Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] Dodatkowy montaż żarówek postojowych... ;)

Temat utworzony · 5 Posty · 1187 Wyświetlenia
  • Panie i Panowie :!: <!-- s:!: -->
    Witam Was bardzo serdecznie. Piszę do was z trzema pytaniami:

    Pierwsza tyczy się sprawy żarówek postojowych - lampka w suficie się zaświeca, jeżeli auto się otwiera i gaśnie jak przesuwa się kluczyk w takiej pozycji, że zaświecają wszystkie kontrolki. Czy jest taka możliwość, żeby lampy postojowe zaświecały się równomiernie z lampką podsufitową :?:
    Jeżeli tak, to w jaki sposób kabelki (tak mi się wydaje 😛 ) trzeba przeciągnąć i połączyć?

    Druga sprawa to AutoLock czyli automatyczne zamykanie się wszystkich drzwi przy jakiejś przekroczonej prędkości. w Fiacie Scudo jest tak, że przekraczając ~8 km/h wszystkie drzwi zostały zablokowane. Czy to też jest możliwe w Skodzie?

    Trzecia, to już problem... Odbierając auto z warsztatu po małej naprawie zostało utworzone małe podejrzenie z szybą od kierowcy. Dlaczego naciskając (otwierając) lub ciągnąć (zamykając) do końca, nie przesuwa się automatycznie szyba :?: Z takim problemem nie mam od strony pasażera :kwasny:

    Jeżeli będzie ktoś wiedział proszę o porady. Dziękuję za uwagę;)

  • Ad 1 - pociągnij kabelek od lampki wewnętrznej do włącznika świateł, tam zrób równolegle do włącznika świateł obwód z przekaźnikiem sterowany lampką wewnętrzną, powinno działać. Ale te same uwagi, o których napisał Mirek.

    Ad 3. zapewne masz elektryczne szyby - zrób adaptację, temat był na forum. Jeśli nie pomaga, to możliwe, że linki od prowadnic szyby gdzieś się klinują (robili coś przy zamku/zdejmowali blachę z drzwi od wewnątrz?)

  • to i ja sie dorzuce do tematu 😛 <!-- s:P -->

    1. zapalanie lampki miałem i ja i było ok. teraz też mam i tez jest ok. możesz zrobić jak podaje kolega [b]zlloty[/b] w nowszych wozach z nowymi modułami to sie nazywa coming / leaving home - światła się świecą krótko żeby oświetlić drogę do domu 😄 i odwrotnie - do samochodu. w F1 tego raczej nie zaprogramujesz więc pozostaje drutowanie.
    2. oczywiście - uwaga do kolegi [b]weuek[/b] - czy jeździ w zatłoczonym mieście i miał "pasażera" ? wtedy sie dowie czy zbędne 😕
    3. może być uszkodzenie tego wyłacznika w drzwiach. niekoniecznie warsztat to musiał zepsuć. może styk jest zabrudzony. wcześniej nie było objawów przerwy w pracy czy nie zapamiętałeś ? 🙂
    1. coś w stylu coming home, ale niech się wyłącza wraz z lampką podsufitkową
    2. bajer niepotrzebny - tak się spytałem 😉 <!-- s;) -->
    3. żadnych objawów nie było i nic nie powinno być robione, bo miałem naprawiany silnik wtedy (cewka cylindra i kable z komputera spalone 😕 )
  • i ja się udzielę 😉 <!-- s;) -->

    1. ja to nazywam "kupo-wdepy" żeby widzieć gdzie się idzie po zgaszeniu autka w ciemną noc. Tatko ma w Audi (z możliwością wyłączenia) i zdaje to egzamin w wielu sytuacjach 😉
    2. też potrafi się przydać tak jak pisze kapi gdy np na światłach zatrzymujesz autko i podbiega jakiś niedorozwuj, otwiera drzwi i łapie co w zasięgu ręki. Wątpliwa sprawa, że ktoś zostawia autko i goni kolesia, a drugi w tym czasie może robić w autku co chce łącznie z odjechaniem. Przydaje się często kobietą, bo wożą torebki na siedzeniach.