Pierscienie centrujace
-
Mam dylemat, czy kupowac pierscienie centrujace, czy nie.
Kupilem felgi i otwor centrujacy jest nieznacznie wiekszy od srednicy otworu centrujacego piasty kola. Z literatury wiem, ze sruby powinny jedynie dociskac kolo do piasty, a cala masa kola powinna opierac sie na piascie. Gdy tak nie jest, moze zdarzyc sie, ze kierownica bedzie drgala przy wiekszych predkosciach lub nawet moze dojsc do zerwania srub.
Pytanie do osob, ktore maja felgi i wiekszy otwor centrujacy w felgach niz w fabii -
czy kupowaliscie pierscienie centrujace?
Jesli tak to gdzie i za ile?
Jesli nie to czy macie problemy z wibracjami lub tego typu?
Jesli zgubiliscie juz kolo to przy jakiej predkosci? <!-- s --> -
Jak mialem jeszcze 14" to takze nie mialem pierscieni centrujacych .. mozna jezdzic bez nich ale wtedy musisz bardzo dokladnie nastawic kolo bo inaczej bedziesz mial bardzo duze drgania w kierownicy .. mozesz dorobic takie samemu albo najlepiej kupic cos takiego .. osobiscie nie polecam jazdy bez tego sczegolu :dobani: <!-- s:dobani: -->
-
Na allegro lub u wiekszosci wulkanizatorow, gdzie maja felgi w sprzedeaqzy powinienes dostac. Cena nie jest oszalamiajaca, wiec nie ma co oszczedzac. Ja placilem bodajze po 10 lub 15zl za szt
-
Jak już zainwestowałeś w fele to koszt pierścieni ginie w tej cenie i dla bezpieczeństwa lepiej je włożyć.
-
[quote="MirekS"]Jak już zainwestowałeś w fele to koszt pierścieni ginie w tej cenie i dla bezpieczeństwa lepiej je włożyć.[/quote]
Z tym, ze nie wiem czy dam rade je zalozyc bo musialem sie zaopatrzyc w dystanse 5mm wiec jesli jeszcze zmiesci sie tam pierscien to bedzie dobrze <!-- s -->
-
Ale pierscien wchodzi w otwor felgi, wiec nie bedzie przeszkadzal w niczym
-
[quote="Zygus"]Ale pierscien wchodzi w otwor felgi, wiec nie bedzie przeszkadzal w niczym[/quote]
Pierscien musi opierac sie na piascie kola..
-
Wolf ma racje .. jezeli na piaste nalozysz dystans to juz nie bedzie miejsca zeby na piascie opieral sie jeszczepierscien centrujacy :mur: <!-- s:mur: -->
-
No oki, ale skoro zakladasz dystans, to gdybys mial felge z dobrym otworem to tez by ci sie nie nalozyla na piaste. Wiec w czym problem??
U mnie pierscien wchodzi w otwor felgi i jest na rowni z felga, nie odstaje. -
[quote="Zygus"]No oki, ale skoro zakladasz dystans, to gdybys mial felge z dobrym otworem to tez by ci sie nie nalozyla na piaste. Wiec w czym problem??
U mnie pierscien wchodzi w otwor felgi i jest na rowni z felga, nie odstaje.[/quote]Moje pytanie brzmialo "czy potrzebne sa pierscienie" wiec tu byl problem. Zaloze dystans i bede staral sie zalozyc jeszcze pierscien wg. waszych opinii. 5 mm to nie duzo wiec mysle, ze pierscien zdola oprzec sie o piaste.
-
Najlepiej sprawdzic organoleptycznie :super: <!-- s:super: -->
-
Jeżeli już będziesz kupował pierścienie, to polecam tego gościa http://www.allegro.pl/item174179021_pierscienie_centrujace_dystansowe_wysylka_grati.html<!-- m -->
Ja właśnie kupiłem u niego pierścienie z aluminium, takie jak na zdjęciu, 10zł szt. wysyłka gratis. Gościu jest komunikatywny i wie o co chodzi. Można zadzwonić i się zapytać. -
Dzieki, ale kupilem u innego <!-- s;) -->
Po zalozeniu dystansow okazalo sie, ze miejsca na piascie jeszcze sporo wiec luzik