Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. czp
    C

    czp (@czp)

    0
    Reputacja
    70
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o czp

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez czp

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez czp

    • C
      [F1] Check Engine i błedy - 18049, 00819

      00819 - High Pressure Sensor (G65)
      07-00 - Signal too Low

      czujnik do wymiany, jak otworzysz maskę znajduje sie po lewej stronie (stojąc przodem do maski), na aluminiowych przewodach z klimy. Do wymiany należy odessać czynnik (wykręcenie czujnika = dostanie czynnikiem pod ciśnieniem w twarz, głowę). Jak wymienisz to pokasuj błędy, nabij czynnik i sprawdź czy klima będzie działać (powinna).

      [color=#00BF00]Post edytowany przez Tomuś[/color]

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      Co to jest?

      to jest przegub wewnetrzny 😄 <!-- s:D -->

      przy obecnych temperaturach jest mozliwe ze sie troche zapoci (smar sie wytopi na zewnatrz) chyba ze masz jakas plame na zewnatrz lub peknieta oslone gumowa to juz inna bajka.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Silnik 1,9 sdi - szarpanie podczas jazdy na dwójce

      FUEL G81 23,4 stopnia C - temp paliwa
      Intake Air Temp G72 18,9 stopnia - temperatura powietrza na wlocie
      Coolant Temp G62 23,4 - temperatura chlodziwa

      imo wszystko wyglada wporzadku ale musial bys VAGiem zrobic logi z tych 3 czujnikow czy w miare rozgrzewania dobrze pokazuja (temp rosnie) - najlepiej logi na zimnym silniku i rozgrzanym to bedziemy wiedziec czy cos jest nie halo.

      napisane w ON
    • C
      Brak kontrolki ABS

      [quote="wojtek79"]Czy dioda spalona - o ile znam sie na elektronice to dioda raczej się nie spaliła. Czy została wylutowana - nie wiem, nie rozbierałem licznika a nawet nie widziałem śladów żeby ktoś coś rozbierał.[/quote]no to slabo sie znasz na elektronice, dioda moze sie spalic (wyswiecic) roznie na to mowia - moze sie zimny lut zrobil. Albo faktycznie ktos wylutowal lub co jest bardziej prawdopodobne zakleil tasma. Nie wyciagniesz licznika to sie nie dowiesz 😉 <!-- s;) --> a to ze nie widac sladow wyciagania o niczym nie swiadczy - jezeli robil to ktos z glowa sladu nie bedzie.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      [F1] Odpływ wody z klimatyzacji

      u mnie tez rzadko kiedy kapie... Na dworze musi byc naprawde wysoka tempearatura zeby cos pod autem bylo ;F a dywaniki mam suche TTTM.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Drżenie przy hamowaniu Fabia II

      [quote="Michus2121"]łohoho, PORSCHE? jakby ktoś zobaczył w książce serwisowej fabii pieczątkę serwisu PORSCHE to by cxhyba nie uwierzył. i gdzie ten serwis? [/quote]
      http://www.skoda-auto.pl/dealers/porsche-inter-auto/nasze-oddzialy widac kolega na wsi mieszka lub po za okno nosa nie wystawia ;> ja mam do porsze ruda slaska jakies 5 km nie raz tam kupowalem pierdolki... 😄 zwykla skoda ale jednak... 😄 <!-- s:D -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Drzwi z elektryką do manuala / będzie działać ??

      skoro habete masz "golasa" to raczej chodzic ci to nie bedzie. Aby zakodowac elektryczne szyby i lusterka potrzebujesz odpowiedni modul (chyba BSI za to odpowiada). Potem kodowanie i druciarnia tzn. ciagniecie kabli do kostek i modulu bo jezeli nie miales elektryki to 99.9999% skoda jej nie dala. Lepiej bedzie przelozyc stara blache z korbka, i zalozyc manualne lusterko.

      napisane w Zrób to sam
    • C
      [F1] EPC

      ja dzis tez wymienialem czujnik stopu... wczoraj mi sie wysypal blad EPC :S kupilem jakis najnowszy typ (czarny) wygladal calkowicie inaczej niz te skodowskie (chyba z VW), co ciekawe kupiony w ASO. Wymiana faktycznie bezproblemowa, sam sie ustawia ino trza wlozyc i przekrecic (mozna demontowac ile sie chce razy).

      napisane w Warsztat elektryczny
    • C
      Pytanie o rozrząd w Fabi 2 z 2007r 1,4 16V 85km

      [quote="Dig Dug"]Załamujecie mnie tą wymianą rozrządu. Mam auto z lipca 2008, modelowo 2009 i nalatane "ambitne" 56 tys. km. Przecież nie dam im 1000 zł, gdzie jeszcze auto ledwo dotarte. Pytałem się i chcą za całość 950 zł, ale to wydaje mi się dużo. W poprzednich autach wymieniałem rozrząd i wychodziło za pasek Continental, rolkę napinacza i pompę (zamienniki) + robociznę jakieś 300-400 zł za całość w zwykłym warsztacie, więc nie wiem, czy do ASO się wybiorę, a jak już to dopiero za rok, dwa.[/quote]
      jak znajdziesz gdzies za 400 zl czesci + robocizna to daj znac ;}}}}}}}

      niezle podejscie masz kolego XD "w poprzednich autach" to ze w maluchu tyle placiesz nie znaczy ze w fabii tyle zaplacisz... o zgrozo ja w accencie za 400 zl to mialem rozrzad z wymiana filtrow, oleju i myciem 😄 <!-- s:D --> i co ty na to ? i nie pisze bzdur ze "czemu tak drogo skoro w poprzednich autach mialem tak tanio". Brat w V6 wymienial to plaic prawie 3000 zl a w poprzednich tez placic kolo 500 zl szok co nie ? CZEMU TAK DROGO !!!!1111 ;D

      btw 950 zl w ASO to nie jest drogo ja plaiclem 1100 zl nie w ASO za wymiane rozrzad contitech + pompa.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • C
      Fabia 1.2 tsi - zużyte równocześnie I-sze tarcze i hamulce

      no raczej dziwne bo zazwyczaj tarcze wytrzymuja kilka par klockow O_o

      co polecamy ;d ATE, Brembo... 😄 <!-- s:D -->

      napisane w Warsztat mechaniczny