Witaj na forum Fabia Club Polska

[F1] ZEGARY

Temat utworzony · 9 Posty · 1904 Wyświetlenia
  • Witam
    Może któś wie???
    Które zegary w F1 były wyposażone w Maxidot chodzi mi o numer no chyba że można w inny sposób sprawdzić(nie ma możliwości podłączenia pod samochód)
    Za odpowiedż z góry dziękuję

  • A to u siebie chcesz sprawdzić czy masz Maxidota czy chcesz takowe coś u siebie dopiero "zamontować" ?

    Pozdrawiam
    sid

  • Chcę sprawdzić, mogę mieć zegary od RS tylko że ten ktoś nie wie czy mają maxidota znam tylko nr części 6y0 920 972 S

  • Przy okazji - czy Maxidot potrzebuje szyny CAN? Gdzieś takie coś wyczytałem, a CAN był stosowany po 2004 roku (też czaję się na Maxidota)

  • Maxidot pasuje z tego co wiem do każdej F1 z silnikiem tdi,trzeba tylko pobawić się vagiem ale nie jestem specjalistą.

  • nie ma problemu z podłaczeniem, problemem może być wskaźnik paliwa a raczej jego polaryzacja. czy jak to się zwie. tzn że jak zbiornik pusty to pokazuje pełny i odwrotnie.
    u mnie było P&P i kodowanie kluczy bez problemu... bez żadnego CAN-a czy podobnych historii.
    podłaczaliśmy tylko radio do zegarów żeby stacje w górnej części się wyświetlały.

    rozpoznać je możesz po środkowym polu na niepodłaczonych,
    jeśli jest jednolite to jest Maxidot, jeśli widać zarys ikonek - to nie.

    [url=http://fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?f=18&t=7690]zobacz tu - może znajdziesz więcej informacji[/url]

  • Piszecie tutaj TDI, a do benzyniaka też się da?

  • [b]zlloty[/b], też się da, ale trudno trafić zegary dla silnika benzynowego z maxidotem. Tylko z jakiegoś rozbitka.
    widziałem też gdzieś temat o przekładce zegarów z roomstera do F1 ale to wiązało się z jakimiś przeróbkami.... trzebaby poszukać i sprawdzić organoleptycznie co i jak byłoby do zmiany.

  • [quote="kapi"][b]zlloty[/b], też się da, ale trudno trafić zegary dla silnika benzynowego z maxidotem. Tylko z jakiegoś rozbitka.
    widziałem też gdzieś temat o przekładce zegarów z roomstera do F1 ale to wiązało się z jakimiś przeróbkami.... trzebaby poszukać i sprawdzić organoleptycznie co i jak byłoby do zmiany.[/quote]

    A jeśli udałoby mi się kupić, to wystarczy przełożyć, zakodować immo i będzie grało, czy trzeba jeszcze szamańskie czary odprawić i pół samochodu przerobić?

    EDIT
    W kontekście podmian licznika trafiłem na ciekawy wątek na forum passata:
    [url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106]http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106[/url]