Nawigacja

    Fabia Club Polska
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    1. Strona startowa
    2. mariuszd12
    M

    mariuszd12 (@mariuszd12)

    0
    Reputacja
    18
    Posty
    1
    Wyświetlenia
    0
    Obserwujący
    0
    Obserwowani
    • Profil
    • Obserwowani
    • Obserwujący
    • Tematy
    • Posty
    • Najlepsze
    • Grupy

    Informacje o mariuszd12

    Dołączono
    Ostatnio online

    Najlepsze posty napisane przez mariuszd12

    Ten użytkownik nic jeszcze nie napisał.

    Najnowszy post utworzony przez mariuszd12

    • M
      Pierscienie centrujace

      Jeżeli już będziesz kupował pierścienie, to polecam tego gościa http://www.allegro.pl/item174179021_pierscienie_centrujace_dystansowe_wysylka_grati.html<!-- m -->
      Ja właśnie kupiłem u niego pierścienie z aluminium, takie jak na zdjęciu, 10zł szt. wysyłka gratis. Gościu jest komunikatywny i wie o co chodzi. Można zadzwonić i się zapytać.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1] Wiązka elekryczna - temat zbiorczy

      Ja mam Fabkę z 2002r i narazie tyż nic nie widać. Sprawdzałem raz na jesieni i teraz na wiosnę. Żadnej wody nie widać.
      Pozdrawiam Mariusz

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Wycieraczki przednie/tylna

      [quote="miecnie"]skodaczesci.pl 10 złociszów[/quote]

      Sama zaślepka kosztuje tyle w serwisie.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      [F1 i F2] Chłodnica - płyn/wentylator/wymiana/kontrolka

      [quote="jack 07"]Masz instalke gazową - sprawdz na trójnikach czy nie ma wycieków ja tez tak miałem trójniki plastikowe i właśnie tam pocil mi sie płyn zmieniłem trojnik na metalowy 3 zł szt nowy przewód nowe opaski i problem ustał całkowity koszt ok 30 zl.Najpierw bym to sprawdzil a potem bral sie za uszczelke pod glowicą jesli brak innych objawów pozdrawiam[/quote]

      Witam ja też miałem problem z ubywającym płynem przez trójnik do instalacji gazowej, ale kolega napisał, że nie ma żadnych plam ani wycieków pod samochodem. W dodatku nie wiadomo czy ma instalację gazową. Mimo to zgadzam się z tobą jack 07, wymiana węża pomogła i u mnie. Ja osobiście obstawiał bym uszczelkę pod głowicą, a to że nie przybywa stanu oleju, i płyn jest nie zanieczyszczony i nie ma w nim kompresji o niczym nie świadczy. Płyn może iść w wydech, zależy gdzie walnie uszczelka.
      Pozdrawiam Mariusz

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Pompa spryskiwacza

      Pompka znajduję się przy zbiorniczku spryskiwacza przy samym zderzaku od strony akumulatora, żeby się tam dostać trzeba zdjąć nadkole od strony kierowcy. Przynajmniej ja tak robiłem.
      Pozdrawiam mariusz.

      napisane w Warsztat elektryczny
    • M
      [F1 i F2] Wycieraczki przednie/tylna

      Ja jak kupiłem fabkę nie miałem ani zaślepki ani dyszy do spryskiwacza, dokładnie była tylko ułamana. Za całość zaślepka + dysza coś ok. 40zł w salonie i dodatkowo kombinowanie jak wyjąć ułamaną końcówkę spryskiwacza.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Problem z odpaleniem

      Ja fabkę 2002r. mam od września, akumulator zaliczył raz zwałkę :dobani: <!-- s:dobani: --> po godzinie grania, wzmacinacz + skrzynka. Poza tym na razie oki.

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Głośniki przód

      Waku, a w jakim to aucie? , bo chyba nie w fabce :?: <!-- s:?: -->
      Pozdrawiam mariusz

      napisane w Car-Audio
    • M
      Zbiornik spryskiwacza

      Dzięki chłopaki, tak jak przypuszczaliście spadła końcówka pod komputerem. Jakoś udało mi się to założyć, wystarczyło zdjąć osłonę filtra powietrza i komputer.
      Dzięki za pomoc 🆗 <!-- s🆗 -->

      napisane w Warsztat mechaniczny
    • M
      Co to może być?

      Mikula masz u mnie big :piwo: :piwo: , oczywiście jak kiedyś się spotkamy, chyba że mam ci wysłać pocztą 🆗 <!-- s🆗 --> . Twoja diagnoza okazała się prawidłowa wystarczyło zamienić piny, ja miałem jeszcze łatwiej, bo nie musiałem rozbierać kostki w samochodzie. W kostce
      w mojm JVC są rozłączane przewody +12 i podtrzymanie na specjalne złączki, wystarczyło odpiąc i zamienić czerwony z żółtym. Chyba JVC przewidziało takie problemy.

      Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :zdrowko:

      napisane w Warsztat elektryczny