3[/b] kilka razy w ciągu ostatniego miesiąca miałem sytuacje że wskaźnik temperatury spadł nagle do zera, Czy to aby nie powiązane sprawy?
    [b]4.[/b] przepustnice sprawdzałem rok temu i była czyściutka to chyba typowe dla gazowników
    [b]5[/b]. problem wydaje sie nasilać a nie wiem do kogo sie udać

    właściwie nie wiem co odpowiada za regulacje obrotów nie zależnie od rodzaju paliwa?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Może macie jakąś sugestie?
    Może znacie jakiegoś zaufanego mechanika w trójmieście?

    Z góry dziękuję za pomoc

  • Rok to dość dużo, może teraz już wymaga wyczyszczenia i kalibracji. A kiedy wymieniałeś świece?

  • też rok temu
    poza tym nie wiem czy mam racje ale w samochodach zasilanych gazem przepustnica nie nie brudzi sie tak szybko
    w zeszłym roku po zdjeciu pokrywy byla czysta jak nowa ---ku mojemu zdziwieniu

  • [quote]kilka razy w ciągu ostatniego miesiąca miałem sytuacje że wskaźnik temperatury spadł nagle do zera, Czy to aby nie powiązane sprawy[/quote]

    ja bym obstawial czujnik temperatury

  • tylko zastanawiam sie co ma czujnik temperatury do obrotów silnika.

  • sprawdz przepustnice duzo zalezy na jakim gazie sie jezdzi, rok to dosc dlugo ja dla swietego spokoju czyszcze co pol roku, co rok podlaczam vag'a kasuje bledy jak sa nie ma to jak regularna bitwa z wirusami...

  • Witam w moim przypadku jak miałem duże wahania obrotów to też było głośno słychać łańcuch rozrządu, po wymianie łańcucha i czyszczeniu przepustnicy wszystko wróciło do normy obroty stoją w miejscu i łańcucha nie słychać

  • [quote]tylko zastanawiam sie co ma czujnik temperatury do obrotów silnika.[/quote]
    odłacz i odpal to zobaczysz !
    kiedys eksperymentowalem i z odpaleniem byl problem a jak juz zaskoczyl to obroty sstrasznie falowaly
    a poza tym przeczytaj to
    http://www.motofakty.pl/artykul/obroty_biegu_jalowego.html<!-- m -->

  • a jednak przepustnica
    mimo że z góry wyglądała ok pod spodem nie ciekawie
    wyczyściłem przepustnice na wyłączonym napięciu
    adaptacji nie przeprowadzałem bo nie zmienila swojego polożenia
    ijest ok
    dzieki za pomoc
    pozdrawiam

Log in to reply