Jeżeli już będziesz kupował pierścienie, to polecam tego gościa http://www.allegro.pl/item174179021_pierscienie_centrujace_dystansowe_wysylka_grati.html<!-- m -->
Ja właśnie kupiłem u niego pierścienie z aluminium, takie jak na zdjęciu, 10zł szt. wysyłka gratis. Gościu jest komunikatywny i wie o co chodzi. Można zadzwonić i się zapytać.
mariuszd12 (@mariuszd12)
Informacje o mariuszd12
Najlepsze posty napisane przez mariuszd12
Najnowszy post utworzony przez mariuszd12
-
-
Ja mam Fabkę z 2002r i narazie tyż nic nie widać. Sprawdzałem raz na jesieni i teraz na wiosnę. Żadnej wody nie widać.
Pozdrawiam Mariusz -
[quote="miecnie"]skodaczesci.pl 10 złociszów[/quote]
Sama zaślepka kosztuje tyle w serwisie.
-
[quote="jack 07"]Masz instalke gazową - sprawdz na trójnikach czy nie ma wycieków ja tez tak miałem trójniki plastikowe i właśnie tam pocil mi sie płyn zmieniłem trojnik na metalowy 3 zł szt nowy przewód nowe opaski i problem ustał całkowity koszt ok 30 zl.Najpierw bym to sprawdzil a potem bral sie za uszczelke pod glowicą jesli brak innych objawów pozdrawiam[/quote]
Witam ja też miałem problem z ubywającym płynem przez trójnik do instalacji gazowej, ale kolega napisał, że nie ma żadnych plam ani wycieków pod samochodem. W dodatku nie wiadomo czy ma instalację gazową. Mimo to zgadzam się z tobą jack 07, wymiana węża pomogła i u mnie. Ja osobiście obstawiał bym uszczelkę pod głowicą, a to że nie przybywa stanu oleju, i płyn jest nie zanieczyszczony i nie ma w nim kompresji o niczym nie świadczy. Płyn może iść w wydech, zależy gdzie walnie uszczelka.
Pozdrawiam Mariusz -
Pompka znajduję się przy zbiorniczku spryskiwacza przy samym zderzaku od strony akumulatora, żeby się tam dostać trzeba zdjąć nadkole od strony kierowcy. Przynajmniej ja tak robiłem.
Pozdrawiam mariusz. -
Ja jak kupiłem fabkę nie miałem ani zaślepki ani dyszy do spryskiwacza, dokładnie była tylko ułamana. Za całość zaślepka + dysza coś ok. 40zł w salonie i dodatkowo kombinowanie jak wyjąć ułamaną końcówkę spryskiwacza.
-
Ja fabkę 2002r. mam od września, akumulator zaliczył raz zwałkę :dobani: <!-- s:dobani: --> po godzinie grania, wzmacinacz + skrzynka. Poza tym na razie oki.
-
Waku, a w jakim to aucie? , bo chyba nie w fabce :?: <!-- s:?: -->
Pozdrawiam mariusz -
Dzięki chłopaki, tak jak przypuszczaliście spadła końcówka pod komputerem. Jakoś udało mi się to założyć, wystarczyło zdjąć osłonę filtra powietrza i komputer.
Dzięki za pomoc <!-- s --> -
Mikula masz u mnie big :piwo: :piwo: , oczywiście jak kiedyś się spotkamy, chyba że mam ci wysłać pocztą <!-- s --> . Twoja diagnoza okazała się prawidłowa wystarczyło zamienić piny, ja miałem jeszcze łatwiej, bo nie musiałem rozbierać kostki w samochodzie. W kostce
w mojm JVC są rozłączane przewody +12 i podtrzymanie na specjalne złączki, wystarczyło odpiąc i zamienić czerwony z żółtym. Chyba JVC przewidziało takie problemy.Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc :zdrowko: