Wysokie Obroty

Topic created · 13 Posts · 3534 Views
  • Witam
    Mam wydaje się że mały problem podczas ruszania z jedynki obroty dochodzą mi do 2500 na drugim biegu przekraczją 3500 na reszcie biegów wszystko w normie czy ktos miał taka przypadłośc.
    Mój silnik to 1,4 60 km,8 zaworowy-2002 rok

  • Hmm...generalnie to nic nie normalnego. Ale wszystko zależy jak wygląda przyśpieszanie... Może być tez tak że masz problem z łożyskiem oporowym. Podobny objaw do ślizgającego się sprzęgła.

  • to chyba nie to oczym piszesz generalnie zauważyłem to podcza jazdybyłem w trasie kiedy zmieniałem bieg obroty zawiesiły sie a po chwili spadły pozniej kiedy dojechałem do skrzyżowania zauważyłem ten objaw że obroty rosną nie proporcjonalnie do gazu jaki dodaje

  • A to trzeba było od razu że nie masz spadku obrotów tylko trzymają się i podchodza wyżej. Winą może być przepustnica lub jej czujnik.

  • Jak dobrze pamietam fabka ma ma dwa czujniki odpowiedzialne za polozenie pedalu gazu byc moze jeden z nich zastrajkowal.

  • Albo skąś Ci zasysa lewe powietrze. Może Ci poszła jakaś uszczelka z tych czujników i się dlatego podnoszą obroty. A tak pozatym to popatrz na układ sterowania powietrzem czy gdzieś nie masz dziurki czy innej nieszczelności.

  • Dzięki za podpowiedzi ,dzisiaj oddałem Fabke na warsztat po odbiorze napisze co było.

  • witam czy mozesz napisac co bylo przyczyna tych obrotow bo mam ten sam problem przy zmianie biegow zostaj mi wysokie obroty, acha a gdzie sa te czujniki ? wiecej info na ten temat z gory dzieki pozdrawiam

  • Witam Ponownie
    Sorki że nie pisałem ,ale nie było o czym ,mechanik nic nie stwierdził.
    Jeżdziłem tak do czwartku ,w czwartek pojechałem jeszcze raz do innego mechanika po dignostyce na kompie ,adaptacja przepustnicy nic nie dała wzystko (ok),ale coś mnie tkneło bo doszło jeszcze że samochód jest przymulony szczególnie na wyższych biegach(trasa)niema takiego powera jak był(użytkownik żona )wiec nie mogłem stwierdzić tego wczesniej diagnoza na 90% katalizator. W poniedziałek napisze czy to była przyczyną .

  • Ale jak będziesz jechał na autostradzie z obrotami 4000 i więcej to trochę ten katalizator przeczyścisz i po takim zabiegu różnice widać. 🙂 <!-- s:) -->
    Z tego co piszesz to na mój gust raczej nie jest katalizator. Tam będzie coś z przepustnicą lub z tymi czujnikami . Moim zdaniem tam coś haczy albo te czujniki dostają jakiś fałszywy sygnał i dlatego jest tak jak jest.
    Katalizator uszkodzony jest wtedy gdy masz gorsze przyspieszenie i spadek mocy. 🙂 Szczególnie to widać na podjazdach na wzniesienie lub przy wysokich prędkościach autostradowych. 🙂

  • Witam
    jestem już po warsztacie ,katalizator okazał sie czysciutki,za to na kompie wyskakuje bład czwartego cylindra nie wiem co to może oznaczać ,mechanior kazał pojeżdzic pare dni i z powrotem na kompa no nic zobaczymy co dalej.

  • Być może wtrysk.

  • Jak jednego cylindra błąd to może to być też cewka. Niedawno mi wysiadła to straciłem 50% mocy. Ledwo dojechałem do warsztatu. Może tutaj zaczyna szwankować dopiero.

Log in to reply