Wypadanie zapłonu dziwny przypadek
-
Auto z gazem ?
Spróbuj na noc odłączyć akumulator by skasować te wartości które sterownik sobie zapamiętał - tzw korekty.tapatalk
-
Nie auto bez gazu.. Dzięki za podpowiedź..możliwe jest to ze cos jest z komputerem?
-
Bez dokładnej diagnostyki to wróżenie z fusów.
Wymiana komponentów nie rozwiąże problemu.
Trzeba auto sprawdzić i tyle.
Masz kogoś kumatego co nie puści cię w skarpetkach za diagnostykę ?
Odnośnie aku - to moja sugestia.tapatalk
-
[quote] Byłem z fabia na stacji diagnostycznej na ogledzinach i tam mi powiedzieli odrazu ze jest glowica do roboty bo jest wypalony drugi cylinder...
Sam juz nie wiem co robic...[/quote]Coś dziwne to jest.
Skoro cylinder wypalony to nie powinien dobrze działać. A z kontrolką silnika na pewno przeglądu nie przejdziesz.Sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach. Bo jeśli jest jak piszesz, to mogą być duże koszta ignorowania tego błędu.
tapatalk
-
Dlatego dobra diagnostyka jest potrzebna. Jaś sam to zauważasz .
Ciekaw jestem rozwiązania problemu.
Powodzenia.tapatalk
-
[quote="Gość"] jest według ich 1.5 1.3 1.5 jest to az taka duza różnica aby rwac głowice [/quote] No spora. Ogólnie przyjmuje się różnicę +/- 0.05 ( 0,5 bar)
dla zdrowego motoru. Większe mogą powodować rejestrowanie błędu. Zrób jeszcze raz pomiar z próbą olejową. -
5 barów to strasznie dużo. Już jak masz 2,5 - 3 bary to jest dużo.
Żere Ci olej? -
Sprawdzał Ci mechanik kompresję po regeneracji głowicy?
Nie jestem pewien w 100%, czy nie jest to wina świeczki lub cewki.
-
[quote="Gość"] Jakieś sugestie?[/quote]
A pisał taki jeden jegomość
[quote="bonifacy"]Zrób jeszcze raz pomiar z próbą olejową.[/quote]
Próba olejowa daje w większości przypadków jednoznaczną odpowiedż czy do naprawy jest góra albo dół. Poza tym spec po zdjęciu głowicy powinien się obciąć czy zawory wypalone. Jeśli nie to mógł zacząć myśleć. Ja bym nakładł mu łomem do głowy.