Układ paliwowy 1.2 12v problem
-
Mam fabke 1.2 12v +gaz i tu mam problem a mianowicie podczas pracy na gazie nic sie nie dzieje spalanie spoko jazda beznajmniejszego szarpania natomiast na PB powyzej 2000obr zaczyna go dlawic i szarpac lalem juz jakies srodki do czyszczenia ukladu i dalej nic w czym moze byc problem dodam ze pokazuje mi bład uboga/bogata mieszanka. Drug problem to jest taki ze jak jezdze po miescie i jak go zgasze to nie chce zapalic wskakuja obroy 1000 i odrazu gasnie na gazie zapali odrazu moze mi powiedziec co to moze byc?
-
Witaj
Jak czesto uzupelniasz paliwo w zbiorniku ? Jaki jest zwykle jego poziom ? Ile benzyny zużywasz miesięcznie ?
Czy stosujesz dodatki przciw starzeniu się benzyny ?
Prawdopodobnie jest to zanieczyszczenie układu paliwowego, bledy sa spowodowane zacinaniem sie i niedrożnością wtryskiwaczy.
M. -
zazwyczaj mam pełny bak zadko kiedy schodze do pusta i raz na miesiac wlewam uszlachenacz.
-
Za dużo paliwa , lepiej mniej paliwa w częsciej zmieniać.
Jakiż to tajemniczy uszlachetniacz dolewasz do benzyny ???????
Wypal benzynę do rezerwy, nalej świeżego paliwa, nie wlewaj wiecej jak 1/4 do 1/2 zbiornika.
Wskazane jest utrzymywać ok 1/4 zbiornika i czesciej uzupełniać swieżą benzyna.
M. -
Do sprawdzenia cewki częsty problem w 1.2.
-
Nie dodawaj żadnych środków do benzyny i czasami nie jeździj na rezerwie jak kolega pisze u góry w dodatku zimą.Sprawdz świecę i wyczyść dokładnie przepustnice.A jak tu kolega mówi co do cewki to też ma rację.Pozdrawiam.
Ps jeszcze do filtra pow zajrzyj. -
Świece i cewki ok ,nie palił by ładnie na gazie,obstawiam pompe paliwa,oraz filtr paliwa,ale jeżeli gaśnie to nie podaje paliwa,iskra jest
-
A masz rację! Nie doczytałem mój błąd ,przepraszam.
-
Problemem była pompa paliwa chodziła ale nie dawała ciśnienia na wolnych obrotach miała 0,8bara a na 3tys max 2,1bara więc trzeba było ja wymienic i problem z głowy. A co do świec to co roku zmieniam przy zmianie oleju.