Navigation

    Fabia Club Polska
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    1. Home
    2. czp
    C

    czp (@czp)

    0
    Reputation
    70
    Posts
    1
    Profile views
    0
    Followers
    0
    Following
    • Profile
    • Following
    • Followers
    • Topics
    • Posts
    • Best
    • Groups

    Information about czp

    Joined
    Last Online

    Best posts made by czp

    This user hasn't posted anything yet.

    Latest posts made by czp

    • C
      [F1] Check Engine i błedy - 18049, 00819

      00819 - High Pressure Sensor (G65)
      07-00 - Signal too Low

      czujnik do wymiany, jak otworzysz maskę znajduje sie po lewej stronie (stojąc przodem do maski), na aluminiowych przewodach z klimy. Do wymiany należy odessać czynnik (wykręcenie czujnika = dostanie czynnikiem pod ciśnieniem w twarz, głowę). Jak wymienisz to pokasuj błędy, nabij czynnik i sprawdź czy klima będzie działać (powinna).

      [color=#00BF00]Post edytowany przez Tomuś[/color]

      posted in Warsztat elektryczny
    • C
      Co to jest?

      to jest przegub wewnetrzny 😄 <!-- s:D -->

      przy obecnych temperaturach jest mozliwe ze sie troche zapoci (smar sie wytopi na zewnatrz) chyba ze masz jakas plame na zewnatrz lub peknieta oslone gumowa to juz inna bajka.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • C
      Silnik 1,9 sdi - szarpanie podczas jazdy na dwójce

      FUEL G81 23,4 stopnia C - temp paliwa
      Intake Air Temp G72 18,9 stopnia - temperatura powietrza na wlocie
      Coolant Temp G62 23,4 - temperatura chlodziwa

      imo wszystko wyglada wporzadku ale musial bys VAGiem zrobic logi z tych 3 czujnikow czy w miare rozgrzewania dobrze pokazuja (temp rosnie) - najlepiej logi na zimnym silniku i rozgrzanym to bedziemy wiedziec czy cos jest nie halo.

      posted in ON
    • C
      Brak kontrolki ABS

      [quote="wojtek79"]Czy dioda spalona - o ile znam sie na elektronice to dioda raczej się nie spaliła. Czy została wylutowana - nie wiem, nie rozbierałem licznika a nawet nie widziałem śladów żeby ktoś coś rozbierał.[/quote]no to slabo sie znasz na elektronice, dioda moze sie spalic (wyswiecic) roznie na to mowia - moze sie zimny lut zrobil. Albo faktycznie ktos wylutowal lub co jest bardziej prawdopodobne zakleil tasma. Nie wyciagniesz licznika to sie nie dowiesz 😉 <!-- s;) --> a to ze nie widac sladow wyciagania o niczym nie swiadczy - jezeli robil to ktos z glowa sladu nie bedzie.

      posted in Warsztat elektryczny
    • C
      [F1] Odpływ wody z klimatyzacji

      u mnie tez rzadko kiedy kapie... Na dworze musi byc naprawde wysoka tempearatura zeby cos pod autem bylo ;F a dywaniki mam suche TTTM.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • C
      Drżenie przy hamowaniu Fabia II

      [quote="Michus2121"]łohoho, PORSCHE? jakby ktoś zobaczył w książce serwisowej fabii pieczątkę serwisu PORSCHE to by cxhyba nie uwierzył. i gdzie ten serwis? [/quote]
      http://www.skoda-auto.pl/dealers/porsche-inter-auto/nasze-oddzialy widac kolega na wsi mieszka lub po za okno nosa nie wystawia ;> ja mam do porsze ruda slaska jakies 5 km nie raz tam kupowalem pierdolki... 😄 zwykla skoda ale jednak... 😄 <!-- s:D -->

      posted in Warsztat mechaniczny
    • C
      Drzwi z elektryką do manuala / będzie działać ??

      skoro habete masz "golasa" to raczej chodzic ci to nie bedzie. Aby zakodowac elektryczne szyby i lusterka potrzebujesz odpowiedni modul (chyba BSI za to odpowiada). Potem kodowanie i druciarnia tzn. ciagniecie kabli do kostek i modulu bo jezeli nie miales elektryki to 99.9999% skoda jej nie dala. Lepiej bedzie przelozyc stara blache z korbka, i zalozyc manualne lusterko.

      posted in Zrób to sam
    • C
      [F1] EPC

      ja dzis tez wymienialem czujnik stopu... wczoraj mi sie wysypal blad EPC :S kupilem jakis najnowszy typ (czarny) wygladal calkowicie inaczej niz te skodowskie (chyba z VW), co ciekawe kupiony w ASO. Wymiana faktycznie bezproblemowa, sam sie ustawia ino trza wlozyc i przekrecic (mozna demontowac ile sie chce razy).

      posted in Warsztat elektryczny
    • C
      Pytanie o rozrząd w Fabi 2 z 2007r 1,4 16V 85km

      [quote="Dig Dug"]Załamujecie mnie tą wymianą rozrządu. Mam auto z lipca 2008, modelowo 2009 i nalatane "ambitne" 56 tys. km. Przecież nie dam im 1000 zł, gdzie jeszcze auto ledwo dotarte. Pytałem się i chcą za całość 950 zł, ale to wydaje mi się dużo. W poprzednich autach wymieniałem rozrząd i wychodziło za pasek Continental, rolkę napinacza i pompę (zamienniki) + robociznę jakieś 300-400 zł za całość w zwykłym warsztacie, więc nie wiem, czy do ASO się wybiorę, a jak już to dopiero za rok, dwa.[/quote]
      jak znajdziesz gdzies za 400 zl czesci + robocizna to daj znac ;}}}}}}}

      niezle podejscie masz kolego XD "w poprzednich autach" to ze w maluchu tyle placiesz nie znaczy ze w fabii tyle zaplacisz... o zgrozo ja w accencie za 400 zl to mialem rozrzad z wymiana filtrow, oleju i myciem 😄 <!-- s:D --> i co ty na to ? i nie pisze bzdur ze "czemu tak drogo skoro w poprzednich autach mialem tak tanio". Brat w V6 wymienial to plaic prawie 3000 zl a w poprzednich tez placic kolo 500 zl szok co nie ? CZEMU TAK DROGO !!!!1111 ;D

      btw 950 zl w ASO to nie jest drogo ja plaiclem 1100 zl nie w ASO za wymiane rozrzad contitech + pompa.

      posted in Warsztat mechaniczny
    • C
      Fabia 1.2 tsi - zużyte równocześnie I-sze tarcze i hamulce

      no raczej dziwne bo zazwyczaj tarcze wytrzymuja kilka par klockow O_o

      co polecamy ;d ATE, Brembo... 😄 <!-- s:D -->

      posted in Warsztat mechaniczny