[F1] EPC
-
Jeden czujnik mialem uszkodzony, drugi nie dzialal poprawnie robiac wg mimo wyzej podanej stronki. Zrobilem z ojcem skladaka z dwoch i... dzialal. Jak Dlugo? Do pazdziernika A wie ktos o tym wlaczniku, o ktorym pisalem kilka postow wyzej :?: Bardzo mi na tym zalezy, gdyz nie chcialbym miec znowu po niedlugim czasie problemowz tym bazgrojstwem :zdegustowany: <!-- s:zdegustowany: -->
-
u mnie jakis kataklizm, wszystkie stare kontuzje sie skodzie odnowily. Padl czujnik cofania a dzisiaj znowu EPC i kontrolka silnika sie zapalily <!-- s:/ -->
-
hmm...
Zaczynam sie zastanawiac czy problem z tymi swiatlami stopy , kontrolka EPC i check nie jeste jakos powiazane z wymianą "czujnika" cofania???
Po raz drugi mam taką akcje ze pada czujnik swiatel cofania -> wymiana czujnika -> po krotkim czasie zapalaja sie kontrolki EPC i check i padaja swiatla stop -> po jakim czasie (ok. 1 dzien) EPC gasnie, swiatla stopu znowu dzialają -> po paru godzinach kontrolka check gaśnie.Co myślicie? Dwa razy taki sam zbieg okoliczności??!
Wczesniej mialem teorie ze swiatla cofania padły poniewaz przy wymianie przewodow hamulcowych, pompowałem pedałem hamulca zeby odpowietrzyc uklad (wtedy zapada sie bardziej niz zwykle) i myslałem ze moze gdzies/jakoś zahaczylem czujnik lub przewody to czujnika swiatel stopu, bo one gdzies tam sobie ida.
Nie wiem czy któraś z moich teorii moze byc prawdziwa. -
Wymienilem wlasnie włącznik światełstopu. Niestety światła włączją się dopiero przy mocniejszym nacisnieciu pedału. Czy ponowny montaz i "regulacja trzpienia włącznika" powinna poprawic sytuacje czy to oznacza ze włącznik jest juz uszkodzony i trzeba kupic nowy?
-
Jak zrobisz to delikatnie to przeżyje kolejny montaż.Trzeba postępować jak z kobietą, czule i delikatnie <!-- s;) -->
-
Udalo sie <!-- s:) --> Czujnik wyciagnąłem i zamontowałem ponownie i światła działają jak należy.
-
ja dzis tez wymienialem czujnik stopu... wczoraj mi sie wysypal blad EPC :S kupilem jakis najnowszy typ (czarny) wygladal calkowicie inaczej niz te skodowskie (chyba z VW), co ciekawe kupiony w ASO. Wymiana faktycznie bezproblemowa, sam sie ustawia ino trza wlozyc i przekrecic (mozna demontowac ile sie chce razy).
-
U mnie przed wymianą najpierw się wieszał.Jak kupiłem (również czarny) auto nagle ozdrowiało.Trwało to rok, aż na wiosnę tego roku budząc się rano zauważyłem że autko stoi na parkingu i świecą się stopy.Na szczęście nic się nie stopiło od przegrzania.No i w końcu wyłącznik/włącznik doczekał się wymiany.Prosto, sprawnie z oczekiwanym rezultatem.
-
ja miałem czarny, ale w czasie montażu padł, pewnie coś źle zrobiłem. Kupiłem następnie zielony, który wystarczy włożyć bez żadnego kręcenia działa.